Държавата няма ползи хората да купуват коли втора употреба, защото парите, които накрая влизат в държавната касичка са много малко.Сега излезе немско проучване, което посочи, че елетромобилите са по-замърсяващи прямо дори дилелите. Освен големите серни емисии за производството на батериите, след това електромагнитното поле от работата на двигателя е опасно за плътта, а като шофьор/пътници, ще се изложени през цялото време, докато се движи колата.
Когато един човек преминава прага на бедността и се види в малко повече пари, той започва да харчи въпросните пари за неща, които впоследствие му носят допълнителни разходи. Вместо това имащите повече познания хора на запад създават предпоставки да получат нови пари, а не нови разходи.Една стара кола е много по-лесно да изринеш де що има по предница и ходова част, евентуално смяна на гарнитура (ако трябва). Това го правя на всеки 2 години за под 2000 лв., а на 6 м. правя профилактични прегледи.
Почти всяко семейство има роднина или приятел в чужбина и отиват там и сами си избират колата. А тези с автокъщите да не се правят на света вода!
Важното е, че всичките коли втора ръка дето се продават по авто(моргите)къщите са на по 140000 км. макс и не са удряни никога...
До Bad CompanyНе ме разбра, сладурче Каското не влиза в сметката.Иначе да плащам по 60 лв. на месец или близо 800 лв. на година.Говоря за чиста цена на автомобил, който може да не стане и никога мой.За 100 лв. карам 7 години безпроблемно и връщам.
Да не забравяме, че по брой автомобили на 1000 човека население, България изостава от средното ниво за ЕС, а по навъртяни километри средно на един автомобил за година, изоставаме от Западна Европа 5-10 пъти и тенеденцията е очевидна - увеличаване на броя на автомобилите и увеличаване на използването им. Който твърди, че автомобилите в България били много, не знае на кой свят живее.
Просто хората спряха да купуват дизелови автомобили , а автокъщите са задръстени с дизели Освен това , вече всеки знае колко струва втора ръка в Италия например и хората не са щастливи да им товарят цената понякога и двойно Аз лично съм си купил преди повече от 10 години нова кола (бензин) , навъртял съм доста километри , но подържам качествено . Нямам никакво намерение да си сменям колата пне още 2-3 години , докато не се нагласи пазара
Голяма новина - бумът при продажбите на имоти и последващите разходи за обзавеждане, естествено, че ще рефлектират върху продажбите на коли. Иначе много ме кефят тия дето плюят по джамбазите, дали ще имат пари за коли втора ръка по европейски цени, които са средно с 30%-40% по-високи от тукашните?
Автокъщите не са интересни - всички си ги знаем що за стока си и няма нищо ново. Интересното е статистиката на КАТ, ако е вярна, според която регистрацията на употребявани автомобили нов внос е намаляла с 8% и какво означава това. За три месеца са регистрирани 52585 употребявани автомобила на над 6 месеца нов внос, а преди една година са били 52585 - с 4621 повече, т.е. за една година се регистрират приблизително 210 хиляди такива автомобила, но не казват колко стари автомобила излизат от упот
Ами как няма да е пред фалит бизнеса с коли втора ръка, ами автосалоните вече са един до друг, постоянно прииждат автовози с коли, кой да ги купува? Това не е сирене да ходиш през ден до магазина. Да не говорим, че тези коли са в ужасно състояние, излъскани са като за продан, само че под капака са прикрити всякакви изненади за много пари. Собствениците на автосалоните се правеха на тарикати, но сами си изядоха хляба. Не може да купуват *** за по 500 Евро и да ги пробутват тук по 5000 лв
До Bad Company От теб кола не бих си взел. Балуците са на привършване, сменяй бизнеса.Още повече, че нова кола може да ми излезе около 100 лв. на месец.
Лично съм виждал автовоз с БГ номер в Италия. Познайте, нямаше една не ударена кола. Закривай!
Ми то България се напълни трошляци, по 50 хиляди годишно напускат ,,държавата" , кой да купува още коли?
До до 163 Хлапе престани да се излагаш.Верно млад, си всичко що хвърчи ти се яде, успех с мацките, ти пожелавам, но си както сам казваш ''програмистче". Имам приятели занимаващи се с програмиране и определено, нямат нищо общо с хора като теб.За завист и дума не може да става, просто си смешен:)
"Стари автомобили се предлагали и от хора, които въобще нямат регистрирани фирми. Много от тях са нелоялни търговци и предлагали коли със замаскирани повреди на по-ниски цени." Бхахаха те автокъщите това не го правят бе...
Край на бизнеса с коли втора ръка? Вносът на стари возила зацикли