До до 64В САЩ можеш да си кушиш трошляка за 500 долара и караш, докато се разпадне. След това си кушуваш нов трошляк. И какво правят хората, който не са на 2 км до работа и градския просот не е удобен ?
Правилно мнение, браво! България не е САЩ човек да пътува по 50 мили в посока за работа и дори хората на минимална надница да имат автомобил (даже в САЩ повечето на минимална не могат да си го позволят изобщо...). Нямаш ли 1000лв. годишно за данък на автомобил, няма да караш. Това е. Правилен ход. Колите са за средната класа, не за бедните. Нямаш пари за нов автомобил- не караш. Хем беден, хем се муси на градския транспорт какъв бил... Снобска работа...
***, всичките ми се возите на 20-годишните BMW-та и се правите на голямата работа. Кръчмите се пръскат по шевовете- пълни с бедняци като тебе. Нито знаете как да си харчите парите, нито в какво да инвестирате, седнал да реве, че трови Земята с бракмата си. Щял да излезе да протестира. Ти, мишчице, не смееш да си поискаш увеличение на заплатата, ама щял да протестира. Дано вдигнат десеторно данъците на старите бракми да се научите, че бедните коли не карат. Толкова. По цял свят е така.
Според публикувания проект за промяна на Данък МПС, старите коли ще плащат поне двойно по-голям данък, а скъпите нови коли три пъти по-малък данък.
До ЧикънАко вдигнат по 500 лева данъка на старите коли, хората ще излязат на протести, защото не могат да си позволят нови. И не е, като да имам надежден междуградски транспорт, било той държавен или частен. Дори и градския транспорт е опасен и зле подържан. Ако минималната беше 2000 лева, а средната 3000 лева, моооже би, щяхме да караме малко по-нови автомобили.
41За 3 години, капацитета на моята е паднал с 5%. И живея в Норвегия, където си е бая студено. През зимата, на -10, при пуснато отопление, от 470 км, пада на около 420 ... Не е чак ТООООЛКО голям проблем.
До БГНай-малкия модел на ... Модел 3 е с пробег 350 км, но не бих рискувал, София-Бургас с него.Но другите са повече от способни :)
Не мисля ,че има Тесла която да не може да отиде от София до Бургас(Варна) а в близките 4-5г сиг ще може и да се върнат и това само с едно зареждане.Цените на самите коли и на батериите ще вървят само на доло
До КинтиСамо ако мо'е да ме светнеш как точно ще става рециклирането на батериите. За другото няма да издребнявам. Автоморги и сега има бол.
Както всяко ново нещо началото е трудно и скъпо.Някои вероятно помнят първите карти за мобилни телефони преди 20 години на какви цени бяха и какво беше нивото на услугата.Големият бум на електромобилите предстои,въпрос е на развиване на технологиите и инфраструктурата.Ще дойде време когато електромобилът ще стане като прахосмукачката или ютията- купуваш нов,като се скапе хвърляш за рециклиране и пак нов...да не говорим,че ще се намерят умни инвеститори,които ще измислят подходящи финансови схеми
Сегашните електрическо коли не стават за пътуване до морето. Та са за градски условия, при които навърташ някакъв километраж през деня и зареждаш колата през нощта. Сравнението с колите с ДВГ при пътуване на разстояния над 150-200 километра е просто безмислено - с електрическа кола по-добре да не тръгваш. Няма да имаш време да зареждаш батерията по 11-17 часа на всеки 200 километра пробег. 6 лева за три дена пътуване на 500 км разстояние - това рекламира този арменец.
6 лева до морето с малка кола на ток казва този, но колко курса трябва да направиш, за да пренесеш цялото си семейство и багажа? Примерно семейство с две деца, трябва да направи поне седем курса - първо двамата родители, а децата при баба и дядо, ако ги има. После единия се връща, за да вземе едното дете, после се връща за другото дете и накрая се връща и за багажа. Седем курса по 6 лева е 42 лева, но и това става в рамките на две-три седмици - трябва време за зареждане на батерията.
Батериите на Тесла са с 8 години гаранция.Засега почти всички автомобилни батерии се подменят гаранционно. Просто няма много по стари автомобили. Иначе свидетелства са над 90% издържат до поне 160 000 км пробег. Очакванията са цената да бъде 10 000 $ и да пада надолуЗа сравнение Нисан leaf = 6000 $Четете чужда пресаМислете После пишетеГаньо
Проблемът в България е, че се нароиха едни, които презрително наричат останалите ***/***, а всъщност те са тези, които пречат България да се развива по-нормално и на практика са точно алекоконстантиновия Бай ***.
В новите сгради с подземен паркинг няма къде да включиш колата да се зарежда - контакти няма, няма и по-модерните джаджи за зареждане.
Провокатори гадни, не изнервяйте хората с тези писания за електромобилите. Що не напишете колко струват. Та да се види кой може да си ги купи. Управляващите пуснаха още една разделителна линия в обществото. Бедните хора са дискриминирани да плащат данъци, сини и зелени зони. Какво искате *** долни, едните да плащат и заради другите. Троловете на властта реват с пълно гърло - като нямате пари ходете пеша.
Една от основните причини да не се оглеждам за електромобили все още, е че за мен такъв автомобил изисква човек да има гараж, в който да си го зарежда.И след като още няма изградена мрежа от станции за зареждане, това е основен проблем.А като се добави и драстично по-високата цена на самите автомобили ги прави лоша инвестиция за повечето хора.
Проблема на *** сега е, че не може си купи Тесла втора ръка "нов внос" на 15 години понеже батериите вече не стават след определена възраст :) много го е яд :)
600 е-мобила из България! А само за скромните 6 левчета до морето