19

Русенец

преди 4 години

До хъша13г чаках за лада 2105. Отидох да я купя и гадовете ми викат- ей къде е, плащай и я вземал. Аз наивника питам- няма ли да избирам? Гадовете викат, ако до 4ч не я вземеш, другият след теб я взема.

18

хъша

преди 4 години

чакахме на списък по 5 год.за лада или москвич

17

бай ганю

преди 4 години

явно никой не е наясно трабант колко добра машина е

16

бай Стамат

преди 4 години

карал съм Лада 2104 90-те години.Прилична кола за времето си. Двигателят 1.2 е пъргав, но много харчи ако я настъпваш. 75 коня бяха прилични за това време.Зимата обаче беше голям проблем - крайно небалансирана. Понеже е комби, задницата беше много лека, а предницата тежка и на сняг се въртеше като кючекчийка, макар и с нови, хубави гуми.

15

Крумов

преди 4 години

Е как сме извън класацията? Където са двадесет годишнни евро-буклуци, там сме първи без конкуренция на някаква марка.

14

Хм

преди 4 години

Съмнителна работа.Как в Чехия ще купят 6.4млн Шкоди от 1996г насам,след като цялото население е 10.5млн.????Излиза че в цялата страна други автомобили няма?

13

Анонимен

преди 4 години

Ладата е копие на Фиат и е пълна боза.

12

Анонимен

преди 4 години

Ладата е ***. Що за мазохист трябва да си, за да си причиниш да шофираш лада?

11

Gogo

преди 4 години

Аз пък си карам Поршето и съм си много доволен

10

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 6За-***-бе-няк!!!

9

Халар ю бейби...

преди 4 години

Само влезте в английски автомобилни форуми да видите с какво уважение се изказват бивши и настоящи собственици за руските Лади . Русофобите направо ще се охълцат ...... впрочем само тези 2-3 % тях, които разбират английски . Другите да слагат минуси. То вас само за това ви бива .

8

Анонимен

преди 4 години

Аз карам американски Форд и е страхотен.

7

Анонимен

преди 4 години

До Златен скунксВАЗ не е единственият автомобилен производител в СССР/Русия.

6

Една разлика

преди 4 години

Какво харесвам в руските автомобили? Абсолютната унификация в рамките на модела и дори в няколко модела. Това веднага прави частите евтини и лесно достъпни. Откак карам западните, ми е омръзнало чесането по главата в автомагазините и дългите разпити за години, типове и други в рамките на един модел. На една от колите ми се прецака двигателя, защото в магазина са дали грешен детайл, а майсторът с инженерни умения го е вложил.

5

Анонимен

преди 4 години

В Бг най-вече среща втора и трета употреба кола във всяка марка.Важното да не са нови .Уникална простотия .

4

Bad Company

преди 4 години

Мало умна статия . Тотално! Писана от лаик по темата тотален!

3

Анонимен

преди 4 години

Предвид последната германска скомина с Фолксваген, предлагам да прекратим закупуването на коли от техните марки.

2

Аз

преди 4 години

България бмв 3, 1991-1999 година - 5 млн бр :)

1

Анонимен

преди 4 години

Хаха комунизма ще победи другари. Да живее СССР :)))))