20

Анонимен

преди 2 години

Интересно ми е, как само в България никой не харесва Tesla, при положение че във всяка друга страна едвам смогват да ги продават?

19

Анонимен

преди 2 години

Ще изчакаме Сони да пуснат тяхната кола и тогава че решаваме дали ще караме кола на ток или не.

18

MaйMyнaтa

преди 2 години

Климатик поне имат ли теэ тесли

17

селЯнин

преди 2 години

Събрах паре от реколтата и щях да си купя ТеслА ама ми казаха ,че нямала газова уредба.Теглич няма.Жабката не фаща повече от 20 кила картофи.Паре на вятъра не давам.мОсквича си ми е по убав.

16

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 11"байръ" ли катериш? И колко катериш? 100 км нагорнище? Или 15? Айде бъди честен. Да, ще издържи, стига да не си загубен и да не тръгнеш с 15% батерия. Ама все едно да тръгнеш на път с 5 литра бензин през зимата.

15

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 3Ами давай. Купи си мерцедес за 95000 евро, който дава по-малък пробег.

14

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 6Не знам приятел. В Норвегия чакам около 20-25 минути и хоп 180-200 км екстра пробег. В НОРВЕГИЯ! Не в Калифорния, където е топличко.

13

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен"Електрокар съм карал през 1987 година в завода."Двигател с върешно горене съм карал на 8 години, когато започнах да се занимавам с картинг.НЕ Е СЪЩОТО, БЕ ГЛАВО ЗАГУБЕНА!!!!

12

Анонимен

преди 2 години

Ох на батя!

11

Анонимен

преди 2 години

И без пари да ми в дават, пак няма да я взема!

10

Анонимен

преди 2 години

Електрокар съм карал през 1987 година в завода. Батериите издържаха 5 часа и след това на зарядното цяла нощ. Тези електрокари които ги продават на баснословни цени как си мислят че ще издържат зимата при минусовите температури. Как ще подгрявам купето или ще се обиличам като ескимос. Ами ако катеря планина зимата а там температурите са минус 15 градуса. Тази батерия ще издържи ли на баира и до къде. Те да не си мислят че ще караме само на равно и през лятото. Я да си еат макятаКраварска.

9

Анонимен

преди 2 години

Купуваш си тесла, и зимата от шипка се обаждаш на приятел с БМВ х7 м40 да те изтегли защото батерийте са свършили докато парното едва е стоплило колата след един ден престой в хижа...няма и зарядни наоколо. Голямо дърво.

8

Гошо...Тъпото

преди 2 години

Не е лошо да караш...електромобил,но на Марс,Там пътищата били опасани с...жици,като...тролейбусни линии;братчеда ми каза.

7

Анонимен

преди 2 години

Аз ще чакам електрическа Лада. Скоро ще почнат записванията и към 2035та ще започнат доставките. Ако си с връзки, може и по рано.

6

Никк

преди 2 години

Нашите съседи се развиват, а ние още се занимаваме с глупостите на Бойко. Ние не можем да запазим основните неща в държавата като демокрация и законност, а камо ли да се развиваме напред към нови и иновативни неща. С огорчение признавам че България не само не е на нивото на съседите си, а е една изостанала отвсякъде страна

5

Анонимен

преди 2 години

Тези "еко-електрокари" освен за градски условия за друго не ги виждам, къде на дълъг път ще висиш 4-5 часа да зареждаш батериите.

4

До3

преди 2 години

Кои са "истинските" автомобилни производители на Електромобили?

3

Анонимен

преди 2 години

Защо не споменете,че новата Dacia Spring след всичките отстъпки струва в Румъния 7700 Евро

2

Анонимен

преди 2 години

За какво ми е да купувам тази грозна, нискокачествена барака след като ИСТИНСКИТЕ автомобилни производители също предлагат електромобили?

1

1

преди 2 години

Защо в Румъния,нали бившия ни вожд-слънце,се блъскаше по гърдите си,че сме най-добрите,в ЕС.с най-големи заплати,пенсии,кредитен рейтинг,най-висок,пък румънците продавали "Тесла"най.евтино,или комисионните са ни най-високи,и търговците ,затова ,продават скъпо.