38

До 40

преди 2 години

Ти знаеш ли колко струва един електромибил колкото апартамента в който живееш а втори употреби от тия коли няма защото батерията е за *** и тенекийте директно за, скраб

37

Анонимен

преди 2 години

Традиционно новите неща, се отричат и не се приемат добре, нищо ново. В миналото също е имало назадничави хора които са си държали на конските впрягове.

36

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 38А българия къде се намира, не е ли част от този ЕС. Ще караш на нафта ама друг път.

35

Ха-ха

преди 2 години

Поредната идиотщина на брюкселските ***... Тия май ще закопаят Европа окончателно.

34

Нормален българин

преди 2 години

Аз като живея в Люлин примерно и няма как да имам гараж ще ми направят ли контакт на тротоара да си зареждам електричката?

33

Анонимен

преди 2 години

Преминаването изцяло на ел. коли е утопия. За да стане това трябва производството на мед в света да се увеличи с близо 400%, на алуминий с близо 300% и с доста на литий и пластмасите. Изчисления показват,че само за Германия производството на ток ще трябва да се увеличи с 55%, а в Англия няколко пъти. Така, че спокойно. Пълно господство на ел. колите не се очертава. Интересно защо например не се забрани Формула-1?

32

Анонимен

преди 2 години

Забраната е за нови коли с ДВГ. Ще ги регистрират за 1-ви път извън ЕС и после пак са тук. Пак ще карам на нафта.

31

асд

преди 2 години

2035 е твърде късно. Трябва 2025 да е в сила забраната и всички бензиностанции да предлагат само ток. Нафтата и бензина трябва да бъдат забранени!

30

Анонимен

преди 2 години

Тия явно си вярват, че през 2035 г. ще има ЕС ...

29

Анонимен

преди 2 години

Електрическа автомобил става са за града при условие че имаш гараж и трифазен ток на който да вържеш мощно зарядно. Става да ходиш до работата, на пазар и др. Най много до 30-40км в едната посока. Да караш обаче извънградско такава кола е си доста неприятно преживяване. Постоянно се тревожиш дали няма да ти свърши батерията особено през зимата. Трябва да планираш всяко едно зареждане и не можеш да се отклониш. За дълги разстояния ти трябва хотел да чакаш 5-8 часа да се зареди колата.

28

Анонимен

преди 2 години

И защо ги забранява?Не може ли да има конкуренция и който иска да си купи кола с ДВГ,а който иска електрическа. Връщат ни в комунизма с тия забрани.

27

Няма значение

преди 2 години

Трябва да е сигурно, че ще стане изобщо и второ да се доуточни, какви МПСта са допустими, защото всяка по-малка кола може да се конверсира до идеалната каруца. Има колела, седалки, куп удобства. Двигателят може да се демонтира да не тежи и тогава не е ясно дали изобщо дължиш данък, какви номера трябват....на всичко отгоре не трябва гориво, а трева и зърно. Хората са живели векове без бензин и нафта.

26

Анонимен

преди 2 години

Заменихме газените лампи с електрически. Закрихме една голяма индустрия с газените лампи. Ще фалираме икономиката.

25

Анонимен

преди 2 години

Еми идеално, вървим към бъдещето. На жена ми вече купих електричка чисто нова- много симпатична количка с годишен разход точно нула. Зареждаме я на вилата изцяло от слънчева енергия.

24

Анонимен

преди 2 години

Бензиностанциите ще намаляват, а електроцтанциите ще се увеличават. Един нафтолюбител трудно ще намери къде да зареди и сам ще хвърли нафтовата печка на колела.

23

Анонимен

преди 2 години

Да минем направо на двигатели с външно горене. Иначе най екологични са каруците.

22

Анонимен

преди 2 години

Неразумно заменихме цървулите с обувки. Закрихме цели манифактури и гайтанджийски сектори на икономиката.

21

еееее

преди 2 години

добре, че пише само на НОВИ бензинови и дизелови, тука ще имаме поне още 10-20 години да си покараме старите коли на западно европейците и след 35та.

20

Анонимен

преди 2 години

"""ЕС обмисля да забрани нови дизелови и бензинови и коли от 2035 г.""" - Дотогава - я камилата, я камиларя!

19

Анонимен

преди 2 години

Сега е моментът да помогнем на северномакедонците да влязат в ЕС, а ние да се изнижем оттам. С един удар - северномакетата ще останат без коли и ние ще живнем.