Аз си карам московеца и хич не ме интересува кои коли ще поскъпват. Московеца е домашен танк с ламарина от 2 мм подцинкована и ръжда не я лови. Двигателя е направен от най здравите материали по Съветско време. Това е машина останала от дядо който я оставил на баща ми аз съм третия собственик. Машина на времето произведена 1973 година 23 май. Тази машина ще надживее всички евроге йски еднодневки. Като остарея ще я дам на сина ми той щее четвърти собственик.
Пълни пр0ст0тии. Нали като наваксат със заявките, всичко ще се отпуши. Освен това близо 10% от световното население ще остане завинаги да работи откъдето иска, т.е. няма да ползва толкова автомобил и няма да го сменя често. Има градове, където автомобил не ти трябва, защото градският транспорт е супер, справка Виена, Лондон и т.н.
В Европа ще се правят само най скъпия клас автомобили . Всичко останало ще се внася . Това ще е поне до разпада на ЕС . До тогава само назадък .
Ай сиа и "колата" преди малко беше "жилището"...абе този сайт да не е за обяви за закъсали стоки
Природните ресурси не стигат за всички! Колкото по-висок е ръстът на жизнения стандарт, толкова повече ресурси се черпят. В последните няколко десетилетия, материалната консумация се превърна във "фикс идея", появи се терминът "материално общество". Навремето средният жизнен цикъл на един автомобил беше 12-15 години, някои стигаха до 20г., а днес не повече от 7-8 г., за да си купиш нов. Така е с почти цялата техническа и електрона продукция. Печалба, това беше мотото до вчера!
Днес гледах няколко модела от немските марки. Ми то под 150 000 лв дори базов модел не можеш да си вземеш. А някои тук се надяват цените на апартаментите да паднат с 50% ха-ха. В какъв илюзорен свят живеете не знам. Евтиното свърши. Е-а ни се мамата от тук нататък.
Изумява ме грозният манталитет на така наречените замогнали се като теб. Ако е истина писаното, осъзнаваш ли, че това твоето е психическо отклонение? С други думи, побъркал си се.
Какво му пука на богатия дали ти ще си търкаляш голфа за 1000лв. Даже предпочита да те вижда, за да се чувства добре от това колко е над теб. Като успял човек ти го казвам - любимата ми гледка е да гледам плебса как се гърчи заради собствената си неудачност и мързел и съзнание на роб, който вечно търси някой да го вземе на работа.
ние знаем ! всички коли идващи от "запад" на по 15 год. са на по 100 хил . км. и всичките са карани от бабки ходещи на църква в неделя. аз с нова кола съм навъртал 120 хил. за 3 год. правете си сметка за 10 год май-май им е превъртян километража буквално
Нали това е целта, всичко да е за богатите, а бедните само да бачкат. Хората ако масово отидат в провинцията и започнат да си се изхранват сами, ще е интересно кой ще им бачка на тия. Земята ни е една от най-добрите, всичко се ражда. Запада за 30 години поквари младите хора и ги обучи от труд, станаха консуматори, което е удобно за господарите.
Избирам оперативни с максимална остатъчна и реално плащам към 65% за 60 месеца. Ако я задържа и платя остатъчка, евентуално ще взема повече, но ще се занимавам с продажбата, поддръжката до тогава, данъци, застраховки.... Просто няма време за това. Искам да дойдат с новата и да вземат старата без да разбера, че нещо се е случило. Нервите на човек си имат цена и е доста висока.
При оперативния ти ще платиш 80-90% от цената на колата. После я връщаш. Но остатъка който не си платил е винаги по-малко от цената на целия автомобил, който ако остане при теб, със сигурност ще му вземеш повече пари, от спестеното. Сметката е елементарна, но ти си знаеш защо го правиш.
Най-обичам като си продавам колите, които съм взимал чисто нови за фирмата и като дойде Гай ***, купува я и започва едно лъскане, едно миене, едни скъпи масла, джанти, фолио, снимки за фейса. А няма идея колко хора са се надрисквали по седалките последните 5 години и как е на реални 500 000+км
Всички в тоя форум са богати, имотни и доволни! Ех, Българийо, просперираща страна, горд съм, че съм твой син.
А вариант остатъчната стойност да ти е вноска за следващия? Защо някой трябва да купи автомобила обезателно?Тая схема върви...
Не е все тая. При оперативния не плащам цялата цена на тенекията, а само за колкото съм я ползвал. При финансовия, тая кошница си е вечно моя и след като 3-4 години съм я смазал от каране.
Ще стане ли колата бутиково удоволствие? Поскъпват плашещо