Храни с големи количества фибри

Те са нужни на храносмилането
Обновена: 8 фев 2016 15:05 | 8 фев 2016 15:03, Анна Дантева
1
Храни с големи количества фибри
Източник: Reuters, архив

Ежедневната консумация на фибри е от основно значение за поддържане на здравето. Те подпомагат храносмилането, но също така намаляват и риска от развитие на диабет, сърдечносъдови болести, затлъстяване и други състояния. Предлагаме четири храни, които са известни с богатото си съдържание на фибри...

1. Нахут

Тази храна принадлежи на семейството на бобовите култури и е с високо съдържание на фибри и антиоксиданти. Среща се в два вида, като единият е с по-светъл, а другият с по-тъмен цвят. По-богат на полезните вещества е по-тъмният нахут. 

2. Авокадо

Кремообразната месеста част на авокадото е отличен източник на фибри. В количеството от около 2 супени лъжици авокадо могат да се открият около 2 г фибри, а един цял плод съдържа около 10 г. 

Авокадото е и източник на моно- и полиненаситени мазнини – полезният вид, който може да помогне за понижаване нивата на „лошия“ холестерол и да намали риска от развитие на сърдечносъдови заболявания.

Кои още храни се отличават с богато съдържание на фибри разберете на Puls.bg


1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Да, баба и дядо не сядаха на вечеря без да си хапнат авокадо, помня това!

Спонсорирани публикации


Сигнали, че черният ви дроб е пълен с токсини
Сигнали, че черният ви дроб е пълен с токсини

Сигнали, че черният ви дроб е пълен с токсини

Как да разберете, че ви липсва витамин A
Как да разберете, че ви липсва витамин A

Как да разберете, че ви липсва витамин A