Как по-ефективно да укрепим коремните мускули?

С лесни движения, които да включим в тренировката
10 фев 2016 22:00, Анна Дантева
3
Как по-ефективно да укрепим коремните мускули?
Източник: Reuters, архив

Един от най-ефективните начини за укрепване на ядрото на тялото е комбинация от „чисто“ хранене и динамични функционални движения, които натоварват мускулите в цялото тяло.  

Включването на няколко по-нестандартни движения към обичайната тренировка може да помогне за допълнително укрепване на коремните мускули.

Упражнение №1

Един от най-добрите начини за стягане на мускулите в долната част на корема е чрез движение на краката. За изпълнението на това упражнение се нуждаем от босу топка – фитнес топка, която се използва при упражнения за подобряване на баланса и концентрацията.  

Застава се така, че долната част на седалището да е разположена на последната кръгова линия на топката.

Облягаме се назад, като едната ръка се поставя зад главата, а другата – отстрани на тялото, за да се поддържа баланс.

Противоположните крак и ръка се протягат съответно напред и назад, след което коляното и лакътят се свиват и се приближават едни към други. Едновременно с това тялото се повдига.

По време на изпълнението на това упражнение е препоръчително да е поддържа бавно темпо и да се изпълнят колкото е възможно повече повторения от всяка страна.

Как още можем да укрепим коремните мускули може да научите на Puls.bg

 


3
Още от
Напиши коментар Коментари
2
0
 
9
 
! Отговори
Ники преди 2 години
Много добре сте обяснили упражненията !Жалка работа!
1
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
К'во ще кажете за добрата стара коремна преса?

Звездни акценти в грима за лято 2018
Звездни акценти в грима за лято 2018

Звездни акценти в грима за лято 2018

Типове храни, които намаляват естествено кръвната захар (галерия)
Типове храни, които намаляват естествено кръвната захар (галерия)

Типове храни, които намаляват естествено кръвната захар (галерия)