Как по-ефективно да укрепим коремните мускули?

С лесни движения, които да включим в тренировката
10 фев 2016 22:00, Анна Дантева
3
Как по-ефективно да укрепим коремните мускули?
Източник: Reuters, архив

Един от най-ефективните начини за укрепване на ядрото на тялото е комбинация от „чисто“ хранене и динамични функционални движения, които натоварват мускулите в цялото тяло.  

Включването на няколко по-нестандартни движения към обичайната тренировка може да помогне за допълнително укрепване на коремните мускули.

Упражнение №1

Един от най-добрите начини за стягане на мускулите в долната част на корема е чрез движение на краката. За изпълнението на това упражнение се нуждаем от босу топка – фитнес топка, която се използва при упражнения за подобряване на баланса и концентрацията.  

Застава се така, че долната част на седалището да е разположена на последната кръгова линия на топката.

Облягаме се назад, като едната ръка се поставя зад главата, а другата – отстрани на тялото, за да се поддържа баланс.

Противоположните крак и ръка се протягат съответно напред и назад, след което коляното и лакътят се свиват и се приближават едни към други. Едновременно с това тялото се повдига.

По време на изпълнението на това упражнение е препоръчително да е поддържа бавно темпо и да се изпълнят колкото е възможно повече повторения от всяка страна.

Как още можем да укрепим коремните мускули може да научите на Puls.bg

 


3
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
9
 
! Отговори
Ники преди 2 години
Много добре сте обяснили упражненията !Жалка работа!
1
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
К'во ще кажете за добрата стара коремна преса?

Спонсорирани публикации


Маникюр котешко око (галерия)
Маникюр котешко око (галерия)

Маникюр котешко око (галерия)

Симптоми на дехидратация, които игнорираме
Симптоми на дехидратация, които игнорираме

Симптоми на дехидратация, които игнорираме