Лятото чука на вратата. Влязохме ли във форма?

Специалисти съветват как да спортуваме и да се храним
2 май 2017 09:15, Петя Славова
7
Лятото чука на вратата. Влязохме ли във форма?
Снимка: Bulgaria ON AIR

Лятото чука на вратата, а ако не сте влезли в добра физическа форма все още имате време да го направите.

Нутриционистът и инструктор по йога Яна Данаилова показа в студиото на Bulgaria ON AIR изключително функционална тренировка със собствено тегло.

За стегнати седалищни мускули тя препоръчва преди всичко интензивни клeкове с леки гирички. Хранителният консултант демонстрира в "България сутрин" и упражнения за цяло тяло, които включат предимно седалищните мускули, краката и корема.

Яна Данаилова показа няколко упражнения за бицепс, трицепс и рамо, както и за стегнат бюст при дамите.

Сутрешната тренировка гостът в студиото на Лора Инджова и Симеон Белев приключи с различни упражнения за корем.

"Важно е упражненията да се изпълняват ежедневно. Не е важно да отделяме много време, за да бъдем във форма, а да тренираме редовно", обясни Яна Данаилова.

Тя подчерта, че трябва да редуцираме приема на бързите въглехидрати и захарта. Хранителният консултант препоръча да приемаме много вода и да се движим повече.

"Необходим е най-много един час на ден, за да се поддържаме във форма", убедена е Яна Даналова.


7
Още по темата: фитнесйогаBugaria ON AIR
Още от
Напиши коментар Коментари
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Ми ти и да си веика си се влачиш кво имаш против пълните натури нее въпроса каква натура си а какво можеш
5
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Постоянно
4
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Аз съм си във форма постоянно, 120 кг. Шкембето едвам го нося вече, болят ме коленете, не мога да спя :)
3
1
 
7
 
! Отговори
нутрициомиста вегам преди 9 месеца
Оу, мама... и аз искам да й вляза във форума на Янчето.
2
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Леките гирички са незаменима част от арсенала на всеки индийски йога. Край река Ганг е пълно с полуголи хора със спластени коси, които правят бързи и интезвни клекове.
1
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Колкото повече пари изкарвам, толкова по-голям ми става шкембака!

Червен ориз – за диета, силни кости и при анемия
Червен ориз – за диета, силни кости и при анемия

Червен ориз – за диета, силни кости и при анемия

Храни, които помагат в превенцията на грип
Храни, които помагат в превенцията на грип

Храни, които помагат в превенцията на грип