Вода, витамини... 15 стъпки за повече здраве

Намалете до минимум консумацията на преработени храни
11 окт 2017 20:49, Михаела Лазарова
0
Вода, витамини... 15 стъпки за повече здраве
Снимка: unsplash

Прием на витамини и минерали, достатъчно количество вода, консумация на пресни плодове и зеленчуци, контрол или напълно отказване от вредните навици, са само част от факторите, които са важни за доброто здраве.

Поддържането на добро здраве трябва да е във фокуса на всеки от нас. Само с няколко малки промени може да се почувствате и изглеждате във форма. Споделяме 15 съвета за повече здраве.

Скилидка чесън на ден – Чесънът е естествен антибиотик. Изследователи са открили, че 5 ml екстракт от чесън, понижава с до 48% риска от появата на инфекции и заболявания.

Яжте пълнозърнести храни – Уверете се, че консумирате достатъчно пълнозърнести храни, поне 3 пъти седмично.
Консумирайте редовно риба – Рибата е една от най-полезните и здравословни храни. За да намалите риска от сърдечни заболявания, хапвайте риба поне един път в седмицата.

Пийте чай – Билковите чайове трябва да присъстват в ежедневното ни меню. Те укрепват имунитета, детоксикират. Едни от най-полезните са лайка, коприва, мента, мащерка, ехинацея и не на последно място зелен чай, който е богат на антиоксиданти.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Каква жена сте според формата на тялото
Каква жена сте според формата на тялото

Каква жена сте според формата на тялото

Единствената ядка, която не трябва да ядете, ако сте на диета
Единствената ядка, която не трябва да ядете, ако сте на диета

Единствената ядка, която не трябва да ядете, ако сте на диета