Вода, витамини... 15 стъпки за повече здраве

Намалете до минимум консумацията на преработени храни
11 окт 2017 20:49, Михаела Лазарова
0
Вода, витамини... 15 стъпки за повече здраве
Снимка: unsplash

Прием на витамини и минерали, достатъчно количество вода, консумация на пресни плодове и зеленчуци, контрол или напълно отказване от вредните навици, са само част от факторите, които са важни за доброто здраве.

Поддържането на добро здраве трябва да е във фокуса на всеки от нас. Само с няколко малки промени може да се почувствате и изглеждате във форма. Споделяме 15 съвета за повече здраве.

Скилидка чесън на ден – Чесънът е естествен антибиотик. Изследователи са открили, че 5 ml екстракт от чесън, понижава с до 48% риска от появата на инфекции и заболявания.

Яжте пълнозърнести храни – Уверете се, че консумирате достатъчно пълнозърнести храни, поне 3 пъти седмично.
Консумирайте редовно риба – Рибата е една от най-полезните и здравословни храни. За да намалите риска от сърдечни заболявания, хапвайте риба поне един път в седмицата.

Пийте чай – Билковите чайове трябва да присъстват в ежедневното ни меню. Те укрепват имунитета, детоксикират. Едни от най-полезните са лайка, коприва, мента, мащерка, ехинацея и не на последно място зелен чай, който е богат на антиоксиданти.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


0
Още от
Напиши коментар Коментари

4 антистареещи витамина за млада кожа
4 антистареещи витамина за млада кожа

4 антистареещи витамина за млада кожа

Грешки в грима, които да избягвате, ако носите очила
Грешки в грима, които да избягвате, ако носите очила

Грешки в грима, които да избягвате, ако носите очила