Закусихте ли? Лекар разкри коя е най-полезната ви опция

Съставките й осигуряват фибри и протеини
1 ное 2017 11:17, Мария Захариева
15
Закусихте ли? Лекар разкри коя е най-полезната ви опция
Снимка: flickr

Лекарка от Харвард каза, че най-здравословната закуска се състои от три основни съставки - горски плодове, кисело мляко и овесени ядки, пише в. "Дейли мейл".

Моник Тело препоръчва да започваме всеки ден с такава закуска. Тя осигурява две ключови хранителни вещества на организма - протеини и фибри. Те захранват мускулите, засищат глада и регулират храносмилането.

Тело каза, че винаги използва замразени плодове, защото съдържанието им на витамини е по-високо и са по-евтини. В тях също има фибри, както и витамините A, C и К. Отгоре тя поръсва овесени или друг вид ядки и семена.
Според експерта, изяждането на купа зърнена закуска или препечена филийка сутрин е равносилно на това да закусим с десерт.


15
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Сакам да си ям кво ми на мене кеф ! Баба си отиде на 127 години и всяка сутрин-попара с винце ! Истина е а не шега !
12
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
До Анонимен 1

Какво по дяволите е yogurt? Нещо по-различно от кислото мляко ли? Или се правим на модерни..
11
5
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
смесването на плодове и храна води до хаос в стомашните ензими и нарушава храносмилането, но това повечето лекари въобще не го взимат на сериозно. Плодове и сокове трябва да се консумират само отделно без друга храна.
10
1
 
19
 
! Отговори
д-р Иванов преди 11 месеца
Една гроздова на гладно сутрин също допринася за придобиване на невидими сили. Освен това е като катализатор при изгарянето на мазнините. Овесени ядки с малка гроздова - считам че това е оптималната закуска на някой,който цял ден ще се бори с вятър и дъжд,докато се мъчи да работи.
9
12
 
2
 
! Отговори
Горкия " доктор преди 11 месеца
До Доктор
При комунизма гледахме чужбина през КРИВ МАКАРОН, глу..ко!
С " ОТКРИТ ЛИСТ " НАЙ-МНОГО ДО ПЕТРИЧ.
8
13
 
4
 
! Отговори
Dani преди 11 месеца
Az dokato patuvam za rabota izqjdam 3 banana i okolo 10,30 h.si izqjdam sandvich s avokado bez sol-mnogo vkusno i leko , i chak kam 16h.veche kogato sam se pribrala useshtam malko glad.
7
7
 
26
 
! Отговори
Доктор преди 11 месеца
Най-полезните опции последно ги имаше през комунизма. Сега си купуваш нещо, но не се знае какво е.
6
2
 
13
 
! Отговори
Месалина преди 11 месеца
До Гошо...Тъпото

Изключвам купешкото "кисело мляко", но ако си купуваш прясно от ферма или от баби и дядовци, занимаващи се с това и си го квасиш, те уверявам, че хранителната стойност на това мляко е много по-висока от магазинското, съответно по-засищащо. Една купичка от 300 мл + ядки/плод е напълно достатъчна. А обилно не е еквивалент на здравословно.
5
8
 
18
 
! Отговори
Гошо...Тъпото преди 11 месеца
Посочените..три съставки,стават само за един...лек десерт на...нормалната здравословна закуска.Сутрин на масата трябва да има каквото ти душа сака и да заредиш организма с енергия за целия ден.За сметка на това,вечер почти не трябва да се яде,или може би ако не сме си изяли...сутрешния десерт.
4
7
 
20
 
! Отговори
az преди 11 месеца
До Анонимен

В рецептата пише мляко , йогурда не е мляко...
3
8
 
12
 
! Отговори
11 преди 11 месеца
До До 1

Мдааа, и после работното ти място ще е във вецето.
2
7
 
17
 
! Отговори
До 1 преди 11 месеца
Към всичко това кафена лъжичка куркума....няма болести!...
1
16
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
В Lidl/DIA има овесени ядки с плодове и семена(1,50€/кг), слагам една чаша добавям малко счукани орехи и 250 мл yogurtразбит със 150 вода, накисвам ядките преди лягане и закуската е готова. Дал съм си сметка , че с този тип закуска много рядко огладнявам до обяд, за разлика от кафе с мляко и някакъв сандвич.

Ежедневен бюти ритуал според типа кожа
Ежедневен бюти ритуал според типа кожа

Ежедневен бюти ритуал според типа кожа

Чудесни прически, които да опитате (галерия)
Чудесни прически, които да опитате (галерия)

Чудесни прически, които да опитате (галерия)