Закусихте ли? Лекар разкри коя е най-полезната ви опция

Съставките й осигуряват фибри и протеини
1 ное 2017 11:17, Мария Захариева
15
Закусихте ли? Лекар разкри коя е най-полезната ви опция
Снимка: flickr

Лекарка от Харвард каза, че най-здравословната закуска се състои от три основни съставки - горски плодове, кисело мляко и овесени ядки, пише в. "Дейли мейл".

Моник Тело препоръчва да започваме всеки ден с такава закуска. Тя осигурява две ключови хранителни вещества на организма - протеини и фибри. Те захранват мускулите, засищат глада и регулират храносмилането.

Тело каза, че винаги използва замразени плодове, защото съдържанието им на витамини е по-високо и са по-евтини. В тях също има фибри, както и витамините A, C и К. Отгоре тя поръсва овесени или друг вид ядки и семена.
Според експерта, изяждането на купа зърнена закуска или препечена филийка сутрин е равносилно на това да закусим с десерт.


15
Още от
Напиши коментар Коментари
13
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Сакам да си ям кво ми на мене кеф ! Баба си отиде на 127 години и всяка сутрин-попара с винце ! Истина е а не шега !
12
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
До Анонимен 1

Какво по дяволите е yogurt? Нещо по-различно от кислото мляко ли? Или се правим на модерни..
11
5
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
смесването на плодове и храна води до хаос в стомашните ензими и нарушава храносмилането, но това повечето лекари въобще не го взимат на сериозно. Плодове и сокове трябва да се консумират само отделно без друга храна.
10
1
 
19
 
! Отговори
д-р Иванов преди 5 месеца
Една гроздова на гладно сутрин също допринася за придобиване на невидими сили. Освен това е като катализатор при изгарянето на мазнините. Овесени ядки с малка гроздова - считам че това е оптималната закуска на някой,който цял ден ще се бори с вятър и дъжд,докато се мъчи да работи.
9
12
 
2
 
! Отговори
Горкия " доктор преди 5 месеца
До Доктор
При комунизма гледахме чужбина през КРИВ МАКАРОН, глу..ко!
С " ОТКРИТ ЛИСТ " НАЙ-МНОГО ДО ПЕТРИЧ.
8
13
 
4
 
! Отговори
Dani преди 5 месеца
Az dokato patuvam za rabota izqjdam 3 banana i okolo 10,30 h.si izqjdam sandvich s avokado bez sol-mnogo vkusno i leko , i chak kam 16h.veche kogato sam se pribrala useshtam malko glad.
7
7
 
26
 
! Отговори
Доктор преди 5 месеца
Най-полезните опции последно ги имаше през комунизма. Сега си купуваш нещо, но не се знае какво е.
6
2
 
13
 
! Отговори
Месалина преди 5 месеца
До Гошо...Тъпото

Изключвам купешкото "кисело мляко", но ако си купуваш прясно от ферма или от баби и дядовци, занимаващи се с това и си го квасиш, те уверявам, че хранителната стойност на това мляко е много по-висока от магазинското, съответно по-засищащо. Една купичка от 300 мл + ядки/плод е напълно достатъчна. А обилно не е еквивалент на здравословно.
5
8
 
18
 
! Отговори
Гошо...Тъпото преди 5 месеца
Посочените..три съставки,стават само за един...лек десерт на...нормалната здравословна закуска.Сутрин на масата трябва да има каквото ти душа сака и да заредиш организма с енергия за целия ден.За сметка на това,вечер почти не трябва да се яде,или може би ако не сме си изяли...сутрешния десерт.
4
7
 
20
 
! Отговори
az преди 5 месеца
До Анонимен

В рецептата пише мляко , йогурда не е мляко...
3
8
 
12
 
! Отговори
11 преди 5 месеца
До До 1

Мдааа, и после работното ти място ще е във вецето.
2
7
 
17
 
! Отговори
До 1 преди 5 месеца
Към всичко това кафена лъжичка куркума....няма болести!...
1
16
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
В Lidl/DIA има овесени ядки с плодове и семена(1,50€/кг), слагам една чаша добавям малко счукани орехи и 250 мл yogurtразбит със 150 вода, накисвам ядките преди лягане и закуската е готова. Дал съм си сметка , че с този тип закуска много рядко огладнявам до обяд, за разлика от кафе с мляко и някакъв сандвич.

Как да носите кок в ежедневието (галерия)
Как да носите кок в ежедневието (галерия)

Как да носите кок в ежедневието (галерия)

Храни, оказващи влияние върху щитовидната жлеза
Храни, оказващи влияние върху щитовидната жлеза

Храни, оказващи влияние върху щитовидната жлеза