Какво не бива да правим след тренировка?

Не оставайте с потните дрехи по себе си
11 ное 2017 15:27, Михаела Лазарова
8
Какво не бива да правим след тренировка?
Снимка: unspalsh

Пълноценната тренировка изисква дисциплина не само по време на физическата активност, но и след това. За да бъдат упражненията ви в залата или извън нея ефективни, трябва да не правите някои неща след тренировка. Кои са те?

1. Не яжте тежка храна и обилни порции.

След интензивна тренировка е изключително вредно да погълнете голяма порция трудносмилаема храна. Необходимо е време, за да може тялото ви да се „охлади“ след физическите усилия и процесите в организма да се върнат към нормалните си обороти.

Поглъщането на тежки порции храна изисква енергия за обработка, а това затруднява възстановяването на процесите в тялото.

2. Не пийте захарни напитки.

Нормално е първото нещо, което ви се прииска след усилена тренировка да е чаша с любимата ви газирана напитка. Тези напитки обаче са с високо съдържание на захари, фруктоза, царевичен сироп и други високовъглехидратни вещества, които затрудняват тялото в обработката им след тренировка.

3. Не взимайте дрямка.

Колкото и да сте уморени, изчакайте известно време с дрямката и съня. Пълното отпускане на организма след интензивна тренировка пречи на нормалното възстановяване на мускулите. Изчакайте около час преди да легнете и да заспите. 

Повече по темата може да прочете в Az-jenata.bg


8
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
1
 
! Отговори
Изгърбич Задвратян преди 1 година
ш жено, тва ти ли си на снимката?
7
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Какво правя аз>Пропуснах да отбележа, че тренирам винаги СУТРИН НА ГЛАДНО, ОБЕЗАТЕЛНО след изхождане по голяма нужда. При правенето на упражненията не бързам, не ги претупвам, и затварям вратите да не става течение което е опасно за загрятото и изпотено тяло.
Ако някой от вас опита моята рецепта ще се увери в ползата и.
6
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Анонимен 3: Глюкозо-фруктозен сироп не е ***. На практика няма разлика между мед и глюкозо-фруктозен сироп. Медът има малко по-бокат състав на минерали и витамини. Прочети до какво се разгражда в тялото мед, глюза и захар и ще се убедиш, в това което пиша.
5
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Какво правя аз-Изпивам един горещ билков чай, после 10 минути бягане в умерено темпо, за загряване на тялото, после 40 мин. упражнения за затягане мускулите на всички части на тялото, и после за обтягането им, после два часа нищо не се яде ни пие. После вече хапвам прясна салата и отново поносимо горещ чай. Следва разнообразна храна. Практикувам от години, чувствам се отлично.
4
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
След тренировка и След фитнес тренировка са две различни неща.
3
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
№2 е пълна глупост. Точно захарта се разгражда много лесно и ако изобщо е допустимо да се яде захар, то времето е след тренировка. Ако целта е покачване на сила или маса, тогава се прави въглехидратно зареждане за да се възстанови глюкогена.
Банан, доза протеин или просто бутилчица вода с разтворен лимонов сок и мед - каквото човек предпочита. Но газирно, глюкозо-фруктозен сироп и прочее боклуци - не.
2
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Много лош превод от английски! - "не взимайте дрямка". Имайте по-голямо уважение към читателите си!
1
8
 
5
 
! Отговори
?! преди 1 година
Навремето един даскал по физическо ни даваше акъл - след изтощителна тренировка, съпроводена с обилно изпотяване, трябвало да се въздържаме да не пием вода колкото е възможно по-дълго време. Така човек се избавял от излишно телесно тегло, това било валидно и за онези, които са стройни и изглеждат слабички.

Спонсорирани публикации


Маникюр котешко око (галерия)
Маникюр котешко око (галерия)

Маникюр котешко око (галерия)

Симптоми на дехидратация, които игнорираме
Симптоми на дехидратация, които игнорираме

Симптоми на дехидратация, които игнорираме