Какво не бива да правим след тренировка?

Не оставайте с потните дрехи по себе си
11 ное 2017 15:27, Михаела Лазарова
8
Какво не бива да правим след тренировка?
Снимка: unspalsh

Пълноценната тренировка изисква дисциплина не само по време на физическата активност, но и след това. За да бъдат упражненията ви в залата или извън нея ефективни, трябва да не правите някои неща след тренировка. Кои са те?

1. Не яжте тежка храна и обилни порции.

След интензивна тренировка е изключително вредно да погълнете голяма порция трудносмилаема храна. Необходимо е време, за да може тялото ви да се „охлади“ след физическите усилия и процесите в организма да се върнат към нормалните си обороти.

Поглъщането на тежки порции храна изисква енергия за обработка, а това затруднява възстановяването на процесите в тялото.

2. Не пийте захарни напитки.

Нормално е първото нещо, което ви се прииска след усилена тренировка да е чаша с любимата ви газирана напитка. Тези напитки обаче са с високо съдържание на захари, фруктоза, царевичен сироп и други високовъглехидратни вещества, които затрудняват тялото в обработката им след тренировка.

3. Не взимайте дрямка.

Колкото и да сте уморени, изчакайте известно време с дрямката и съня. Пълното отпускане на организма след интензивна тренировка пречи на нормалното възстановяване на мускулите. Изчакайте около час преди да легнете и да заспите. 

Повече по темата може да прочете в Az-jenata.bg


8
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
1
 
! Отговори
Изгърбич Задвратян преди 10 месеца
ш жено, тва ти ли си на снимката?
7
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Какво правя аз>Пропуснах да отбележа, че тренирам винаги СУТРИН НА ГЛАДНО, ОБЕЗАТЕЛНО след изхождане по голяма нужда. При правенето на упражненията не бързам, не ги претупвам, и затварям вратите да не става течение което е опасно за загрятото и изпотено тяло.
Ако някой от вас опита моята рецепта ще се увери в ползата и.
6
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
До Анонимен 3: Глюкозо-фруктозен сироп не е ***. На практика няма разлика между мед и глюкозо-фруктозен сироп. Медът има малко по-бокат състав на минерали и витамини. Прочети до какво се разгражда в тялото мед, глюза и захар и ще се убедиш, в това което пиша.
5
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Какво правя аз-Изпивам един горещ билков чай, после 10 минути бягане в умерено темпо, за загряване на тялото, после 40 мин. упражнения за затягане мускулите на всички части на тялото, и после за обтягането им, после два часа нищо не се яде ни пие. После вече хапвам прясна салата и отново поносимо горещ чай. Следва разнообразна храна. Практикувам от години, чувствам се отлично.
4
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
След тренировка и След фитнес тренировка са две различни неща.
3
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
№2 е пълна глупост. Точно захарта се разгражда много лесно и ако изобщо е допустимо да се яде захар, то времето е след тренировка. Ако целта е покачване на сила или маса, тогава се прави въглехидратно зареждане за да се възстанови глюкогена.
Банан, доза протеин или просто бутилчица вода с разтворен лимонов сок и мед - каквото човек предпочита. Но газирно, глюкозо-фруктозен сироп и прочее боклуци - не.
2
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Много лош превод от английски! - "не взимайте дрямка". Имайте по-голямо уважение към читателите си!
1
8
 
5
 
! Отговори
?! преди 10 месеца
Навремето един даскал по физическо ни даваше акъл - след изтощителна тренировка, съпроводена с обилно изпотяване, трябвало да се въздържаме да не пием вода колкото е възможно по-дълго време. Така човек се избавял от излишно телесно тегло, това било валидно и за онези, които са стройни и изглеждат слабички.

20 идеи за маникюр с надписи
20 идеи за маникюр с надписи

20 идеи за маникюр с надписи

Отслабване с витаминно-протеинова диета
Отслабване с витаминно-протеинова диета

Отслабване с витаминно-протеинова диета