Важните храни за жените на 30, 40, 50, 60-години

За повече здраве
21 дек 2017 10:15, Михаела Лазарова
1
Важните храни за жените на 30, 40, 50, 60-години
Снимка: unsplash

Осигуряването на здравословно и балансирано хранене е важно във всяка възраст. С напредване на възрастта, тялото ни претърпява редица промени и определени хранителни вещества започват да играят по-важна роля за цялостното ни състояние.

Всяко следващо десетилетие носи със себе си нов набор от здравословни неразположения, теглото ни се променя, преминаваме през една или повече бременности, докато стигнем до менопаузата.

Докато през 20-те си години не се замисляме много какво хапваме, то след 30 е задължително да променим хранителните си навици за повече здраве и красота.

Как трябва да се храни една жена на 30, 40, 50, 60, вижте в следващите редове. 

За дамите на 30

Диетата за жени над 30-годишна възраст трябва да включва повече зеленчуци, полезни мазнини и желязо, за да се намали рискът от появата на анемия.

Кариерата, социалният живот, децата, всички те са потенциални потребители на вашата енергия. Ето защо, освен пълноценния сън, в тази възраст се нуждаете от балансирано хранене, което да задоволи вашите енергийни нужди. 

Също така е важно да намалите консумацията на нишестени въглехидрати и захари и да се съсредоточите върху протеините. Тези храни ще ви осигурят последователно и устойчиво отделяне на енергия. 

Ако сте бременна или планирате да имате бебе, уверете се, че диетата ви съдържа достатъчно естествена форма на фолиева киселина. Храни, които ни помагат да бъдем енергични са червеното месо, зелените листни зеленчуци, ядки, семена, бобови растения.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


1
Още от
Напиши коментар Коментари

6 странни неща, които могат да отключат мигрена
6 странни неща, които могат да отключат мигрена

6 странни неща, които могат да отключат мигрена

Има 3 типа чувствителност към кофеин
Има 3 типа чувствителност към кофеин

Има 3 типа чувствителност към кофеин