6-те грешки, с които забавяме отслабването си

Какво ядохте? Вероятно сте хапнали тестени лакомства
0
6-те грешки, с които забавяме отслабването си
Снимка: pexels

Поддържането на добър метаболизъм е едно от най-важните неща за постигането на хубава фигура и добро здраве.

Извън медицинските причинители на забавянето на метаболитните процеси, често ние самите допускаме грешки, за които не предполагаме, че пречат на добрата ни форма.

Пропускате закуската

Ако не закусвате със сигурност ще се оправдаете с това, че нямате време за приготвяне на закуска или че сутрин просто не се храните. Пропускайки първото и най-важно хранене за деня, нарушавате вашите метаболитни процеси.

Винаги има време за здравословен омлет, купичка овесени ядки, смути, сурово барче с ядки и сушени плодове, здравословен сандвич. Ако пропускате закуската, увеличавате риска от преяждане на обяд и вечеря.

Консумирате храни с ниска хранителна стойност

Какво ядохте днес? Вероятно сте хапнали тестени лакомства, сладкиши, може би чипс, бургери и т. н. Бързите закуски, любимите ни и не толкова здравословни храни, имат негативен ефект върху метаболизма. По-добре е да замените кифлата с банан, шепа сурови ядки, които ще ви осигурят важни микроелементи.

Колкото по-малко консерванти и трансмазнини имате в менюто си, толкова по-добре ще работи метаболизмът ви. Освен това нездравословните храни не засищат за дълго време, повишават нивата на кръвната захар, а това повишава и синтеза на инсулин, което забавя метаболитните процеси и пълнеете.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


0
Още от Здраве
Лекарство и добавка – опасна комбинация в много случаи
Напиши коментар Коментари

Дрехи, които никога да не изхвърляте от гардероба си (галерия)
Дрехи, които никога да не изхвърляте от гардероба си (галерия)

Дрехи, които никога да не изхвърляте от гардероба си (галерия)

3 начина да дезинфекцирате четките за грим
3 начина да дезинфекцирате четките за грим

3 начина да дезинфекцирате четките за грим