Как да се справите с главоболието?

Набавете си магнезий
17 апр 2018 14:23, Михаела Лазарова
1
Как да се справите с главоболието?
снимка: pixabay

Едно от най-честите неразположения, с които се сблъскваме е главоболието. Независимо дали е причинено от дехидратация, безпокойство, месечен цикъл, недоспиване, употреба на алкохол, застоял въздух в помещението и т. н., то нарушава нашия нормален ритъм на живот.

Понякога главоболието отминава за минути, но невинаги е толкова лесно да го елиминираме.

Вижте 4 вида главоболие и как да се справите с тях.

Стрес главоболие

Ако сте стресирани по някаква причина, понякога може да получите леко до умерено главоболие. Главоболието причинено от стрес рядко може да бъде объркано. Как да му въздействате? Увеличете приема на богати на магнезий и фибри храни – зелени листни зеленчуци, боб, пълнозърнести храни, ядки и други. Дефицитът на магнезий обикновено ни прави по-нервни и неспокойни, затова помислете и за хранителни добавки с магнезий.

Мигренозно главоболие

Мигренозното главоболие може да се появи веднъж или многократно в даден месец. Съпътстващите симптоми са гадене, повръщане, нарушение на зрението, чувствителност към светлина и т. н. В допълнение, това е последвано от загуба на апетит, раздразнени черва и други подобни неразположения.

Как да го облекчите? Опитайте с ментов чай или масло от мента разтворено в чаша вода, като към чая може да добавите и канела. Ограничете приема на кофеинови напитки, колбаси, тестени изделия с мая и преработени меса. Хапвайте чисто месо, пресни плодове, зеленчуци, мед. 

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


1
Още от Здраве
Псориазисът далеч не е само кожен проблем
Напиши коментар Коментари

10 суперхрани за здрави очи
10 суперхрани за здрави очи

10 суперхрани за здрави очи

Безплатни прегледи срещу метаболитен синдром
Безплатни прегледи срещу метаболитен синдром

Безплатни прегледи срещу метаболитен синдром