6 хранителни комбинации, подходящи след спорт

Богати на хранителни комбинации
18 май 2019 15:31, Михаела Лазарова
2
6 хранителни комбинации, подходящи след спорт
Снимка: Istock

Редовните спортни активности са нещо, от което тялото се нуждае. Те подобряват здравето на сърцето, повишават издръжливостта и метаболизма, намаляват нивата на лошия холестерол, заздравяват костите. След интензивна тренировка обикновено се чувствате не само уморени, но и гладни.

Това е така, защото тялото ни е усвоило голяма част от глюкозата за енергия. То се нуждае от здравословно количество протеини и въглехидрати, за да може да се възстановят мускулите и енергийните ни нива.

Но какво е подходящо за хапване след спорт? Опитайте се да не консумирате сладкиши и тестени закуски, пържени храни и като цяло големи порции храна.

Така например може да си приготвите малка купичка с варена киноа, към която да добавите няколко запечени на тиган гъби, 2-3 чери домати, малко чесън или лук. Вкусно и засищащо. В следващите редове, споделяме още няколко комбинации от храни, подходящи след спорт.

Едно – две яйца, 1/4 авокадо и ½ сладък картоф

Сварете яйцата и картофа, авокадото нарежете на парчета. Накрая овкусете с малко черен пипер и сол, но ако може да пропуснете солта ще е още по-добре.

Пресни плодове и кисело мляко (½ чаша кисело мляко и шепа плодове)

Необходими съставки: Към ½ чаша кисело мляко добавете сини боровинки, ягоди, малини, 1 ч. л. мед. Разбъркайте всичко и се насладете на вкуса на тази полезна храна. 

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
7
 
! Отговори
Локо преди 1 месец
Две три бири за преодоляване на дехидратацията и няколко ракии за отпускане на мускулатурата, може и малко салата с мезе за витамини и протеини.
1
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
моята комбинация е по древна и от света - ракийка със салатка преди добро похапване! после малка дрямка! човечеството така е оцелявало хилядолетия, така че не виждам причина да го променям!