![]() Часове преди събитието специализираните сайтове публикуват снимки на декора на залата. Снимка: Ройтерс
|
Като IT директор и онлайн разработчик Сет Уайнтрауб наистина е печелил нелоши пари. Въпреки това преди няколко години той решава да изкарва прехраната си, като пише за технологиите, вместо да ги създава. Така той основава блога 9to5Mac, който е един от водещите онлайн медии за компанията от Купертино. 9to5Mac сега е част от медийната екосистема, който улавя всеки малък фрагмент от новини за новите продукти на Apple и го разпространява мигновено, пише в свой анализ Wall Street Journal.
"Ако имах възможност, сигурно щях да нарека страницата си 24/7-Apple", казва Уайнтрауб. Онлайн присъствието му обаче е доста скъпо на време. "Аз вземам моя компютър, когато се събудя. А вечерта последното нещо, което преди лягане правя, е да отместя компютъра настрани. С Apple се занимавам почти всяка минута, когато съм буден".
Необятният апетит на обществеността за новини около Apple трансформира новините около американската компания в доходен бизнес – независимо за каква медия иде реч. Това стана ясно отново в сряда, когато в Сан Франциско беше представен новият iPhone. Причината - историите за Apple съчетават високите такси за реклама, които обикновено са свързани с технологичните новини, с масовото привличане, което се излъчва от компанията. Apple е една от най-големите и най-интересните фирмени истории на всички времена.
Биографията на Уолтър Айзъксън за съоснователя на Apple Стив Джобс е най-продаваната книга през миналата година на Amazon. Списанията с Джобс на корицата си се продават на вестникарските будки обикновено с 25 до 45 процента по-добре, отколкото предишния брой. През октомври миналата година юбилейно издание на Time, посветено на смъртта на бившия шеф на Apple, се продаде два пъти по-добре от обикновено.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase