В Швеция отварят ресторант само за един клиент

Заведението се казва "Маса за един" и е на… ливада
30 апр 2020 17:55, Елка Василева
7
В Швеция отварят ресторант само за един клиент
Снимка: архив, БГНЕС

В Швеция отваря врати най-социално дистанцираният ресторант в страната, предназначен само за един клиент, пише в."Метро".

Този супер дистанциран ресторант за 1 човек би всички рекорди за дистанциране и социално изолиране, познати до момента в обществените места.

Странното заведение е кръстено "Маса за един". Въпросната маса е разположена насред ливада, пред нея има само един стол, а храната се спуска до клиента с помощта на кошница и въжена линия.

Идеята за ресторанта за единаци хрумнала на бившия майстор-готвач Размус Першон и на партньорката му Линда Карлсон. Те сервирали на близките си през прозорче на заведението. След което съвсем естествено им хрумнала идеята да изнесат ресторанта на поляната в провинция Вермланд. А ястията те спускали по наклонено въже от кухнята до масата в тревата.

Авторите на идеята се похвалиха, че тяхното заведение е единственото в света със стопроцентова анти-COVID-19 гаранция, като се има предвид оспорвания от мнозина свободен режим в страната по време на пандемията, пише БТА.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


7
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
32
 
! Отговори
Додо преди 4 години
А таза 100% гаранция важи ли за болен готвач излихал се върху картофената салата?
4
1
 
33
 
! Отговори
закуска на тревата преди 4 години
Яко!
3
4
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Цените наполовина, тоест е нормалните размери, и заведенията ще бръмнат от резервации. Ама *** нема пипе да привлича клиентела. Г. мисли първо и второ, и винаги само за джоба и голееееем джип, още къщи, вили,плажове, континенти.Дреми сега под карантина и не циври.
2
0
 
39
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До :)Е, те и от единия ще му съдерат кожата с такса маса, такса паркомясто (даже и да дойде с велосипед или фактон), такса чадър, такса навес, такса "усмихнат сервитьор", такса салфетка, телевизор (да има а защо не и да няма...) и други особено прогрсивни търговски "хитринки", които всъщност единствено и само карат клиента, уважаващ себе си и парите си, мощно да повръщa!
1
1
 
44
 
! Отговори
:) преди 4 години
Ангелкова да почерпи от идеята им и да призове мутрохотелиерите ни да въведат такава услуга по ливадите и плажовете.И един клиент,е клиент.