Учени унищожиха вируса ХИВ със стволови клетки

Ако резултатите се потвърдят, това ще е голям пробив
Обновена: 21 окт 2018 17:25 | 21 окт 2018 16:45, Василия Пейчева
Учени унищожиха вируса ХИВ със стволови клетки
Снимка: pixabay.com

Учени от Института за изследвания срещу СПИН в Бадалона, Испания, заявиха, че за пръв път, откакто се прилага антиретровирусна терапия, успели да отстранят напълно ХИВ от кръвта и тъканите на пациенти, съобщи Лайф.

Редовният анализ на кръвта у шестима пациенти, на които били присадени стволови клетки, показал, че ХИВ не е открит в кръвта и тъканите им. У един от пациентите не били открити дори антитела.

Новият метод на трансплантация на стволови клетки е базиран върху единствения случай, свързан с пълно оздравяване на заразен с ХИВ пациент. Въз основа на сложна терапия, приложена на берлинчанина Тимъти, у когото бе открита рядка мутация на протеина CCR5 Delta 32, испанските медици разработили уникален механизъм за "пречистване" на заразените с вируса клетки.

Учените отбелязват, че цялостната трансплантация на стволови клетки отнема 18 месеца, а за приготвяне на противовирусните съставки се използват кръв от пъпната връв и течност от костния мозък.

През следващите месеци медиците ще следят здравословното състояние на първия подложен на подобна операция пациент.

Ако резултатите от експеримента се потвърдят, това ще е голям пробив в борбата с ХИВ.

Още от Ако щете - вярвайте
15-те мъдри и логични закони за живота ни

Факт преди 3 седмици
Ретровирусите не унищожават клетката! Природатат им не е такава, а ХИВ се твърди че точно това прави - унищожава. Има начини да се провери това, така че това е!

Хюстън преди 3 седмици
Като чета коментарите не се учудвам, че България е на това дередже. Учените били зли, ходете при знахари и врачки, химията била зло, глобални конспирации. Който е чел малко психология и психиатрия знае, че собствениците на такива коментари имат може би наченки на шизофрения😁. Без модерната медицина хората да живеят максимум до 30 години, а сега живеят 83 в САЩ, а в Русия дето са еко 63.Сами си правете сметката. ;)

Момчето преди 3 седмици
Аз съм девствен на 27 . Някой да ми каже какво е това ХИВ ? Какво прави ?

Анонимен преди 3 седмици
Защото си откачалмик. Ако си толкова вървежен, докажи, а не стресирай случайни хора по форумите...

Сoдoмистите празнуват.

славянин преди 3 седмици
Понеже средностатистическото бачкащо-консумиращо зомби е издигнало официалната медицина в ранг на ''земен господ'' и и вярва едно към едно, то не може да приеме, че има други гледни точки освен тези на въпросната медицина и други методи за лечение на болестите различни от предлаганите от тази медицина! Някога преди четвърт век и аз бях страстно вярваш на този ''земен господ'' - официалната медицина, но изпитвайки върху себе си нейната безпомощност да лекува реално и отнех този статут!

Анонимен преди 3 седмици
Лошо, сега трябва да се правят нови болести. Болестите са като лешоядите - почистват света от мършата, иначе - лошо. Нищо лично или откачено, реален живот.

до 43 от славянин преди 3 седмици
Първо се научи да пишеш грамотно и тогава ме коментирай какъв съм! И не разбрах какво общо има гравитацията със световната медицинска и фармацевтична мафия!?

нек.ой преди 3 седмици
Абе незнам

Аз подозирам че СПИН е умишлено пуснат

И заедно с това винаги съм подозирал че този които го е пуснал още от самото начало е имал лекарство за тази болест

Баш коспиратуртъ. преди 3 седмици
"Хора, Мале... Леле
Пирамидите са просто портове за летящи чинии, извънземните убиха Сталин и Кенеди, на луната хора не са кацнали, но живеят, Тръмп е извънземен морж... Уааааа иааааа
Рептилиите! Пазете се от Обама!
Помоооощ! Истината, пазете истината... О не, идват мъжете в черно.! А отлитам за Намибуру (или квито беше). Ви ар анонамъс, Аааааа...."
Ей така ми звъчте всичките.

До 40

Ама какво? Ти не ядеш, не правиш секс и не живееш като цяло ли?
Нищо чудно че глава ти е пълна с всеки дивотии. Сифгурно си от тея лудите, дето нахлуват в час по физика, да бият учителя, че лъже децата за гравитацията...
Нищо чудно, че искаме да държим популацията до 500 000 000....

Ева преди 3 седмици
До Анонимен
Намериха му цаката ,произвеждат се Генерици в Азия ,един официално патентован ,другите не.Важното е,че лекуват.Цената на 3 месечен кърс е към $600 .

Анонимен преди 3 седмици
Ще стане като с Хепатит Ц, има лекарство ама - 100 000$. Ако искаш, не те караме на сила.

до 39 от славянин преди 3 седмици
Пълни си редовно търбуха, изпразвай си редовно червото и мехура, чеши си редовно чатала и не се занимавай с непосилни за възприемане и проумяване от лифтирания ти мозък факти!

Анонимен преди 3 седмици
Брей, брей....ммиго конспирация, много нещу. Илумимтията, гущерти и извънзебнити, нема ли ги или тях ги пазими з а последно
.. Левак откачен, ненормалник....

до 25 от слравянин преди 3 седмици
Болестите се увеличават не само при възрастните, а и при децата, което показва че причината не е защото живеем по-дълго, а защото живеем във все по-отровена и по-изродена жизнена среда, и физическа, и психическа! В света има епидемия от автоимунни заболявания в частност диабет, не само при възрастните, а и при децата, има епидемия от ракови заболявания, има епидемия от психически заболявания, стари инфекционни болести, които антибиотиците уж щяха да заличат, се завръщат!

до 36 от славянин преди 3 седмици
''Показаното'' е лъжа! Не знам защо си мислиш, че всичко показано за масова консумация, т. е. за пред световното стадо зомбита е истина!? Както писах в един пост по-долу: четете учените наречени ''СПИН и ХИВ - дисиденти'' какво са открили по въпроса за ХИВ и СПИН!

анон преди 3 седмици