Влак с желязна руда измина 92 км без машинист

В Австралия започна разследване по случая
5 ное 2018 18:54, Елка Василева
18
Влак с желязна руда измина 92 км без машинист
Снимка: архив, Reuters

Влак, натоварен с желязна руда на миннодобивната компания Би Ейч Пи, премина разстоянието от 92 километра без машинист, преди да бъде принуден да дерайлира в ранните часове на днешния ден, съобщиха компанията и австралийските власти, цитирани от Ройтерс.

По тази причина най-голямата минна компания в света преустанови железопътните операции в западната част на Австралия, докато тече разследване по случая, съобщи австралийски вестник, цитирайки неназован източник.

Говорителят на Би Ейч Пи не коментира веднага дали компанията е спряла всичките си железопътни доставки.

"Приблизително към 04:40 на 5 ноември 2018 г. машинистът на натоварения с желязна руда влак с 4 локомотива и 268 вагона е спрял на 211-я километър. Машинистът е слязъл от локомотива, за да инспектира проблем с единия от вагоните", се посочва в доклада по разследването.

Докато машинистът бил извън локомотива, влакът потеглил. "Влакът е пътувал 92 километра без машинист до около 05:05 часа, когато е бил внимателно спрян чрез софтуер, управляван от контролния център на около 119 километра от Порт Хедленд", според доклада.

"Западноавстралийски влак с желязна руда бе принудително спрян близо до река Търнър по пътя за Порт Хедленд", съобщи в комюнике Би Ейч Пи.
"Никой не е ранен. Работим със съответните власти, за да разследваме случая", допълни компанията.

Щетите върху влака са "значителни", съобщи в доклад Австралийската служба за транспортна безопасност.
 

/БТА/

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


18
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
0
 
1
 
! Отговори
Мунчо преди 5 години
Нашата мила Родина я кара толкоз време с пишман -"машинисти" и колко пъти вече дерайлира...Добре,че "пътниците" не оставят "влака" и пак го изправят на релсите,и пак.....
15
0
 
4
 
! Отговори
Мечо преди 5 години
Има нещо сбъркано в статията, с работещ "тотман"( устройство за бдителност), което задължително трябва да има всеки локомотив ,влакът трябваше да е изминал не повече от200-300 метра освен ако не се е движил под 15 км в час.При всички случаи това разстояние,за толкова време няма как да се измине, даже и да се допусне че "тотмана "е бил" подклинен"( изолиран)!
14
0
 
2
 
! Отговори
Кратун преди 5 години
До Анонимен 15Не споря, ама все пак, физиката е същата и у Австралийско. За да развие тази огромна маса скорост по-висока от 250 км/ч (за да компенсира времето за ускоряване) ще им трябвт реактивни локомотиви..... Гледах предаване за такива огромни композиции в Бразилия. Това нещо се движи с 90 км/ч и не спира никъде, за да не се харчи излишна енергия. Всички други влакове му дават път.
13
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До КратунТам мит'ряла прави желозопътни линии качествено а не по европроекти, където целта е да се окрадат парите. Освен това прехода е през пустиня и с право трасе стотици километра!4 нови дизелови локомотиви а не като при нас елктрификация и съвецка власт!
12
0
 
5
 
! Отговори
Кратун преди 5 години
Влакът явно освен по релсите е пътувал и във времето, за да тръгне с 268 пълни вагона от нула км/ч и да вземе 92 км за 25 минути.....
11
0
 
4
 
! Отговори
шматка преди 5 години
Внимателно дерайлиран звучи като малко бременна
10
0
 
0
 
! Отговори
Armagedon преди 5 години
Влакът стрела.
9
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Дензъл Вашингтон бил ли е там да спаси положението?
8
4
 
3
 
! Отговори
Ваничка преди 5 години
Машиниста е слязъл да се насмуче с,боярштник
7
0
 
1
 
! Отговори
Глупости преди 5 години
Това е новият е-влак на Муск бе, неандерталци
6
0
 
14
 
! Отговори
Старият машинист преди 5 години
ПРЕЗ 70-те години, дизелов локомотив серия 55-00 потегля от Локомотивно депо София без машинист. След стартиране на двигателя в ремонтната работилница с външно стартово устройство, се оказва, че пълнителния вентил на автоматичната скоростна кутия е бил включен.Локомотивът се движи със скорост от 15 км/ч до гара Курило, след това започва да се ускорява по наклона в Искърското дефиле. Достига скорост над 80 км/ч и е принудително дерайлиран в глух коловоз на гара Бов, която е на 50 км от София.
5
1
 
18
 
! Отговори
Драйвър преди 5 години
Дали със софтуер или с хардуер са го ДЕРАЙЛИРАЛИ нищо не разбрах от този качамак.
4
3
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
В бойколандия и с машинист влаковете пак делайлират даже и села унищожават!
3
1
 
8
 
! Отговори
Ха-ха преди 5 години
Е па нали всичко ще става безпилотно!Пробвали са хората.
2
0
 
10
 
! Отговори
Mi6osp преди 5 години
Този влак да не е бил самолет? За 25 минути 4 локомотива със сума натоварени вагони тръгва, ускорява до 250 км, изминава 92 км, забавя, спира.
1
0
 
14
 
! Отговори
Кратун преди 5 години
Някой е шунтирал "dead man" блокировката. Сигурно ги я нервила, ама тя не на празно е там.