99 акта има собственикът на сръбския автобус, катастрофирал на "Тракия"

Наемателят му пък има 4 тежки нарушения
Обновена: 18 авг 2022 09:43 | 18 авг 2022 08:50, Нели Христова
27
99 акта има собственикът на сръбския автобус, катастрофирал на "Тракия"
Снимка: БГНЕС

Собственикът на катастрофиралия на магистрала "Тракия" сръбски автобус има издадени над 99 акта за сериозни нарушения, а наемателят на автобуса има регистрирани 4 тежки нарушения, предаде БГНЕС.

Още по темата

При проверката на собственика и на наемателя, който има лиценз за транспорт на пътници, сръбското вътрешно министерство е открило общо 103 нарушения. Сред тях нарушаване на работното време, нарушения при натохграфа и др..

Общата стойност на наложените глоби на собственика до момента е 3,5 млн. динари. Има образувано досъдебно производство и за нарушение по Закона за безопасност на движение по пътищата. На наемателя общата стойност на нарушенията са 424 хиляди динари.

На 14 август сръбския автобус, превозващ деца и възрастни след почивка на българското Черноморие, катастрофа на магистрала "Тракия" в района на Стара Загора. 40-годишният шофьор бе обвинен, защото заради разсейване по време на управление, е причинил катастрофата. За щастие жертви няма. Ранени обаче бяха 12 деца на възраст между 6 и 16 години, както и двама възрастни.

Днес две деца, които бяха транспортирани от Старозагорската болница в столичния "Пирогов" ще бъдат транспортирани с два хеликоптера в Сърбия. А съдът в Стара Загора ще разглежда мярката за неотклонение на шофьора на автобуса.
 


27
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
25
0
 
1
 
! Отговори
Unknown преди 1 месец
Да обаче пеленачето ако се е наакало не е много чисто ..... :)
24
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Техническото състояние може да не отговара на деиствителноста защото и ако таме са корумпирани,тука говориме за цяла мрежа корумпирани поточна линия.
23
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Държава в българия има и закони но някои хора стремглаво и с цел не ги спазват.
22
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Това няма нищо общо с катастрофата,освен ако няма актове за техническото състояние навъпросният автобус,тогава вече може да се търси отговорност кой е подписал пътния лист
21
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Държавата трябва да се намеси,компетентните органи такива фирми да се затварят да не оперират на пазара,когато не са ти изрядни документите и не отговаряш на изискванията на пътна безопасност,явно и там корупцията е зардираща и като тука няма държава,съвсем скоро и тука в българия,ако не се прегледат фирмите и тука следващия по следващия месец ще започнат да се обръщат по таван.
20
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Аз несъм човека къде ще съда хората не го познавам лично човека може да има семеиство,може да е възникнала грешка да не е виновен човека,неискам да въдворявам хората нека те да си го съдат хората в сърбия,но трябва да се започне от някъде държавата да работи като например да преглеждат и да проверяват такива фирми за документи и дали са изрядни и да ги затварят ако не отговарят на изискванията,трябва да започне от някъде да се бори тази корупция иначе ще ни затисне тежеста.
19
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Народен съд.
18
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Кои ще понесе отговорност всъщност ако започне да се раследва собственика,шофьора,компетентните органи,накрая хората го отнасат така когато институциите не работят и са корумпирани всеки чака на другия да свърши мръсната работа и си мие ръцете с тебе,затова трябва да има колективна отговорност народен съд,затова ти плащат да заемаш определена длъжност хората са те наели за да ти имат доверие и да носиш отговорност,съдиите прокурорите няма да поемат кои ще поеме отговорност.
17
0
 
2
 
! Отговори
анонимен преди 1 месец
вселенска неграмотност в образуването на множествено число обхваща новинарко-драскачите. 5 динара или 5 динери ? 5 дюнера или 5 дюнери ?
16
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Балканска работа. Корупция и мошеничества.
15
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Сериозни нарушения ама какви са?
14
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Тази фирма отдавна е трябвало да бъде затворена от компетентните органи и институции но не е.
13
5
 
6
 
! Отговори
Бай 100ян преди 1 месец
Какво значение колко акта/фишове има издадени даден шофьор. То и моите ако седна да ги броя са поне 50. Но никога не съм участвал в ПТП или да карам пил.
12
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Трябва и собствениците да носат отговорност как може да пускаш машина да оперира на пътя в неизправно състояние и неизрядни документи,хората трябва да съдят фирмата и собственика и да си търсят правата,тази машина на няколко километра минава технически прегледи е тука в българия не минават,това се казва експлоатация на работниците и корупция на институциите,кал може да пуснеш автобус с 30 нарушения да се движи по пътищата на българия,собствениците заедно с шофьора в затвора да си правят компания
11
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Всяка машина трябва да има дадчици и да се следи всяка машина с колко километра се движи и джипиес за проследяване и да знаеш къде се движи този човек и с каква скорост е карал,еми ако се спука гумата лявата направо поднаса автобуса и се обръща по таван или ако се скъса жилото на спирачката или даде на късо някоя жика или се скъса маркуч и стане пожар,със скорост 120 е почти невъзможно да отцелееш с сто е много малка вероятноста.
10
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Това може да изглежда фрапиращо, но не забравяйте, че човекът е професионален шофьор и постоянно на път. Ако е карал така поне 15 години, то не е толкова много. За сравнение - онзи който хванаха да кара дрогиран в двора на КАТ Пловдив имаше повече,
9
7
 
2
 
! Отговори
Мандра ракитово преди 1 месец
Трябва да се инвестира в нови електробуси и камери за видеонаблюдение,плюс това всяка фирма трябва да си има своя собствена политика и да обучава служителите,да има грамоти до шофьора какви са му задълженията и ограничение на скороста до 70\максимом 80километра в час,защото ако поднесе нема одържане тази машина 30 тона на деветдесет години на дизел или бензин,плюс това шофьорите трябва да знаят техническите характеристики на машината,така с една дума трябва да си мазохис или камикадзе да пътуваш
8
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Еваларка, щом държите на простотията на номер едно, а триете другите.
7
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Човечецът да се свърже с оня на юнион ивони да го научат как стават нещата,как се пълнят чекмеджета и как при проверка си чист като пеленаче.
6
4
 
0
 
! Отговори
Мандра ихтиман преди 1 месец
Значи мои приятели боси,за да встъпиш на пазара и да оперираш трябва да инвестираш,да отговаряш на стандарти за качество и безопастност на пътниците,все пак превозваш хора не картофи,трябва да си технически изряден и документи включително,автобуса минава технически преглед,всяка машина се износва и има време частите имат давност и гаранция,трябва ти сервиз и автомонтьори системи за сигорност ,това са машини по стари от деда ми на 85годин,ака се скъса жилото на спирачките или се спука гума.

Спонсорирани публикации