Все по-често пазаруваме с ваучери за почивки, услуги...

Ръст от близо 4,5 млн. лева отчитат от бранша
Обновена: 30 яну 2016 15:25 | 30 яну 2016 15:12, Анисия Иванова
3
Все по-често пазаруваме с ваучери за почивки, услуги...
Снимка: Reuters

Колективното пазаруване набира скорост. През миналата година беше отчетен ръст на продажбите с близо 4,5 млн. лева, каза за БТА Теодор Кафеджиев - маркетинг-мениджър на най-големия агрегатор за колективно пазаруване.
Близо 80 000 ваучера са продадени през първите три месеца на 2015 г. За второто тримесечие те вече са с 50 000 повече. През юли, август и септември ръстът е с още 5000 ваучера. Пикът на продажбите е бил в края на годината - 185 000 ваучера за последните три месеца.

Кафеджиев посочи, че през платформата за колективно пазаруване са продадени ваучери на стойност 25 млн. лв. през 2015 година.

Най-голям процент от осъществените продажби са услуги в сферата на туризма. Основният интерес се наблюдава към почивките у нас и в съседна Гърция. Следват ги козметичните услуги, ваучерите за заведения и масажи, посочи Кафеджиев.

През първото шестмесечие на миналата година близо 70 000 души са се възползвали от изгодни ски и СПА почивки у нас. По-находчивите са планирали от рано и лятната си почивка още в първите месеци на 2015 г., възползвайки се от преференциални цени за ранни записвания за морски почивки с отстъпка над 50 процента, допълни Теодор Кафеджиев.

Пролетта също е преминала с поглед към лятото. Засилен бил интересът към предложенията за Гърция.
Най-често търсената дума е "Велинград", следвана от "Банско" и "Боровец", а на последните три места в топ 10 са "Сандански", "торта" и "суши".

През лято 2015-та, над 65 000 потребители на платформата са се възползвали от почивки с отстъпка на българското Черноморие, Гърция и Турция.

Кафеджиев отчете още, че през 2015 се е състоял и най-успешният досега Black Friday в България с продажби осъществени чрез агрегатора на стойност над 750 000 лв.

Интересен е фактът, че в края на есен 2015-та, ваучерите за смяна на гуми били изключително търсени и купувани.
Преди Коледа потребителите масово избрали подаръци на своите близки чрез специалните празнични отстъпки.
Близо 100 000 СПА почивки са продадени миналата година. Интересен факт е, че се очертава и тенденция за постоянен интерес към промоционалните предложения на автомивки, посочи Теодор Кафеджиев.

Зима 2015-2016 остава с най-търсени ски ваканции, а най-предпочитани са Банско, Боровец и Пампорово. Плановете на потребителите за 14 февруари се отразяват и на пазаруването им - хиляди търсят как да изненадат любимия човек за празника - най-предпочитаният начин са почивките, сочат цифрите.

Ранните записвания за почивка на море вече придобиват все по-голяма популярност, посочи Кафеджиев.
Открояват се някои тенденции в потреблението, които той очаква да се запазят и развият през тази година - все повече мъже се, възползват от оферти с отстъпка, сериозно нараства интереса към ваучери за театрални постановки, ръст в продажбите на екскурзии в чужбина, още по-голямо предлагане и търсене на електроуреди с отстъпка. (БТА)


3
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Анонимен

Защото без него си е чист булшит!
1
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Като статията пряко няма нищо общо с гугъл, интересно защо е изтипосано логото им?