Кампанията "Чети във влака" набира все повече популярност

Човешката библиотека е отворена общност
26 май 2020 16:53,
6
Кампанията "Чети във влака" набира все повече популярност
Снимка: БГНЕС

Кампанията на БДЖ "Чети във влака" набира все повече популярност. Много нови автори, издателства и асоциации се включиха към инициативата, като предоставиха своите произведения за виртуалната библиотека на националния железопътен превозвач.

За удобство на читателите платформата е изцяло подновена, като към разделения на четири основни категории разнообразен избор на книги, вече е добавена категория с аудио книги и категория с пътеписи от конкурса "Разходка с влак".

Още по темата
Най-новият партньор на инициативата "Чети във влака" е фондация "Човешката библиотека", които предоставиха 35 нови заглавия за нашите читатели. "Човешката библиотека е отворена общност на читатели, които подбират, популяризират и издават книги за страстни умове и мъдри сърца. Една от отличителните ѝ черти е използването на рециклирана хартия в хартиените издания – и на рециклирани електрони в електронните", както шеговито посочват в своето описание.

Към кампанията особен принос имат и фондация "Буквите" с предоставените от тях многобройни издания, издателство "Библиотека България", Audiobookbg.com с предоставените от тях аудио книги и многото отделни автори, които проявиха интерес към инициативата "Чети във влака".

БДЖ съвместно с български издателства стартира кампанията в края на месец юли 2019 г., която цели да стимулира четенето на книги от български автори по време на пътуване. Клиентите на БДЖ, които притежават смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им даде достъп до виртуалната библиотека на "Чети във влака".

Кампанията продължава да се радва на голям интерес, като за последния месец са отчетени близо 4 500 посещения на платформата. Наличните книги от началото на кампанията продължават да бъдат предпочитани от регулярен брой посетители, а вече се наблюдава нарастващ интерес и към новодобавените издания. Изключително популярни за читателите са публикуваните пътеписи в категорията "Разходка с влак".

Виртуалната библиотека на "Чети във влака" е отворена за нови попълнения целогодишно. Всеки автор и издателство могат да се включат в инициативата като се свържат с БДЖ на официалната електронна поща: bdz@bdz.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


6
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До ..Има много пътуващи във влаковете,включително и чужденци,спалните вагони са заети с дни напред и няма места.А влака е по-удобен от автобуса,можеш да се разходиш,имаш тоалетна,някога предлагаха храна и напитки,дори имаше ресторант и т.н.
4
0
 
1
 
! Отговори
Монокъл преди 3 години
Така е!Сядате и четете, за да не пречите на едни други да си "берат"..!!!
3
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Ама те мнозинството от малкото ползващи влак са "негоромотни" :D
2
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Като няма самолети и влакът е самолет...
1
1
 
4
 
! Отговори
.. преди 3 години
По-скоро кампанията "Прецакай се и се качи на влак" трябва да набира скорост...С тая мизерна и несигурна железница....