Родни фирми щели да фалират заради пакета "Мобилност"

Димитър Димитров: Видя се, че целите са на различно място
Обновена: 9 юни 2020 22:29 | 9 юни 2020 22:28, Веселина Йорданова
37

Транспортната комисия в Европейския парламент отхвърли българските поправки по пакета "Мобилност". Така остават изискванията шофьорът да се връща в страната, в която е регистрирано превозното средство, поне веднъж на 4 седмици. Както и камионите да се прибират в държавата, в която е регистрирана фирмата, поне веднъж на 8 седмици.

Димитър Димитров от Камарата на автомобилните превозвачи в България обяви пред "Денят ON AIR", че няма логика в поставените от ЕП изисквания.

"Прибирането на шофьора не в страната, където работи или е назначен, а при семейството му, има някакъв социален ефект, с който бихме могли да се съгласим. В прибирането на тежкотоварния автомобил обаче няма никакъв смисъл. Той нито жалее за България, нито му е мъчно. Започна да се вижда, че целите са съвсем на различно място", посочи той.

Според Димитров изискванията по пакета "Мобилност" ще докарат до фалит много предприятия у нас.

"Фалиралите предприятия ще бъдат заменени от немски и френски фирми. Не очакваме чудо, знаем съотношението на евродепутатите в ЕП. България има 17. Големите държави, които също са се съсредоточили в този пакет, имат в пъти повече", коментира събеседникът пред Bulgaria ON AIR.

В България има регистрирани над 65 хил. превозни средства, извършващи международни автомобилни превози.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


37
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
2
 
17
 
! Отговори
Хемус преди 3 години
Защото Хайнц бачка от до,а не като Драган по 25 часа,осем дена в седмицата!
12
5
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Баща ми кара в Италия ама за италянска форма, от 23г е там, старо куче у фирмата, малка, 20камиона. Всички ревът от поляци румънци и българи, щото работят в схеми, за половин заплата и живеят в камионите, карат 6 7 месеца, пестят някви пари и се прибират от дето са. Това е супер голям проблем за "нормалният" бизнес
11
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
БЛАГОДАРИМ НА ЗАПАДА ЧЕ СПАСЯВА БЪЛГАРИЯ ОТ ГНУСНИ БЪЛГАРСКИ ЧОРБАДЖИИ.
10
2
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
О, каква мъка и горест е за българския патриотичен *** да го дресират на е честен, да му извиват ръчичките крадливи да не краде, да му извиват устата да не лъже, това е ужасна болка, направо смърт за българския хитрец-лъжец... долна твар
9
4
 
25
 
! Отговори
пожелание преди 3 години
Да фалират ,защото роби им работят ! Западняците искат да ни направят хора ,но за нищо не ставаме !
8
2
 
16
 
! Отговори
Иво преди 3 години
Немога да разбера как Хайнц ще подобие пазара на ***, как ще плаща данъци в Германия, без да лъже с разни командировка, да плаща заплати от 3.к евро, да има чисто нови камиони и да спазва супер стриктно закона. И тоя Хайнц да подобие *** дето плаща малко, не плаща почти данъци по закона ддс в 2 страни членки. И ще фалира. Явно аз съм т7п
7
4
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
ох мазно българско тарикатче как те дресира ЗАПАДА да се държиш честно каква мъка за мазния български *** е това хахаха
6
3
 
37
 
! Отговори
Гражданин преди 3 години
Да фалират. Шофьорите ще си намерят работа веднага в ЕС за тройно по-голяма заплата и двойно по-малко работа. Ще намалеят поршетата по софийските улици, но това малко ме е грижа.
5
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
балкански поток го чака съдбата на бг пакета мобилност
4
3
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
РОДНИНСКИТЕ ФИРМИ ТРЯБВА ДА ЗАПОЧНАТ ДА РАБОТЯТ КАКТО ВСИЧКИ ФИРМИ В ЦИВИЛИЗОВАНИЯ СВЯТ.
3
3
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Ще заплача. На превозвача няма да му остават пари за ядене пиене на корем, банкети и пари за любовницата. Щото ще трябва да ги дава за шофьора за по добри условия на работа.
2
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Наште "хитри" мафиотчета подбиват цените на честните превозвачи на запад с ниското заплащане на шофьорите, а сега се правят на ощипани моми.
1
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Ще фалират експлоататорите които минават за превозвачи, а ще спечелят шофорите които работят като затворници в камоионите си, далеч от жените и децата си.