След поредната тежка катастрофа - в какво състояние са пътищата ни?

Какви трябва да са разпоредбите за движението на ТИР-овете?
13 юли 2020 21:41, Красимир Ангелов
34

Преди ден станахме свидетели на поредната тежка катастрофа у нас, този път на автомагистрала Тракия.

ТИР, движещ се в посока Бургас, навлезе през мантинелата в насрещното движение, помитайки няколко коли.

При инцидента загинаха петима души, има и ранени, сред които и тежко.

Случилото се повдигна за пореден път добре познати въпроси – какво е състоянието на пътната мрежа в страната и как трябва да изглеждат разпоредбите за движението на ТИР-овете по магистралите.

Темата в предаването "Директно" по телевизия Bulgaria ON AIR коментират областния управител на Стара Загора Гергана Микова и Владимир Тодоров, председател на Асоциацията на пострадалите при катастрофи.


34
Още от Общество
Игнат Канев - бизнесменът от Канада, чието сърце остана в България
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
30
0
 
2
 
! Отговори
Т.Петков преди 3 седмици
Ами качествена пътна мрежа не се създава за 10 год., вкл. при спестени от окрадени материали. Само, че в случая не е доказана ролята на пътната обстановка, а сигурно има причина от страна на водача. Не знам има ли нещо освен бетонна стена с дебелина над 1 метър, която да спре този 30-40тонен камион движещ се вероятно с пределна скорост.
29
4
 
3
 
! Отговори
Тръба преди 3 седмици
Успоредно с магистралата вървят всякакви влакове през половин час. Бързи, бавни, товарни, спални, с вагон-ресторант, евтини, сигурни, чисти и най-вече ПРАЗНИ. Обаче Ганьо-скъсаняка е с комплекси от соца и иска да тръца западен барутник. Рупа ГМО, пие евтини бълвочи, облечен в евтинджос, но от щайгата не слиза!
28
0
 
9
 
! Отговори
HeinrichHimmler преди 3 седмици
Пътищата са в същото състояние в каквото и държавата - пълна разруха! Но от тази платена медия не виждам да задавате въпроси относно това. Не виждам да питате Бойко къде е оставката му и защо сме в това положение. По д*волите, не ви виждам дори да отразявате 50-хиляден протест в центъра на София. Платени про*титутки!
27
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Намеквате че главната приписана заслуга на ББ ПЪТИЩАТА е фейк?
26
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Това не е ли един от "модерните" участъци направена от Бога слънце? Тази магистрала тотално се е разпаднала. И докато участъците от Бай Тошо във време са на 50-60 години, този участък е на няма и 10. Не може пътища на 4-5 години да се разпадат! И тировете никой не ги проверява. Спират ги по улиците, на навсякъде (дори в Турция) си има специални паркинги за проверка. Абе бананова държава сме. Само дето и банани нямаме!
25
0
 
3
 
! Отговори
Ийзи райдър преди 3 седмици
Ами като заспи шофьор на ТИР на волана с 90 км в час, няма път, който да го побере.
24
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
И на строителните предприемачи шкафчетата не са по различни от това на главната мутра!
И те не са пълни с домати и краставици!
Като връх на всичко, от днес започват да си раздават премии, особено на милиционерите за старателно пребиване на хората.
23
0
 
11
 
! Отговори
А бе преди 3 седмици
Поинтересувайте се как се строят магистралите!Най-опростено схемата е такава-провежда се търг(повече или по-малко нагласен),който се печели от фирма с големи банкови гаранции и оборот.Тая фирма обаче е само един офис без нищо друго,тя не строи НИЩО.Намира подизпълнители,които да строят за половината от сумата.обаче често и тия подизпълнители също не строят,а възлагат на други строителството,срещу също половината от сумата.И накрая се получава,че малки фирми строят с 1/4 до 1/3 от парите отпуснат
22
0
 
11
 
! Отговори
Бай Иван преди 3 седмици
За съжаление колкото е виновна мантинелата толкова са виновни и от ДАИ. Шофьора е заспал. Заспал е защото знае че в България може да се шофира 12 часа без почивка.
21
5
 
2
 
! Отговори
до 20 преди 3 седмици
Не бой се следващото правителство без Бойко ще прави бетонови, а по следващото ще установи че и те не стават и ще измислят нещо ново.
20
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До до 8

ШАЩ особено дето им го разправяш климата нема нищо общо с нашия.
19
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Пак ше го мислим и разтягаме след като умре някой. Иначе нема нужда да го мислим преди да умре някой. Първо трябва да умре някой за да се появи наченка на неква мисъл. Не преди това. Преди това нема нужда да се мисли..
18
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Пътя в този участък е ужасен, от Ст. Загора до Белозем е трагичен, колко жертви трябва да има, че да го ремонтират
17
2
 
10
 
! Отговори
Ужасът преди 3 седмици
С ръждясалите мантинели на Бойко е така. Тези евра на шкафчето са от спестените мантинели.
16
4
 
4
 
! Отговори
до 8 преди 3 седмици
Сащ строят хубави пътища особено в Лас Вегас там са шедьоври , но и цената е много различна ,ние не можем да си позволим цената на германското строителство ти искаш да си позволим цената на Американците.Остави ги тях първо са първа икономическа сила ,второ те не обичат въобще железопътния транспорт , изцяло зависят от магистралите.
15
0
 
15
 
! Отговори
Тир преди 3 седмици
Пък да попитам защо никой не коментира как не са спрени тировете в петък и неделя? Защо тук се дава да минават и преуморени шофьорите си правят планове да минават точно уикендите през бг? Нелепо си мрем по пътищата от беззаконие и безхаберие
14
2
 
6
 
! Отговори
Сатира преди 3 седмици
Той заспал на пътя и се метнал в мантинелата, и накрая - В какво състояние били пътищата ни?
13
1
 
8
 
! Отговори
Бабикян преди 3 седмици
Пътищата ни са в отлично състояние. Безкрайни, красиви магистрали които няма никъде в Европа.
12
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До Анонимен 12

Трябват пари, също и качествен материал...Без да обиждам хората които се занимават с ъс строителство, не са виновни само те, но ремонт след ремонта....Това говори за не добра свършена работа.Бокича все пак не е виновен за тази катастрофа, направо се чудя защо обичайно не ни занимава и забавлява, още ли е в бункера
11
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Истината е че има мнооооого какво да се иска от пътищата. Но е истина и че те никога не са били в по-добро състояние. Поне през последните 20-30 години.
Който не ми вярва може сам да проследи с гугъл стрийтвю някое шосе с кадри от 2012 и по-нови от 2015 и 2018.