Helpbook: Детето ми повръща два дни след изяден хот дог от училищната лафка

Изпратиха ни сигнал за грубо отношение и обиди от оператор на тел. 112
2 окт 2021 19:45, Анисия Иванова
113
Helpbook: Детето ми повръща два дни след изяден хот дог от училищната лафка
Снимка: Helpbook

Сред разнообразието на постъпилите сигнали в платформата на Helpbook.info останахме шокирани от разказаното от майка на ученик в столично училище:

"В лафката се продава хот дог с необелен кренвирш или дебърцина, които се поставят в питка хляб. Този продукт се продава на децата. Това е недопустимо. Детето ми получи стомашно разтройство и два дни не спря да повръща. Моля за взимане на адекватни мерки, защото храната, която се предлага е за деца. Прилагам и снимка на продукта. Очаквам обратна връзка“. Как е възможно подобно нехайство се питаме и ние!

В друг сигнал подробно се запознахме с тегобите на наш потребител по получаването или по-точно неполучаването на дълго чакана пощенска пратка. Въпреки положените усилия да получи адекватна помощ от служителите в „Български пощи“, което продължило с месеци, така и не станало ясно как и защо доставката се загубила.

Останахме шокирани от разказа на друг наш потребител, който се сблъскал с грубо отношение от страна на служител, отговарящ на националния телефон за спешни нужди: "Ставаше въпрос за 68-годишна, страдаща от ХОББ. Преди по-малко от месец тя лежа в болница за белодробно лечение, но 3 дни по-късно я изписаха поради Ковид пациенти. Обясниха ни, че е опасно за нея поради болестта й. Когато я изписаха ни посъветваха, когато се влоши отново, да се свържем с 112, защото те имат информация кои болници са освободени от Ковид отделения.

Обясних на операторката всичко това и също така добавих, че жената вече стои един час на тоалетната чиния и няма сила да се изправи. Аз бях уплашена и повярвайте ми преди да се свържа със спешна помощ направих всичко възможно да изправя жената и да я сложа поне в леглото й. Операторката ми се развика и каза, че съм некадърна и няма как колегите й да заварят баба ми на “гърнето”. Беше изключителна груба. Когато поисках името й, тя отказа да го даде. Каза че линейката идва. Когато парамедиците дойдоха при тежко болната ми баба, която беше все още в банята, но я бях сложила на стол с кислородния й апарат, ни попитаха откога е с Ковид. Аз бях шокирана, както и докторите, защото не бяха дезинфекцирани след като цял ден са транспортирали хора с ковид, а бяха при пациент с хронична белодробна болест. Когато докторката се обади на операторката, тя отново се развика и й каза да не се правя на луда, защото тази информация съм предала“. Молбата е отправена към Министерство на здравеопазването за извършване на спешна проверка и евентуални санкции.

Подайте сигнал в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


113
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
4
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Какво очаквате в пропаднала държава и беззаконие ?

Спонсорирани публикации