Нещата при пътната безопасност никак не са добре

Демерджиев: Мерките не трябва да са инцидентни
12 сеп 2022 18:11, Красимир Ангелов
21
Нещата при пътната безопасност никак не са добре
Снимка: БГНЕС

Още при встъпването си в длъжност като ръководител на МВР подчертахме въпросите с пътната безопасност и травматизма по пътищата като наш приоритет. Заявихме го с ясното съзнание, че нещата там никак не са добре, обяви министърът на вътрешните работи Иван Демерджиев.

Той присъства на дискусия, на която представители на правителството и неправителствени организации обсъждат спешни мерки за намаляване на пътнотранспортния травматизъм.

МВР шефът бе категоричен, че не може повече да се търпи развитието на този процес в тази посока.

"Мерките не трябва да са инцидентни и симптоматични, а трябва да са перманентни и да доведат до резултати. За мое щастие цялото правителство прие моята стратегия, и премиерът Донев обяви това като приоритет на служебното правителство", коментира Демерджиев.

Той посочи, че на този етап основен приоритет са шофьорите, които шофират без книжки, след употреба на алкохол и наркотици, а вече извършените мерки имат резултати.

На 16 септември ще бъдат обявени обобщени данни, съобщи още министърът.

Днес е важно да набележим следващите стъпки и стратегии за справяне с този проблем. Всяка институция, която има своята отговорност, трябва да се включи. Разчитам изключително много на решенията, които ще се вземат. Така че още следващата година да отчетем напредък в тази сфера, и да сме спокойни, че сме направили необходимото войната по пътищата да се прекрати, добави Демерджиев, цитиран от БГНЕС.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


21
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
0
 
! Отговори
Брадвата преди 1 година
При инфраструктура планирана 1968 година и планирана за 10 пъти!!! по-малко коли, каква безопасност очакваме? Даже е учудващо безопасно да се движиш из страната! Тесни, криви, неремонтирани пътища са абсолютно навсякъде. От крив коларски път за волски каруци очакваме да се кара със 110-120 безопасно, е нЕма как да стане
16
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ако не се намали разрешената максимална скорост,все така ще е.Разгледайте карта на света,показваща как и с колко се кара в различни континенти и държави.
15
0
 
0
 
! Отговори
Ано преди 1 година
Статистиката е от mvr.bg/press/актуална информация/пътна обстановка. Всеки ден дават брой ПТП, загинали и ранени. А през Живково време бяха около 1000. Статистиката е на mvr.bg, пътна полиция, статистика. Има я по години и по месеци.
14
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
ние алкохолиците и наркоманите сме дискриминирани спешна промяна на здп.как да управляваме под такъв стрес.
13
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
11-ти, откъде е тази статистика? Прото ми е много съмнителна, понже книжка тогава не се взимаше като сега, само да се появиш. Дори не те качваха на кола, докато не вземеш теорията. А 120 навремето за соц возила беше доста, без климатици, на пуснати прозорци, не си чуваш мислите дори.
12
0
 
3
 
! Отговори
Vans преди 1 година
Ще е хубаво повече конрквтика да има, иначе е само ала бала
11
2
 
3
 
! Отговори
Помня преди 1 година
По Живково време годишно загиваха по 800-850 човека при ПТП и колите бяха 4 пъти по малко .Магистрала от София да Пловдив със разрешена скорост да 120.
10
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Държавата не упражнява нито контрол, нито санкции.. Какво прави тогава вече 32 г???
9
3
 
2
 
! Отговори
Ано преди 1 година
Ако се погледне статистиката към днешна дата - загиналите за годината са 351, или с 10 повече от миналата година. При продължаване със същото темпо, като извадим през ноември 45- те загинали на Струма ще станем минус 35 към края на годината. Или около 8 % намаление. Никак не е зле.
8
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Не разбирам с какъв мозък са родителите ,които разрешават на децата си да се движат с автомобили в България :)И ,ако е възможно ,да са най-мощните !?!
7
3
 
5
 
! Отговори
смешшаркии преди 1 година
то кое ли е добре в тази държавица? като се върне тиквун на бял кон нещата ще си се нагласят по старому за радост на гервавите миряни
6
0
 
5
 
! Отговори
Samo minavam преди 1 година
Много лоша комбинация, от *** народ и мощни коли. Логичното се случва.
5
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Е каква безопасност, ето ви резултата от купените книжки. Завой, без видимост, тръгват да изпреварват, колона, ако излезе кола отсреща, влиза вдясно, без да му пука има ли някой там. Заства отзад и цветомузика, докато изчакаш да се изперварят 2 камиона отпред, все едно мога да ги прескоча. Колко от набор 1995+ знаят првилото за дясностоящия на нерегулирано кръстовище и го спазват? А храстаджийте тръгнали да ме гонят за +5км градско на широките булеварди.
4
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
'посочи, че на този етап основен приоритет са шофьорите, които шофират без книжки, след употреба на алкохол и наркотици, а вече извършените мерки имат резултати.' --- резултата е, че всеки ден същите са все повече? резултата е че вие просто констатирате това с тия проверки?
3
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Обрасли,тесни,неравни,с дупки,без маркировка и мантинели просеки са това,а не пътища. Като добавим сто хиляди шуробадженака за които законите не важат,още половин милион моторизирани представители на бойковия електорат, кръстосващи на длъж и на шир,с какви ли не неизправни дараци, картинката се избистря. Добре че са измислили несъобразена скорост като понятие,та да може всеки неук терлик с палка да вменява вина.
2
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
обаче в мвр всичко е изрядно? гражданите са виновни
1
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Къде в държавата нещо е добре а дрюгарьо милиционер Само при организираната престъпност всичко е ок защо ли Питай Симонка