Операция "Плюшено мече" - да споделяш доброто цяла година

Спонсорирано съдържание | 20 дек 2023 09:00, Александър Попов

През декември духът на Коледата е навсякъде. Празник, в който сме с най-близките хора, но и който отваря сърцата ни за доброто. Но доброто се случва през цялата година, благодарение на отдадени хора, които със своя труд и постоянство сбъдват стотици мечти за по-добър живот, за по-добра реализация.

Да #СподелямеДоброто
 
Така и тазгодишната кампания на Coca-Cola помага и споделя доброто със Сдружение "Операция Плюшено мече". Коледната кампания на бранда “Един Дядо Коледа не стига” и призивът да  #споделямедоброто носят коледната магия, но тази магия трябва да бъде не само част от предстоящия празник, а и да ни подтикне да открием в себе си нашия вътрешен Дядо Коледа.

Сред капитаните на отбора на Доброто са телевизионният и радиоводещ Ники Кънчев, певицата Dara Ekimova и актрисата Луиза Григорова, а заедно с тях можем да станем посланици на коледната магия. Да я превърнем в реалност не само за нашите близки, но да я подарим и на непознатия до нас. Да споделяме доброто с дума, с благородна постъпка, с подарък, да помогнем на нуждаещ се. Дядо Коледа с червените дрехи и торбата с подаръци идва веднъж годишно и наша е отговорността неговото добро дело да продължи през цялата следваща година.

Точно както споменахме, доброто трябва да се случва през цялата година. И пример за това е сдружение “Операция: Плюшено Мече”, което реализира менторската си програма "Скритите таланти на България", насочена към деца и младежи, лишени от родителски грижи или в риск, които искат да се развиват професионално. Тя им дава шанс да влязат в университет или да се квалифицират и да започнат работа. Частни уроци, работа с личен ментор, психологическа подкрепа, материали, учебници, техника, пособия, екипировка, квалификационни и други образователни курсове, стипендии, стажове, семестриални такси, общежитие са само част от инструментите за добро кариерно развитие. И резултатите са налице - през програмата за седем години са минали над 60 младежи, като едни вече са открили своята професия и са изградили своята самостоятелност, има 13 приети студенти, а сред скритите таланти има писател с вече две издадени книги, както и художници с реализирани изложби.

Добрите примери имат своите имена - Ани е записана на курс по фризьорско майсторство, платен е първият семестър на Стивън, осигурени са уроци по български език за Мони, Поли влезе в Тракийски университет, за да учи ветеринарна медицина. И това са само част от тези младежи, които уверено вървят по новия си професионален път и обучение.
 
През 2023-2024 организацията работи с 31 деца и младежи. Зад техните добри каузи вече пет години стои и Coca-Cola. През 2024 година менторската програма на Сдружението ще продължи да търси млади таланти и да им осигурява възможности за развитие, благодарение на дарението, което компанията традиционно прави.

Вече 16 години у нас тече "Операция: Плюшено Мече", като едноименната организация със своята мащабна коледна кампания сбъдва мечтите на деца и младежи в нужда за Коледа в България. Стотици доброволци са влезли в ролята на Дядо Коледа и са посетили над 10 000 деца през годините, като са раздали близо 100 000 подаръци, отговарящи точно на желанията. Разбира се, това се случва благодарение на над 30 000 дарители, които са готови да доставят повече светлина в живота на нуждаещите се.

Как да допринесем за още по-голям успех на "Операция Плюшено мече"?

Това може да стане по наистина забавен начин през приложението Coca-Cola Аpp до 28 декември 2023 г. В него всеки потребител може да трупа точки при всеки регистриран код от капачката на продукт на компанията. Всяка изиграна игра в приложението пък носи в "сметката" скъпоценни камъни, които могат да донесат коледна изненада на всеки един от нас. Какви са целите? При натрупани 2500 точки от всички потребители, Coca-Coca ще дари 40 000 лв. за дейността на Сдружението.
 
Томбола пък ще определи щастливците, които ще спечелят награда. За да се участва в нея са необходими 1 точка и 50 скъпоценни камъка.
 
Коледната нишка на доброто продължава и с предизвикателството на Coca-Cola в работилницата ѝ в Коледното градче, което можете да проследите къде да откриете тук. Всеки посетител може да стане асистент на сърдечния Дядо Коледа и да изработи коледна играчка или картичка за себе си или свой близък, като дари сума по свой избор изцяло в полза на "Операция Плюшено мече".


Още от