Калпава реклама за еврошефството, пропаганда. Защо?

Къде е фокусът и какво продаваме в нея, попита журналист
Обновена: 18 дек 2017 12:48 | 18 дек 2017 12:45,
20

В навечерието на българското европредседателство някои потърсиха начини как да се възползват от него.

Така се родиха няколко реклами, които събудиха недоволство в социалните мрежи, а закачливите реплики се пренесоха и в парламента.

И не само. В студиото на "България сутрин" гостите използваха определения като "калпава реклама", "заблуждение", "пропаганда".

Още по темата

"Няма нищо лошо в една калпава реклама, но да покажеш всичко не е добър подход. Винаги трябва да се комуникира с едно единствено послание", категоричен бе рекламистът Камен Кирилов.

Журналистът Нора Стоичкова не се съгласи, че една лоша реклама е нещо безобидно и попита откъде са дошли и къде са отишли парите за нея.

"Претенциите към продуктите, предлагани от медии, рекламисти, които се плащат от държавния бюджет, би трябвало да бъдат високи, те трябва да отговарят на съвременната представа за нашето Отечество", подчерта тя.

Според Стоичкова Бистришките баби не са древни, това, че сме гостоприемни е било символ някога, а рекламата въвежда в заблуждение.

"Днес сме гостоприемни към туристите, които идват у нас, за да правят каквото си искат", отправи поглед към друга тема гостът на Bulgaria ON AIR.

Камен Кирилов не вижда смисъл от художествената украса в рекламата с Бистришките баби и обясни, че тя не е точно такава.

"Тук нещата опират до пропаганда, до PR", смята рекламистът, докато Нора Стоичкова пита къде ѝ е фокусът, какво продаваме в нея?

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


20
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Какво печели или ще спечели България и народът от това еврошефство никой не е обяснил. Сигурно е, че ще печелят фирмите правили ремонта, фирмите за храната и пиенето, некой друг ще се облажи, гостите ще си отидат и пак всичко по старому .
16
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ний сме били винаги гостоприемни по-рано - два века към южните съседи, пет века към югоизточните... Да включат в рекламното лого и едно сърчице /като буквата О с резенче отгоре/. При добро въображение се възприема и като изглед отзад в наведено положение.
15
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ИНТЕРЕСНО Е КОМУНИСТЪТ БОРИСОВ КАК ГО ВИЖДА ТОВА ВСИЧКО В БЪЛГАРИЯ?
14
5
 
4
 
! Отговори
Е , и ? преди 6 години
Комунистът в България вижда калпаво всичко,което няма червен цвят и няма сърп и чук изобразен на него ! Какво да правиш,***-комунисти!
13
1
 
8
 
! Отговори
до SOS преди 6 години
Няма лошо в това,че някой еврокомисар (добре ще бъде и повече от европейиските комисари)се разходи из София и някой го преджоби и те трябва да разберат какъв е живота у нас.
12
0
 
6
 
! Отговори
Всенародна радост преди 6 години
И под мъдрото ръководство на Еврокомисарите ще постигаме блага и ще потекат реки от благополучие. Благословени сме че ще бъдат наши гости!
11
2
 
7
 
! Отговори
Жокер преди 6 години
С цел подобряване на рекламната кампания ПРЕДЛАГАМ:Да се включи клипа на Бате Ви Боко в Ютуб : "Сандокан с двата ножа"
10
5
 
2
 
! Отговори
АМАН от БОРисов преди 6 години
Нагли престъпници на власт вече увреждат тежко нови големи региони с нова тежко вредна видео терор техника..Милиони жертви на видео терор има в БЪлгария откакто Борисов го подставиха на власт.Човека не е за тази работа..Ограбват милиарди от народа и ги харчат само за НАГЛО КОРУПЦИОННИ НЕЗАКОННИ ЦЕЛИ.НАд 6 000 000 нямат доходи з а оцеляване в БЪлгария а БОрисов Харчи милиарди месечно за престъпни цели.
9
4
 
13
 
! Отговори
Супер! преди 6 години
Еврокомисарите ще бъдат изумени от невероятния напредък във всички сфери на живота, икономиката и инфраструктурата. Не случайно сме обявени като европейския икономически тигър. Икономическото чудо на Европа!
8
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Интересно ми е дали еврокомисарите знаят какво е качеството на въздуха в София, и дали са се съгласили доброволно да дойдат да подишат няколко месеца? Или им е спестено, понеже средните стойности били нормални - както ни обясняват на нас, простосмъртните.
7
1
 
19
 
! Отговори
S O S преди 6 години
Ако нЕкой еврокомисар (ей така) реши да се разходи, да стиска здраво портФейла си в ръка.Не се знае кой ще го обръсне на сухо !
6
2
 
14
 
! Отговори
Дзъ преди 6 години
Голям срам ще берем идните 6 месеца...ама пък народната памет така и така е къса...та до изборите ще забравим...
5
0
 
26
 
! Отговори
София преди 6 години
За рекламите не зная, но антирекламите са налице! София е сива, ***, мрачна, с разбити тротоари, занемарени прашни градинки, навъсени хора. Само един пример: бившата баня в центъра, сега Музей на София- чудесен, добре уреден, с интересни експозиции. Но отвън? Зад оградата на трамвайната спирка- нахвърляни строителни отпадъци, ***, които се виждат зад постерите със София през миналия век. Униние, грозота, липса на свежа зеленина, защо не и на цветя, подходящи за сезона, както е по света?
4
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Кажи Баби; тенкю, А защо не: Кажи Бабл: Майстор Митю....
3
2
 
3
 
! Отговори
Ние за Вас преди 6 години
Ние за ВасТова е моето мнение.Това е рекламата за БГ Включва всичко, готоприемство, сигурност, грижа, чувство.... Ако го използвате платете ми за идеята. Ако не го използвате, запомнете го.
2
3
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"Къде е фокусът и какво продаваме в нея, попита журналист"Е как какво? Продаваме България. Тиквата редовно го прави.
1
4
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да сложат на флага и на туристическото лого по една голЕма Тиква.Това обяснява всичко.