Министърът на транспорта уволни шефа на "Пътнически превози" в БДЖ

Дружеството е със сериозни финансови загуби
69
Министърът на транспорта уволни шефа на "Пътнически превози" в БДЖ
Снимка: БГНЕС

"През следващата седмица ще обявя екипа си. В избора си на хора търся две качества - човекът да е годен да прави реформи и да има желание да прави реформи. Не ме интересува партийна принадлежност", заяви пред БНР Николай Събев, министър на транспорта и съобщенията.

По думите му предстои много работа, за да може транспортната система в България да стане високо ефективна.

"Трябва да разглеждаме нещата комплексно - транспортната система не се състои само от автотранспорт или само жп транспорт. В комбинацията и развитието на индустриите ще имаме високотехнологична и модерна транспортна система", посочи отй.

Транспортният министър съобщи, че директорът на "Пътнически превози" в БДЖ е освободен от поста, тъй като дружеството е в сериозни финансови затруднения. Назначен е временно изпълняващ длъжността до обявяването на конкурс.

"Това предприятие трябва да започне да работи ефективно. Трябва да бъде освободено от излишните дейности. Трябва да се разработи добра стратегия за това как БДЖ да се развива, да е ефективно, да не дърпа излишни пари и българите да започнат да използват услугите с по-голяма честота. Можем да увеличим приходите на "Пътнически превози" не като повишаваме цените, а като увеличим количеството пътници", каза Събев.

Министерството на транспорта ще заложи на комуникационните техники спрямо обществеността.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


69
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
50
0
 
4
 
! Отговори
115 преди 2 години
Всеки може да коментира, но хората които реално работят в експлоатацията, най добре знаят, TGV, SPACEEXго коментират тотално невчас, терена на република БЪЛГАРИЯ, НЕ позволява скорости от 200 и повече, километра, дано се явят грамотни и знаещи хора, а не поредните парашутисти заплатаджии, правещи реформи в нещо което не разбират.
49
1
 
6
 
! Отговори
Казуса БДЖ ... преди 2 години
....сравним с казуса Топлофикация.Без решение, без печалба и винаги на врата на данъкоплатеца.
48
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
От тази година скоростните влакове Мадрид-Барселона са на цени започващи от 10 евро
47
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ако не се лъжа преди време разправяха какви заплати вземат от ръководството за да не правят нищо освен да повтарят "Няма пари "
46
0
 
5
 
! Отговори
хахахаха преди 2 години
когато мнението е неудобро, "свободната медия", изтрива мнението. Well done DNES 112 place
45
3
 
2
 
! Отговори
П.К. инк. преди 2 години
И този като началника си започва и свършва с "трябва, трябва"... Сега, една година и кусур "трябва" да уволнява неудобните и да назначава своите си хора. До тогава дали този министър ще бъде същия? Колкото за "ефективното", България си има и вице "по ефективното управление"??? С вечно хилещата си началничка, съмнявам се за този ресор.
44
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Пътническите превози са абсолютен провал или ти надуват парното или такова няма Да въведат да се плаща място за всички 50стотинки е ако това им помогне да се подобри пътуването
43
4
 
2
 
! Отговори
ДА преди 2 години
До Промяната А аз виждам милиционерския подход като при служебното правителство...и там смениха маса хора без особен резултат. Дори стана по-зле
42
5
 
3
 
! Отговори
Промяната преди 2 години
Аз очаквам от този министър да покаже една детайлна смислена програма за развитието на жп-транспорта пред обществото/нали имаше заявка за прозрачност/ и да я спусне пред управлението на БДЖ за изпълнение. Ако не се справят тогава да уволнява.... В развитите страни-така се прави. Това очакваме от него. Не уволнения още преди да е разбрал-кой, какво и защо. Нали знае как БДЖ да излезе на печалба. Дайте да видим програмата-как ще стане.
41
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Можем да увеличим приходите на "Пътнически превози" не като повишаваме цените, а като увеличим количеството пътници ----//----- Ти можеш да увеличиш количеството пътници и като фалираш автобусните превозвачи...
40
1
 
6
 
! Отговори
От фронта преди 2 години
Зноете ли колко пъти се писа до министерството, да бъдат намалени инфраструктурните такси на превозвача/плащат се на НКЖИ за ползване на релсите-огромни такси/, както е по въведен от ЕС регламент поради ковид кризата/в Европа и в момента е така/, не не разрешиха. За скъпия ток в момента сама трупа още по-големи загуби БДЖ. Толерират НКЖИ - това е . Нещата са много дълбоки. Но нямам надежда, че този министър ще ги оправи. Ще сменя хора, че това е най-лесно
39
2
 
2
 
! Отговори
123 преди 2 години
До АнонименПоддръжката им е скъпа. Не са на печалба. От ръководството се иска на намалят разходите. Логично е.
38
1
 
13
 
! Отговори
Кога ще ги стигнем? преди 2 години
Пътувахме преди време в Италия на скоростен влак от Флоренция до Милано. Цената бе висока, но пътуването бе бързо, в чисти вагони, безплатен WiFi и напитки. На много единични места във вагона хора работеха онлайн на лаптопите си. Кога ли БДЖ ще предпожи подобни услуги?
37
1
 
6
 
! Отговори
Жпеец преди 2 години
До СисиБДЖ е само за парлама. Ясно е, че проблема е другаде. Но много зле говори за сегашния министър, който не си даде време дори да се запознае с фактите, цифрите Сивитата..
36
2
 
0
 
! Отговори
. преди 2 години
До Анонимен 21 - не е било протрито! Била му е спукана гумата!!!
35
4
 
9
 
! Отговори
Сиси преди 2 години
Не става само с уволнения. В Бдж няма кадри и никой не иска да отиде там на тоя батак. Единствено от Григори Григоров, видяхме истинско мениджърско мислене и позитивни резултати, но от служебното правителство го махнаха заради конфронтация с НКЖИ /имаше основание/, която се управлява от Христо Алексиев. Всички министри протекират тази компания, а там са големите европейски средства и голямото източване. Замислете се защо никой не ги разследва /дори заради фирмите на Пеевски- се налагаше/.
34
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Лесно се отърват всички крадци на пачките ..с едно уволнение )
33
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Преди няколко месеца обикаляйки България, минах покрай добре поддържана масивна сграда на която пишеше "Почивна станция БДЖ". Почиващи нямаше, само домакинът се препичаше на двора. Попитах го: "Идват ли тук външни хора на почивка". "Не" беше отговорът. Попитах "Работещи от БДЖ идват ли тука да почиват?". Пак "Не". "А кой почива тука?". И чичката ми отговори: "Само директорите идват тук отвреме на време да е*ът."
32
4
 
7
 
! Отговори
Българин преди 2 години
Ще го уволни разбира се. Щом фирмата, която управлява е на загуба. Няча вищо по-естестввено и нормално от това. Няма печалба за БДЖ, няма дивидент за собственика и държавата. Всеки иска да печели на този свят. Особено аз, но не от игрите на спортните тотализатари !
31
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До хахахаха Ами като няма положителни резултати, ще ги сменят. Не е ли логично?