ISOPLUS стъпи на българския пазар

Маркетинг директорът с интервю за целите на компанията
Спонсорирано съдържание | Обновена: 12 дек 2012 17:51 | 12 дек 2012 16:54,
ISOPLUS стъпи на българския пазар
Иро Кумаки, маркетинг мениджър на "ISOPLUS BG"

"ISOPLUS", водеща европейска компания за хранителни добавки, обяви на 8 септември стъпването си на българския пазар.

"ISOPLUS" ще предлага продуктовите линии на марките "Solgar" и "myelements", които включват над 100 различни продукта, предназначени да подпомогнат здравословното хранене. Продуктите ще се продават в аптечната мрежа.

Интервю с Иро Кумаки, маркетинг мениджър на компанията, за плановете на ISOPLUS в България:

Какъв е годишният ви оборот? Колко хора работят за вашата компания?

„ISOPLUS BG“ е създадена през септември 2012 година, затова финансовата информация за първата ни година ще излезе през 2013 г. Все пак мога да заявя, че стартът ни тук е много обещаващ.

В момента има 20 души, работещи директно и индиректно за нашата българска компания. Разбира се, след като нашият бизнес в България се разраства, целта ни е да поставим компанията си на водеща позиция през идните няколко години.

Базирайки се на опита си, как се променя търсенето?

Търсенето на хранителни добавки се увеличава с всяка година. Причина за това е, че хората все по-често се обръщат към по-здравословния начин на живот и осъзнават ценноста на превенцията и защитата на нашето здраве.

Търсенето се влияе най-вече от потребителите. Те вече са образовани от многото проучвания и изследвания в областта на храненето и правят своя съзнателен избор на база на актуалните си нужди, на ежедневието и модерният начин на живот, на хранителния си режим и, разбира се, времето и сезоните през годината.

Цената фактор ли е, когато си избираме витамини? Най-скъпите витамини най-добри ли са?

Ние вярваме, че е по-скоро въпрос на качество. Хората трябва винаги да избират добавки, които са 100% натурални и от най-високо качество, ценни за тялото и с най-висококачествените съставки. И, разбира се, те трябва да изберат правилната добавка, съобразена с конкретните им нужди.

Колко голям е пазарът на хранителни добавки в Гърция? Расте ли той през последните години?

Вътрешният пазар за хранителни добавки показва забележителен растеж през предходните години в резултат на интензивния начин на живот, както и на увеличаващата се тенденция хората да се стремят към по-здравословен живот и храни.

Пазарът за хранителни добавки в Гърция, пряко повлиян от вътрешната икономическа среда и спада на покупателните способности на потребителите, отчита по-бавни темпове на растеж и се оценява на 115 милиона евро за 2011 г.

Защо навлизате на българския пазар сега? Каква е вашата оценка за големината на пазара?

Българският пазар е ключов за региона. Ние сме убедени в бизнес потенциала тук, затова идваме с някои от най-добрите продукти на марките „Solgar” и „МyЕlements”. Чувстваме, че времето е подходящо, тъй като българският пазар е във фаза, в която е достатъчно зрял и се нуждае от марки като „Solgar” и „МyЕlements”. 26-годишният ни опит в представянето, разпространението и популяризирането на естествени хранителни добавки ни позволи правилно да организираме и да развием нашите стратегически планове, за да навлезем успешно на пазара.

Относно големината на пазара в България на хранителни добавки според данните на IMS той се оценява на 132 милиона лева (94 милиона долара) за 2010 г.

Какви цифри очаквате – приходи от какъв размер биха считани за успех за първите няколко години?

Като водещ световен бранд ние определено искаме да установим същата лидерска позиция и на българския пазар и това е нашият план за следващите пет години.

Само аптеки ли ще дистрибутират продуктите ви?

Да, нашите продукти ще се дистрибутират само чрез аптеките. Фармацевтите притежават експертно знание и могат да съветват потребителите правилно и да им помогнат за най-доброто решение относно техните специфични хранителни и здравословни нужди.

Какво разграничава вашите продукти от тези на конкуренцията?

Най-важното нещо е нашият цялостен подход към здравето и доброто състояните. Целият процес на създаване и произвеждане е с най-високо качество. Нашите добавки са 100% натурални. Ние използваме най-добрите суровини и най-напредналите методи за извличане и производство. Правим иновативни формулировки, които са съобразени с нуждите на клиентите ни. Никога не използваме генно-модифицирани съставки, използваме специализирани стъклени бутилки, чрез които да осигурим продължителност и качество на нашите продукти във вашия дом. Нашите производствени методи спазват и дори надминават изискванията на американската FDA и стандартите на Европейския съюз.

Златният етикет на „Solgar“ и златни стандарти са гаранция за милиони потребители по целия свят.


Още от
Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации