Щастливи клиенти с ПРЕДИКТ на Спиди

Потребителите получават 60 мин. интервал за доставката и проследяване в реално време
6 юни 2019 13:55, Екип на Dnes.bg
Щастливи клиенти с ПРЕДИКТ на Спиди

Най-голямата българска компания на пазара на куриерски услуги СПИДИ предлага поредното технологично нововъведение, което улеснява потребителите – услугата ПРЕДИКТ. Това е уникална за България услуга за получателите на пратки в страната, която информира предварително в кой часови прозорец на деня ще получат пакета си. Освен удобството да очакват пратката в определен час, с разлика от +/- 30 минути, получателите могат да проследят куриера в реално време.

В редицата интелигентни решения, като функцията Смарт контрол, приложението My Speedy и Спиди автоматите за получаване и изпращане на пратки, съвсем закономерно се нарежда и ПРЕДИКТ.

ПРЕДИКТ дава на клиентите повече свободно време, а в комбинация със Смарт контрол и мрежата от близо 450 офиса и автоматични пощенски станции на Спиди – и повече възможности за управление на пратките и край на безполезното чакане.

Всеки получател, в момента на изпращане на пратка за него, получава съобщение с SMS, по Viber или е-мейл за доставката с кратък линк към персонализирана страница. Технологичното нововъведение предоставя бърз и удобен достъп до My Speedy – приложението на компанията за пълно клиентско обслужване. Така, ако Ви се наложи да смените програмата си за деня в последния момент, ще можете лесно, от мобилния си телефон, да  управлявате пратката си, като я пренасочите за следващ ден или друга локация - към най-близък или друг офис/автомат, в рамките на същото населено място, напълно безплатно.

С ПРЕДИКТ Спиди отново въвежда нов, по-висок европейски стандарт за доставка на пратки до адрес на получател. Услугата, която вече е позната на международните пазари (от компании като DPD, FedEx, Amazon, Postmate), вече е и в България, като по този начин компанията ще предложи на клиентите си още по-високо качество на обслужване.


Още от