Банка ДСК организира първия ученически конкурс в Tik Tok на тема лични финанси

С „TeenTalk by DSK“ банката насочва вниманието върху финансовата грамотност на децата и младежите
Спонсорирано съдържание | Обновена: 6 мар 2024 09:22 | 6 мар 2024 09:00, Александър Попов
Банка ДСК организира първия ученически конкурс в Tik Tok на тема лични финанси

Днес, 5 март, с откриващо събитие в столичното 119. СУ „Акад. Михаил Арнаудов“ в София, Банка ДСК обяви старта на първия ученически конкурс в TikTok, посветен на финансовите знания – „TeenTalk by DSK“.

Домакини на събитие бяха директорът на училището Диян Стаматов и ученици от 8 и 9 клас, а специални гости - експертът по финансово образование за деца Адриана Манолова от SmartMoney Kids, любимите на децата инфлуенсъри Стан и Стефи, както и топ експерти от банката.

В конкурса „TeenTalk by DSK“ могат да участват тийнейджъри на възраст между 14 и 18 г., след като се запознаят с информацията на специално създадения сайт Ученици (dskbank.bg). На сайта инфлуенсърите Стан и Стефи разказват в поредица от видеа за добрите финансови навици, които всеки трябва да има – как да различава нужда и желание, как да спестява, приходи и разходи, моята първа работа, физически vs. виртуални пари и онлайн сигурност на парите. След това младежите трябва да заснемат кратко видео на тема „Най-лошият финансов съвет“, който някога са чували, като го споделят в профила си в Tik Tok с хаштаг #teentalk2024. По време на представянето на проекта бяха споменати някои от “анти-съветите” – да си държиш парите под дюшека и че пазаруването от намаления пести пари.

Състезанието стартира на 5 март и ще продължи през целия месец март. Журито, включващо инфлуенсърите Стан и Стефи, ще обяви победителите в началото на април.
 
„Да си финансово грамотен не значи само да умееш да разбираш сложни инвестиционни планове, а да знаеш как да управляваш парите си всеки ден - без значение дали печелиш много или малко. Колкото по-рано човек развие добри навици, свързани с парите, толкова по-малка е опасността да се озове в ситуация, в която да не може да посрещне ежедневните си нужди”, сподели по време на събитието основателят на SmartMoney Kids Адриана Манолова.

„Новата кампания за финансова грамотност е част от дългогодишната ни програма за подобряване на знанията на децата и младежите в областта на финансите. Като компания - приятел на децата сме поели ангажимент да работим в тази посока и сме щастливи, че идеята за игра в Tik Tok се прие така добре днес от учениците. Съветваме и родителите възможно най-рано да започнат да говорят с децата си за разумното управление на парите ”, споделиха след представянето Станислава Стефанова от „Младежки сегмент“ и Гергана Бендурска от PR екипа на банката.

„TeenTalk by DSK“ е част от платформата за корпоративна социална отговорност на банката – „Банка ДСК Помага“. Основен стълб в нея са финансовата грамотност и ранното детско развитие.


Спонсорирани публикации