еехх, как ги изпреварвах тия с ладата-1600...нагло зад него му пусках ляв мигач от далече..тва татко като се смелеше над мен да даде колата да разходя гаджето де...
Трабанта бил некадърен, ладата била некадърна, москвича бил накадърен. Все недоволни, а едно време сте се радвали както сега се радвате на lamborghini.Лоша и некадърна кола няма, има некадърни и немърливи шофьори.Както казваха в един филм - "Погрижи се за колата си и тя ще се погрижи за тебе."
сигурно селяндурниците със същото умиление гледат каруците , както *** спътника . ако не знаете това означава трабант . А вие не знаете щом нивото ви е трабант.
Може би най-романтичната кола. Няма друга вещ да е толкова близка до българина/ а и не само/.Няма друга мебел с празник - 24 май,с галено име Траби, та даже и " пърдящия Ханс".
Първата ми кола беше Трабант.На 24г. бях, машинката беше нова и обиколи цяла България с нас. Това беше единствената кола, която пристигаше на морето без да закъса и единствената която се изкачваше до Алеко без да гъкне. Когато я продадохме не исках да присъствам. Още ми е мъчно за нея-както за първа любов.
Сигурно малко хора знаят че за времето си така нареченият "картон" е бил върхова технология.Правени са много опити за композити за автомобили но все неуспешни.Пластмаси и други,но не издържали атмосверни условия и други изисквания.Всички известни марки са правили постъпки за закупуване на патента, но по политически или други съображения не е бил продаден на никой!
Винаги съм се изумявал на иновативността на източногерманските автомобилни конструктори - да сложиш двигател от моторна резачка в автомобилно купе, направено от мукава!
Заз-ът беше лимузина в сравнение с Трабанта- и печка имаше, и кожен салон, 38 коня, купе от ламарина, не от мукава... Трабанта, зимата, като го пуснеш по инерция по нанадолнище, и вътре ставаше по-студено от навън ;)