Дизелово гориво при минус 7 градуса
Дизелово гориво при минус 7 градуса
При +10 градуса бистра, лесно подвижна при разклащане, без утайка..
При 0 градуса помътняла, малко по-сгъстена течност, също без утайка
При -7 градуса е това на снимката. Трудно подвижна, мътна и с някаква утайка на дъното. Нормално ли е това нещо? Снимка: турбо дизел | 01 яну 2016 18:24
Материалът е изпратен от читател на Dnes.bg
39
26732
21
4
Напиши коментар Коментари
29
8
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Купуваш дизел през юли, наливаш го в бутилка и го показваш пред януари. Естествено е.
28
2
 
0
 
! Отговори
Благой преди 8 години
Бензин се сипва в нафтата,в инструкциите на някои дизелови автомобили е описано в каква пропорция.Някои сипват газ за горене,което си е керосин,но се добавя и масло за двутактови мотори малко,за да смазва горивната помпа.Общо взето това съдържат и добавките за дизел.Препоръчвам добавката на кастрол за дизел.Зимата винаги слагайте добавка,че не се знае каква мизерия ще ви сипят някъде!
27
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
За мен лично решението допълнително добавяне на качествени добавки зимата!
26
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Такаааа, за да не се парафинизира (желира) дизеловото гориво по време на производството му се прибавят специални добавки. Целият този процес отговаря на БДС и до преди няколко години температурата на "желиране" беше -20гр. След натиск на производителя тази температура беше свалена на -15гр. понеже добавките са скъпи. Сега добавете размесването на това гориво с всякакви производни *** от бензиностанциите и се получава един продукт който замръзва при -7 до -10гр. За мен лично решението е допъл
25
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До 21, керосина е самолетно гориво...
24
0
 
5
 
! Отговори
CDI преди 8 години
До някойТо дизела идва от едно място...... Лукойл... ;)
23
4
 
3
 
! Отговори
някой преди 8 години
От къде е дизела защо не се казва? Сигурен съм че има значение.И при минус 7 и при минус 10 и дори при по-ниски температури дизелът си е дизел и си пали като кибрит.Имам си ръчна помпичка за източване и като отвия врътката отпред на дизеловия филтър си изтича същата течна и бистра нафтица както си е била и през лятото.Няма нужда да я слагам в каквито и да са пластмасови шишички...
22
1
 
8
 
! Отговори
тихомир томов преди 8 години
До Киро С това начинание ще фалираш Холандските евреи от ЛУКОЙЛ..................
21
0
 
8
 
! Отговори
До mj преди 8 години
Естествено, че се шегува. А по минусите, които сте сложили може да се съди за познанията ви за автомобили и чувството за хумор. И все пак за неразбралите - не слагайте антифриз в дизела, до 5 минути колата ви ще угасне.
20
1
 
3
 
! Отговори
mj преди 8 години
До Голям спецКак така антифриЗА ЗАПАЛИМ ЛИ Е В НАФТАТА ИЛИ СЕ БЪЗИКАШ
19
1
 
16
 
! Отговори
Асен преди 8 години
В Русия на работа, карахме джипове Тойоти, дизели. Поръчкови.Бяха със заводска система за подгряване на картера, резервоара, помпата, филтъра, маркучите и антифриза. Системата подгряваше до 10 градуса, захранваше се с 230 волта. Връщаш се от работа, включваш кабела до къщата. Отвън - 40 градуса, пали от раз. Другите коли палеха огън под картера, нищо че са бензин. Маслото става на грес, твърда и лепкава субстанция.
18
4
 
19
 
! Отговори
Руски Дизел преди 8 години
Руснаците имат дизел с плътност като бензин.Проблема при запалването на студен двигател е замръзналото масло.За улеснение си подгряват картерите ....и с какво масло си не е за подценяване!А бензина е заблуда.От опит при -46 градуса съм пробвал.... полза няма.
17
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Бензина може да преебе двигателя. Виж ако имаш керосин мисля, че няма проблем. Доколкото знам това е супер чист дизел, който няма проблем при минуси.
16
0
 
17
 
! Отговори
Румбо преди 8 години
Слага се газ за лампи или керосин(почти същото.Само трябва да се внимава с пропорцията,че смазочноста му е по-малка.Бензин не е добре,но в краен случай може.
15
41
 
5
 
! Отговори
Голям спец преди 8 години
Смесвайте нафтата с антифриз. Гарантирано няма да замръзне. ( ако антифризът не е фалшиф)
14
8
 
18
 
! Отговори
Валентин Златев преди 8 години
Що рИвете бе!За 2 лева толкоз...
13
0
 
12
 
! Отговори
Киро преди 8 години
Независимо какво гориво ползвате, след като минете през минусови температури емулгираната вода в бензина или дизела пада на дъното на резервоара и може да се извади по няколко начина .
12
38
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Леки коли дизел се карат само в Европа. Няма по-голяма заблуда колко евтино излизало да караш дизел...
11
1
 
33
 
! Отговори
Киро преди 8 години
Водната емулсия която често съпътства дизеловото гориво при минусови температури се отделя и замръзва, така можете да карате по-чист дизел. Опитайте вашето гориво като извадите в пластмасови шишета известно количество и го оставете навън за да замръзне. Така ще видите колко парафин, вода и чисто гориво имате в резервоара. Сравнете резултатите от от различни бензиностанции и си изберете с коя да работите......... Приберете си чистият зимен дизел и приятен път........
10
17
 
10
 
! Отговори
pe4ka преди 8 години
До АнонименПич, "нагревател" са подгревни свещи които подгряват въздуха а не горивото и то само при запалване на двигателя