Метрото връз пътя

Третият диаметър на софийското метро ще бъде надземен; 20 км. от "Княжево" до "Левски" ще се строят така, излизало по-евтино
16 яну 2008 16:07,
32
Метрото връз пътя
Снимка: БГНЕС
Третият метродиаметър в София ще бъде в по-голямата си част надземен, каза изпълнителният директор на "Столичен метрополитен" Стоян Братоев.

За разлика от класическото метро, той ще бъде тип "леко метро", което има много по-добра автоматика за разлика от "бързия трамвай", обясни Братоев.

Според проекта третия метродиаметър трябва да тръгва от кв. "Княжево" и да стига до кв. "Левски".

Линията на този участък от метро ще се пресича на две нива със съществуващият вече първи метродиаметър на метростанцията на Софийския университет, а с втори метродиаметър /от надлез "Надежда" до бул. "Черни връх" ще се разминава на две нива в метростанцията на НДК.

По бул. "Цар Борис Трети" "лекото метро" ще бъде на нивото на пътното платно в четири или пет участъка, обясни Братоев.

Според замисъла линията ще бъде или на естакада, или вкопана, но открита отгоре, което поевтинява строителството на километър два пъти, допълни той.

В участъка от Руски паметник до гара Подуяне третият метродиаметър ще бъде в тунел под земята.

Общата дължина на трасето е 20 км.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


32
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
0
 
2
 
! Отговори
преди 16 години
Само за сведение на някои многознайковци тук.. В лондон една 4аст от едната линия на метрото също излиза над земята ( и май беше синята линия която отива до Хийтроу, но не съм много сигурен) .. така, че няма да сме първите ;)
10
0
 
2
 
! Отговори
преди 16 години
Айде на метрополитена, като трямвая е, но с по-луксозно име
9
0
 
2
 
! Отговори
преди 16 години
Гледай ти, цял свят какви *** се оказаха, строят под земята метро на 2 пъти по скъпо. Вместо да си го построят отгоре и да го наречат трамвай !Това метро трябва да го патентоваме, че със сигурност ще има засилен международен интерес, да не ни го гепат.***, ТО НАЛИ ЗАТОВА Е МЕТРО, ЗА ДА Е ПОД ЗЕМЯТА И ДА НЯМА ИМПАКТ СПРЯМО НАЗЕМНИЯ ТРАНСПОРТ !
8
0
 
2
 
! Отговори
chaos преди 16 години
И като го направят надземен и забравят, че зимата вали сняг, метрото ще е сезонно.
7
0
 
2
 
! Отговори
А преди 16 години
Тия *** нямат срам
6
0
 
2
 
! Отговори
SD преди 16 години
Втория диаметър да не би да сме го построили без да разбера... Че вече за третия пеем. Доколкото знам до тук сме до първия радиус
5
0
 
2
 
! Отговори
xa преди 16 години
Онтово намериха начин да се налапат с пари.на всеки му е ясно че при планирането на такъва голям проект са предвидени голям брой разходи за всяка една дейност-следовтелно са отделени и достатъчно парични средства за осъществяването на проекта. Интересно ми е защо по време на планирането не са оценили тази алтернатива, която очевидно носи по-голяма икономическа изгода? Отговора е ясен-за да приберат двойно повече пари!
4
0
 
2
 
! Отговори
Анонимна преди 16 години
Когато му дойде времето, естествено:) От Метрополитен вече ги е срам да дават срокове, след като отлагаха 35 пъти откриването на Интерпред-СУ...
3
0
 
2
 
! Отговори
б преди 16 години
Не се притеснявайте, изчакайте до 2115 година и ще можете да се возите на него :)))
2
0
 
2
 
! Отговори
благия преди 16 години
A това за кое хилядолетие става въпрос че не се разбира ... ??!!
1
0
 
2
 
! Отговори
преди 16 години
Koga, koga