Снимка: Булфото
|
Талонът за паркиране за 1 час в буферните паркинги над метрото да бъде и билет за подземния транспорт, а престоят на паркингите за повече часове да се плаща на преференциални цени. Това ще предложи „Метрополитен“ ЕАД, съобщи изпълнителният директор на дружеството Стоян Братоев.
Според него облекчените условия за престой на бъдещите четири буферни паркинга с общо 2 700 места ще се облекчи трафика в столицата.
Четирите паркинга, които са в периферията на града над новостроящите се метростанции ще започнат да функционират паралелно с пускането на метрото.
Най-големият е при бул. "Цариградско шосе" с 1300 места, а този при бул. "Ломско шосе" може да е с двоен капацитет – при разширението на булеварда, предвидено в бъдеще, местата там могат да се увеличат от 600 на 1200.
Днес кметът на София Йорданка Фандъкова посети две от новостроящите се станции по втория лъч на метрото – "НДК" и "Св. Наум".
Строителните работи там са приключили и вече е започнало оформянето на вътрешната им архитектура. Целият участък на втория лъч е завършен на 80%.
Кметът припомни, че от май следващата година ще бъде пусната в експлоатация линията между станциите "Младост 1" и "Цариградско шосе", а през септември – вторият лъч на метрото.
Относно третия метродиаметър Йорданка Фандъкова днес каза, че подкрепя варианта той да минава през Медицинска академия. Така, по думите й, ще бъдат облекчени пациентите.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase