Талонът за паркинг до метрото – и билетче?

"Метрополитен" предлага този вариант при пускането на новите станции
Обновена: 12 сеп 2011 21:48 | 12 сеп 2011 21:47,
28
Талонът за паркинг до метрото – и билетче?
Снимка: Булфото

Талонът за паркиране за 1 час в буферните паркинги над метрото да бъде и билет за подземния транспорт, а престоят на паркингите за повече часове да се плаща на преференциални цени. Това ще предложи „Метрополитен“ ЕАД, съобщи изпълнителният директор на дружеството Стоян Братоев.

Според него облекчените условия за престой на бъдещите четири буферни паркинга с общо 2 700 места ще се облекчи трафика в столицата.

Четирите паркинга, които са в периферията на града над новостроящите се метростанции ще започнат да функционират паралелно с пускането на метрото.

Най-големият е при бул. "Цариградско шосе" с 1300 места, а този при бул. "Ломско шосе" може да е с двоен капацитет – при разширението на булеварда, предвидено в бъдеще, местата там могат да се увеличат от 600 на 1200.

Още по темата

Днес кметът на София Йорданка Фандъкова посети две от новостроящите се станции по втория лъч на метрото – "НДК" и "Св. Наум".

Строителните работи там са приключили и вече е започнало оформянето на вътрешната им архитектура. Целият участък на втория лъч е завършен на 80%.

Кметът припомни, че от май следващата година ще бъде пусната в експлоатация линията между станциите "Младост 1" и "Цариградско шосе", а през септември – вторият лъч на метрото.

Относно третия метродиаметър Йорданка Фандъкова днес каза, че подкрепя варианта той да минава през Медицинска академия. Така, по думите й, ще бъдат облекчени пациентите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


28
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
28
1
 
3
 
! Отговори
321 преди 12 години
В Прага е така. Плащаш примерно 5 лв и си оставяш колата на първата спирка на метрото. Дават ти еднодневен билет, с който се разхождаш и си вършиш работата, до 21 ч. След това си взимаш колата и си отиваш. Какво лошо има тази практика да се въведе и тук. В момента в София щъкат коли с регистрации от цяла България, та не можеш да разбереш по номерата във Варна ли си или в Хасково. Дори само 2000 коли да останат на паркинга, ще е облекчение за града.
27
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Друга огромна глупост са тези преференциални цени за парингите до метрото. Ако наистина от кметството искат тези паркинги да се използват от хората пътуващи с метрото, то те трябва да са напълно безплатни и да са само за пътуващите с метрото. Все пак ако човек отива на работа, това са 10 часа паркинг и ако паркинга му е примерно по лев на час, това са 160 лева месечно и отделно билета за метрото. Така става по-евтино да пътува с кола, вместо с метро.
26
2
 
3
 
! Отговори
Обективен преди 12 години
Навсякъде по света било еди-как си, но ние живеем в България и в България не е както навсякъде по света и едва ли някога ще стане. Примерно в случая София няма метро до основните райони на София - има засега една частична линия на метрото минаваща през центъра. Даже и след построяването на втори и трети лъч на метрото, пак няма да може "няма бедни, няма богати - всички са в метрото и за минути са на желаното място" -м това може да го напише само човек, който изобщо не знае за какво става дума.
25
2
 
7
 
! Отговори
Обективен преди 12 години
(продължение) После пак измениха трасето на метрото и вместо през 150 хилядния ж.к.Младост, сега ще минава през полето, ж.к.Дружба и до летището. Този път /не може да бъде/ са направили паркинг до Цариградското шосе за 1300 коли, но дали този начин за придвижване ще се окаже използваем за идващите в София от провинцията хора един бог знае.Всичко това се прави с нашите пари, но не и за нашето удобство. В това е проблема.
24
1
 
4
 
! Отговори
Обективен преди 12 години
(продължение) няма паркинги до нито една станция на метрото. После продължиха метрото до края на 150 хилядния ж.к.Младост, т.е. все едно влак София-Пловдив с последна спирка в Пазарджик и да се твърди, че до Пловдив има влак, както сега се твърди, че ж.к.Младост има метро. Разбира се паркинги пак няма и единственият начин да се стигне до метрото е с автобус, т.е. вместо за един билет плащаш за два билета, а времето не се изменя особено много, освен ако не пътуваш до другия край на метрото.
23
1
 
4
 
! Отговори
Обективен преди 12 години
Както при всичко останало през последните 21 години и при метрото се дават огромни средства с малка полза. Даже като оставим настрана, че завършените линии на метрото не струват толкова, а доста по-малко, какво все пак направиха кметовете на София за метрото? Първо, измениха тотално плана къде да минава метрото и кои линии са с приоритет. Построиха първо линията от Центъра до Люлин, но я направиха така, че да заобикаля жилищните райони в Люлин и да не можеш да отидеш с кола до метрото ....
22
3
 
7
 
! Отговори
Комшията преди 12 години
Като сте ***, прости и толкова важни ще си пътувате с колите до Центъра, няма изобщо да го мислите това метро... ама няма да имате право да кажете 1ДУМА против някаква неуредица с трафика! Навсякъде по Света хората в големия град не могат да изминат повече от 1-2 км. с колата и няма бедни, няма богати - всички са в метрото и за минути са на желаното място, а тука селянията на БГ се прави на важна и няма да се качи в иначе идеалното ни метро - ново, чисто, бързо, удобно и хубаво. Ваш си проблем!
21
0
 
8
 
! Отговори
Кратун преди 12 години
Това е добре. Само да не се окаже, че "преференциалните цени" са лев на час, защото за 9 часа, колкото е един работен ден + пътуването ще излиза солено. В Прага за такива паркинги се плаща по 80 стотинки наши пари на ден.
20
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Айде мрънкането да започне сега! Какво пак не ви харесва? Метрото е облекчение за трафика, влаковете също, така е поне в Рим, не знам кои държави визира един от коментиращите, ама тук метрото облекчава трафика. Кола сутрин карам до паркинга на гарата, после влакче, после метро и стигам даже за кафето преди работа навреме, нямам нерви, не закъснявам и ми е добре. Питай ме с колата как щеше да започва денят ми. Метро, паркинг, билет не е откриване на топлата вода, защо да не се възползват хората?
19
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Под целият бул. България от НДК /един от входовете е заграденият паметник в градината на НДК, самия Дворец на културата е строен по публичен проект 8 етажа под земята, но вероятно са повече/ до резиденцията има изграден(и) комуникационни съоръжения и тунел(и), които са действащи а до колкото знам тунелът НДК-Ларгото под бул.Витоша ще бъде превърнат в подземен паркинг и ще се доизгради за метро. Пред музея на Земята и Хората всъщност ще е бъдещата метростанция. Това е част от Правителствения тунел, който започва от парламента, минава под Президентството, Министерския съвет, ВМА и завършва в Южния парк, в близост до Правителствена болница. Застлан е с бетон и през него спокойно ще минава камион, след доизграждане целта е директна връзка м/у президентството, МС и бъдещото американско посолство.
18
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
На 16 метра под земята е най-големият тунел в София. Намира се в Лозенец и продължава около 4 километра. Една дупка, колкото основа на сграда, е била единственият видим белег при строежа му. Това е единственият тунел, който има подземна желязна линия. По нея не може да мине влак, а само ниски вагонетки. С тях са положени огромните тръби. И сега, когато някоя от тях се развали, я откачат и изнасят с вагонетките.
17
0
 
2
 
! Отговори
До 16 преди 12 години
mikino.blog.bg/drugi/2011/09/07/sekretno-a-moje-i-ne-chak-tolkova-strashnite-potainosti-na-s.815291София е прорязана от шест групи катакомби. 240 километра е приблизителната дължина на тунелите, които прорязват София. В тази цифра не се включват изкопите за метро, бомбоубежищата, подземните военни обекти, покритите корита на реките. Толкова са само така наречените проходими колектори. По тях практически под земя може да се стигне до всяка точка на столицата.
16
3
 
6
 
! Отговори
Боб преди 12 години
До 15,Като тунелите са били готови а сегашните режат само лентите защо Станишев на пусна метрото? Да не би ножицата да му е изхабена или има фобия към лентите?
15
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
По-голямата част от унелите са изкопани преди години те сега само ги сарзват и се бият в гърдите.Обект: Транспортен тунел Драган Цанков; гр. СофияИстория:Проектиран през 1979 1982 г. от колектив с ръководител проф. инж. Иван Бешевлиев. Предвиждан е за трамваен тунел, но с габарити за метротунел. Съоръжението е строено от 1982 до 1987 г. с ръководител инж. Антон Янев. Строителството е изпълнено по Нов австрийски тунелен метод . През 1987 г. тунелът е завършен. Има още много тунели.
14
1
 
5
 
! Отговори
Зиг преди 12 години
До 13: Поздравления за коментара!
13
1
 
22
 
! Отговори
www преди 12 години
В общи линии по форумите е така. Доволни ще са само ако метрото минава точно пред техния вход при това само два пъти, когато тръгват и когато се връщат. Разбира се трябва да идва в момента в който заключи входната врада на апартамента, да го чака с отворени врати и затоплени салони. Да не чака други хора, тръгвайки в момента в който се качи. Ако пък уважаемият форумен лъв смени работата си то старата линия ще се окаже тотално безумие и плод на плиткия ум на ББ, Фандъкова или коийто и да е друг.
12
3
 
14
 
! Отговори
брей преди 12 години
Това българина е опасен елемент!И удобства да му направиш все ще е недоволен!Защо не оценяваме всичко каквото се прави?
11
8
 
9
 
! Отговори
Метроооооо преди 12 години
На кого му трябваше метро до полето ?Заебаха Младост , за да си направят метро до новата бизнес сграда
10
9
 
4
 
! Отговори
чш преди 12 години
метрото се строи за пациентите или за да превозва голям обем от хора?общината май не е наясно какво иска, важното е да се приберат комисионните и Цецо да си купи апартамент.
9
0
 
0
 
! Отговори
Грую преди 12 години
#5, този релсов път никога няма да стигне до дървенишкия. Това е старото трасе на трамвайката...