"Софийска вода" АД внедрява нова клиентска система

Новата система ще "събира" всичко, свързано с обслужване на клиентите
10 апр 2015 08:58,
5
"Софийска вода" АД внедрява нова клиентска система
Снимка: Софийска вода

"Софийска вода" АД внедрява нова клиентска информационна система. От дружеството предупреждават за известно количество забавени фактури за март. Новата система SAP обхваща всички процеси и ги прави удобни и бързи за работа, съобщават от дружеството.

Тя "събира" в една обща база данни всичко, свързано с обслужване на клиентите. Това са управление на клиентски сметки, отчитане на водомери, фактуриране, плащания и събиране на вземания, управление на отношенията с клиентите, включително подаване на сигнали за аварии, история на конкретни клиентски случаи и всички останали процеси, които до този момент са били администрирани чрез различни слабо свързани помежду си софтуерни продукти.
 
Проектът по внедряване на системата е продължил 1 година.

От Софийска вода обясняват, че преди финалното прехвърляне на данни е било необходимо постепенно спиране на основни дейности съгласно предвиден предварително график. Преди пускането на системата в реална експлоатация се е наложило спирането на фактурирането за една седмица и това е довело до забавяне при издаването на фактурите на някои клиенти.
 
Екипите на "Софийска вода" АД работят в извънреден режим, за да наваксат това забавяне. Клиентите, които не са получили фактури през март, ще получат две фактури, но те ще бъдат за различни отчетни периоди и съответно с различен падеж на плащане. Общият брой на фактурите за годината ще бъде както обикновено – 12.
 
При всякакви въпроси и неясноти дружеството ни призовава да се обръщаме към тях на телефон 0700 1 21 210700 1 21 21 или на Интернет страницата  на компанията – Софийска вода точка БГ.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
4
 
! Отговори
Жо преди 9 години
ВСИЧКИ ТЕЛЕФОНИ започващи с 0700 таксуват само един градски разговор.Всички телефони, започващи с 0800 са безплатни.Всички телефони, започващи с 0900 са ИМПУЛСНИ и товарят яко сметката.
4
1
 
2
 
! Отговори
Жо преди 9 години
ГРЕШКАТА, която трябва да дават "домашните" водомери е 3/1000, т.е. на един кубик вода- грешка до 3 литра. Това е фабрично допустимата грешка за водомери от този клас. Водомерите се проверяват на стенд в завода-производител. Особеното за водомерите е, че всички водомери след няколко години експлоатация започват да измерват ПО-МАЛКО от реално преминалата през тях вода. Причината са отлагания-турбината се върти по" тегаво". Не е технически възможно водомер да започне да увеличава отчитаната вода.
3
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
някой да знае каквае грешката при отчитането на водомера.едва ли .а и някой да знае от тези които трябва да знаят няма да си признаят.грешката е м/у 20 / 30 %.засечете и ще се учудите.
2
0
 
6
 
! Отговори
Измекяри... преди 9 години
Защо е платен телефонът на Софийска вода? Тяхно задължение е да обслужват клиентите си, за което си плащаме всеки месец.
1
0
 
9
 
! Отговори
Сноудън преди 9 години
За м. Март получих две фактури едната със стойността на средната консумащия за месеца, а втората писана 35 минути след първата с необоснована допълнителна сума. Пробвах да се свържа с тел 070012121 който е платен и след като ми извъртяха доста минути ми съобщиха, че няма свободен оператор. После Сидеров бил луд, че обвинява чеждите монополисти за колонизатори.