Работата по метрото започва! Движението се променя

Улици стават еднопосочни, изместват се маршрути на тролеи
20 яну 2016 09:52, Мария Захариева
22
Работата по метрото започва! Движението се променя
Снимка: Bulphoto, архив

От днес започва поетапно строителството на централния участък от третата линия на метрото, която ще има седем станции - при Малък градски театър зад канала, Орлов мост,  на бул. "Патриарх Евтимий", НДК, при Медицинската академия, на кръстовището на булевардите "Иван Гешов" и "България" и на кръстовището на ул. "Житница" и ул. "Гоце Делчев".

Още по темата

Заради подготовката за строежа на третия лъч на метрото от днес до 31-ви март се променя маршрутът на тролей номер 7. Той ще се движи от жк "Люлин" по маршрута си до кръстовището на бул. "Сливница" и ул. "Опълченска" и направо по бул. "Сливница" до площад "Сточна гара" двупосочно.

До 31-ви март се забранява и влизането и паркирането по лявата лента от пътното платно на булевардите в следните участъци:

- по бул. "Патриарх Евтимий" между ул. "Васил Левски" и ул. "Хан Крум" движението на пътни превозни средства ще се извършва еднопосочно в двете средни пътни ленти на булеварда.

- по бул. "Патриарх Евтимий" между бул. "Витоша" и ул. "Княз Борис I" движението на пътни превозни средства ще се извършва еднопосочно в двете средни пътни ленти на булеварда.

Временно ще бъдат преместени и някои спирки на градския транспорт:

- спирка "Кино Одеон" на бул. "Патриарх Евтимий" за тролейбусни линии 1, 2, 5 и 8 се измества 150 м. напред в посока бул. "Витоша" след кръстовището с ул. "Хан Крум".

- спирка УМБАЛ "Александровска" на ул. "Св. Георги Софийски" за тролейбусни линии №2, 8 и 9 и автобусна линия №72 се измества 140 метра назад преди кръстовището с ул. "Константин Иречек".

- спирка Орлов мост на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" в посока НДК се премества 100 м.

Третият метродиаметър ще започва от бул. "Владимир Вазов" и ще стига до квартал "Овча купел".  Въвеждането му в експлоатация ще е през 2019-та година.


22
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
19
2
 
4
 
! Отговори
ПорЦелан преди 2 години
До оня мършавия: Всички пари на България идват от София! София получава много по-малко от това което дава спрямо другите.
18
0
 
3
 
! Отговори
име преди 2 години
вместо толкова описателни думи, не можахте ли една карта да сложите?
17
7
 
7
 
! Отговори
мършав гражданин преди 2 години
Мамкамуууууу! София не е България!Всички мангизи на държавата все за София. Останалите кучета ги яли!Мутрата и кметицата ви са голяма работа.Така всеки може да се бие в гърдите с 16 милиарден заем.Извън София в държавата е пълен батак ,глад и и хранене направо от казаните за ***.Ама тези работи трудно се виждат от софията защото управниците живеят в къщи и домове с високи дувари.Там са си добре и са забравили "приказката за стълбата" Хаиде триите ме!?
16
4
 
0
 
! Отговори
az tam преди 2 години
Тия проекти вървят единствено заради частния интерес. Европа дава пари фирми на "нашите" хора ги "усвояват" пътьом раздават рушвети, спонсорират партии и така поне половината (помните ли още един Бисеров се казваше) отиват обратно към Швейцария, Щатите и както напоследък пише в Испания (Борисов разбира се е бог и не е имал любовница и не и е купил вила там). А мишлетата тука викат Софиянски е велик, Борисов, Доган, Фандъкова другите са лоши и се радват на два пъти по скъпи метра и магистрали.
15
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Трудно ще е движението, но няма как, трябва да се направи. Ще доживеем Лагера и Медицнска Академия да имат метро. Браво.
14
20
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Да кажете че Стефан Софиянски има някякви заслуги в модернизацията да, той рестартира замразения метропроект на комунистите и докара метрото до Света неделя. При него бяха подписани и договорите с японците за преминаване на метрото през центъра. Една малка справка, японците прокопаха тунела перфектно без никакви проблеми. А турско немски концерн който Бойко си избра да строи втори лъч щеше да срути моста за Надежда. Да Софиански краде, но подписа договори, а после тия двамата обраха лаврите.
13
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Другарите така и не разбраха , че пенсията зависи от това какви вноски си плащал. Аз съм плащал по 500 лв. данъци в това число и пенсионна вноска , а ти си плащал по 50 лв. и сега искаш колкото моята пенсия . Лошото е , че и сега масово не се осигуряват и като дойде ред за пенсия викат ами сега ко праим , и бяга при докторите за инвалидна пенсия .
12
2
 
6
 
! Отговори
Do 12 преди 2 години
До до 6: А пенсиите сигурно ги пускат извънземните, нали? Как ще ги увеличат или с 240 лв ти се вижда нормален живот. Някои хора тук живеят в паралелна реалност
11
7
 
10
 
! Отговори
Гай Баньо Ориджинал преди 2 години
До Анонимен1
Ако идваш от някой коптор или землянка може и извънземен град да ти се стори...Този "преобразен" град има БВП два пъти по малък от този на Букурещ!Значи Букурещ е като Ню Йорк!
10
5
 
13
 
! Отговори
метро в Атина преди 2 години
за историците и разбирачи от строеж на метро- линия 1 е най-старата част от Атинското метро и по-голямата си част е НАД земята! Линия 2 и 3 са пуснати през 2000 година. А ние 2000 година си имахме Бакърджиев, Костов, Софиянски....
9
8
 
8
 
! Отговори
до 6 преди 2 години
В провинцията хора не останаха, всичките са в София и в чужбина. Така че не реви. Данъците не се събират от пенсионери и безработни, така че не си ощетен.
8
11
 
20
 
! Отговори
Васо преди 2 години
"Само за 10 години Борисов и Фандъкова преобразиха София". В уикипедията пък пише това: "Атинското метро е един от основните видове обществен транспорт в столицата на Гърция. За първи път е пуснато в експлоатация през 1869 г." Имали късмет гърците да им се родят Борисов и Фандъкова преди толкова години. У нас сме имали Левски и Ботев, ама свършили живота си предадени. Та и сега нещо подобно. Ако строят крещим, че крадът. Ако не строят пак същото. Докога само злоба бе. С метро си е добре.
7
1
 
22
 
! Отговори
i6 преди 2 години
Уважаема Мария Несторова, не знам откъде черпите информацията, но защо не си направихте труда да направите една справка с картата на София. Тогава щяхте да знаете, че няма кръстовище на ул. "Житница" и ул. "Гоце Делчев" (едната е продължение на другата, а кръстовището е с бул. "Цар Борис" III), че "Гоце Делчев" и "Васил Левски" са булеварди и т.н.
6
16
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Другарю червен трол защо при Станишев и Орешарски нищо не се построи . Да ти кажа , защото кадрите на БКП-БСП мислят само за кражби .
5
18
 
15
 
! Отговори
До1 преди 2 години
До Анонимен: То работата с гонене не става. Преобразил е София казваш. Ама с 21 млрд заем. Да му мислят бедните хорица от провинцията, дето ще го връщат.
4
10
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Вижте как мисли червения каскет. За него всичко се краде и лошото , че другарите ги няма в тази игра . На тях и за миг не им минава през ума, че може да се работи почтено . Нали са наследници на мандраджиите .
3
0
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Аре да го правят по-бързо, че имам един авер, дето живее в Левски-Г и ще ми е много по-бързо и удобно да му ходя на гости, отколкото с тролей 1. 9 дена път с камили е с тролея брат
2
18
 
15
 
! Отговори
4 преди 2 години
КРАДЕНЕТО ЗАПОЧВА ....
НЕСМЕНЯЕМИЯ БРАТОЕВ ПОТРИВА РЪЦЕ ...КРАДЕ МИЛИОНИ ОТ МЕТРОТО ..КОМУНИСТ
1
30
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Само за 10 години Борисов и Фандъкова преобразиха София . Това вече наистина е един Европейски град . Браво и на Софиянци , че никога не гласуваха за омразната партия БКП-БСП . Дълбок поклон на Софиянци, но вече и северозапада се осъзна и почна да гони кметовете от БСП .