Сменят и билетите по левче, купени от шофьорите

При цена от 1, 60 лв. се оказаха дефицитна стока
26
Сменят и билетите по левче, купени от шофьорите
Снимка: Булфото, архив

Досега пътниците, които си бяха купили повече билети от шофьорите на старите цени от 1 лев, не можеха да ги сменят, но от днес това вече е възможно.

Още по темата

Връщането на старите билети и получаването на нови срещу доплащане от 60 стотинки започна през миналата седмица, но само за тези, продавани от близо 50-те пункта на Центъра за градска мобилност.

Заради това доста хора се оказаха в неизгодната ситуация да не могат да сменят тези, които са си купили от шофьорите, а мотивът на ЦМГ беше, че това не са техни билети.

От днес служителите са инструктирани да сменят и билетите от шофьорите, увери пред БНТ Илияна Кисьова, ръководител на сектор "Продажби" в ЦМГ.

Въпреки че вече струва 1.60 лв., билетът за столичния градски транспорт се оказва дефицитна стока.

От 1 юни с новата цена билетите по бутките изчезнаха.

Обяснението на Кисьова е, че едва ли цената е причината, а по-скоро става въпрос за липсата на организация от страна на външните фирми да върнат старите билети и да заредят с нови.

Шофьорите от частните фирми, които обслужват линии на градския транспорт също нямат билети. Пример за това е линия 72.

Кисьова обаче е категорична, че от ЦМГ са дали нужните количества на частните превозвачи, а те как ги разпределят на шофьорите е въпрос на вътрешна организация.

Опашките пък, които се извиха пред пунктовете на ЦМГ, се дължали на обстоятелството, че масово хората, които сменят билети, подават и заявления за издаване на абонаментни карти, чиято обработка отнема известно време.

Издаването и зареждането на една електрона карта може да отнеме 3- 4 минути, а и билетите, които се сменят се описват, което също отнема технологично време. Отделно обикновено в края на месеца и първите дни от новия пътниците си зареждат електроните карти, допълни Кисьова.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


26
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
23
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
На който не му изнася, да се придвижва пеш!Хем здравословно, хем без пари.
22
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До АнонименКачването от първа врата е неприложимо по натоварените градски линии, но е добро решение за крайградските и някои слабо до умерено натоварени градски. Човек продаващ билети във всяко превозно средство е най-неефективното решение - разходите за заплати и осигуровки на раздутия щат ще надхвърлят приходите дори при минимум гратисчии, неслучайно примерно Варна и Бургас преминават към безкондукторно таксуване.
21
0
 
0
 
! Отговори
Фики преди 7 години
стрижете овцете има още много
20
0
 
3
 
! Отговори
ами преди 7 години
мафия ,крадци , като смениха шефа на градската дебилност има ли отчет ,къде са парите .....а от данъците ни от зоните , отчета е таен винаги .....кой гласува за тая п...вра пю и как и фалшифицираха изборите в зала армеец
19
0
 
1
 
! Отговори
рънте преди 7 години
И според мен,колко билета си купуват от шофьора? Май са се презапасявали.
18
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Научете се да пишете грамотно и внимателно, аман от некадърни псевдо-***.
17
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Вчера ми се наложи до банката на 4 спирки ТМ5 ... обаче си отидох с колата. Чисто принципно няма да дам 1.60 за билетче!
16
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Aз така и не разбрах защо точно 1.60лв е билета, а не 1.50 например. Много по-лесно щеше да е и за продажби, при положение, че картовата система не е оптимизирана достатъчно. Да го направят като в други държави - влизаш при шофьора и ако не платиш/покажеш карта не те допускат, а контролата следи само за нарушения. Или хора продаващи билети в автобуса по подобие на малките градове. При нас винаги се взема едно решение, което накрая се оказва, че е източник на нееднозначност и злоупотреби.
15
0
 
6
 
! Отговори
До 9 преди 7 години
Сигурно значи "Център за мобилност градска" :)Ама това само aвтoркaтa на стaтиятa може да го каже, ако изобщо знае какво е това съкращение и не е преписвала както винаги отнякъде.
14
1
 
9
 
! Отговори
Хо преди 7 години
Четейки оставам с впечатлението, че от както вдигнаха цените на билетите и картите те свършват, като топъл леб....! Явно, че в България вдигането на цени влияе положително на потреблението. :)
13
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Е сега си ровех из чантата,абе знаех,че имам някъде останал билет от Италия,и пак съм се объркала-ваидноста на билета от 1,10 евро е 100 минути,не 90 както мислех!!!ще им го снимам,да го видят,РОБИ,мълчим им,търпим,как само НИЕ из цяла европа сме такива бре???
12
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Возя се в автобуса, за да опипвам жените по дупетата.
11
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Пред 2017 ще го закръглят на 2 ле.
10
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
ГербВидимо поскъпване на живота
9
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Само да ми поискат билет ще и завра в *** един стар билет от преди година.
8
0
 
11
 
! Отговори
Плавник преди 7 години
Камелия, какво е ЦМГ?
7
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Когато спрат да пускат 100 човека при положение, че седалките са предвиден за 20 човека ще платя билета от 1.6 лв.
6
0
 
16
 
! Отговори
бай иван преди 7 години
"а мотивът на ЦМГ беше, че това не са техни билети."... и чии са бе *** смотани? На баба ми ли?
5
1
 
20
 
! Отговори
Тотален смях преди 7 години
Сигурен съм, че резултата от скъпото билетче ще е катастрофално падане на приходите. Поредната *** грешка на Фандъкова и ГЕРБ.
4
1
 
26
 
! Отговори
ined преди 7 години
Щом шофьорите са им продали на хората билети по 1 лев, трябва да ги приемат като валидни докато не свършат.