Пълнят ямите в София с 26 млн. лева

Изцяло нови ще са 7 ключови булеварда и трасета в столицата
8 авг 2016 10:52,
30
Пълнят ямите в София с 26 млн. лева
Снимка: Булфото, архив

Асфалт се лее по дупките на всяка трета улица в София през тази година. С 26 млн. лв. общината е планирала да запълни ямите по 850 шосета от общо над 2500 в града, пише "Монитор".

Главните булеварди и улици в столицата се поддържат по абонамент от четири фирми. За останалите пък следят районните кметове, които пращат машините да пълнят траповете.

През тази година 10 млн. лв. ще отидат за цялостен ремонт на кварталните улици, обясниха от "Московска 33". Досега машини и майстори са обновили изцяло 35 – "Ангиста, "Флора Кънева", "Студен кладенец", "Жеко войвода", "Равногор", "Янко Забунов", "Русалийски проход", "Искър", "А. Ронкали", "Огоста", "Бел камък", "Подкрепа", "Войводово", "Атанас Цветанов", "Поп Богомил", "Цар Симеон", "Св. Кирил и Методий", "Шумако", "Майстор Димитър Софиянлията", "Петър Манджийски", както и такива в Люлин, село Балша и Банкя.

До септември като стъкло ще са и улиците "Малуша", "Зелено дърво" и ще приключи първият етап по "Атанас Узунов", "Бачо Киро", "Княз Борис I". Ремонтът на "Цар Асен" пък ще продължи до 26 октомври.

Изцяло нови ще са и 7 ключови булеварда и трасета в столицата. Един от най-големите обекти е бул. "Владимир Вазов", където заедно с обновяването на 10 моста ще има нови пътни платна, тротоари и улично осветление. Майсторите трябва да приключат първия етап там през септември.

До първия звънец пък ще е готов и участъкът за 2 млн. лв от бул. "Ботевградско шосе" между улиците "Летоструй" и "Витиня" . Тогава е срокът за завършването и на "Витоша". През есента майсторите ще останат да довършат "Козлодуй", "Богатица", "Обиколна" и бул. "Черни връх".

Ремонтите на централни булеварди са парализирали и Пловдив. В момента под тепетата едновременно се ремонтират части от "Руски" и "Шести септември", което води до километрични задръствания и изнервя шофьорите. Един от най-важните обекти е и "Коматевско шосе", където се подменя настилката и се работи по изграждането на нова канализация. Продължава ремонтът и на отсечка от големия булевард "Васил Априлов", който стартира преди седем месеца.

В списъка с обновяване попада и ул. "Гладстон" в участъка от кръстовището с бул. "Руски" по посока "Васил Априлов". Срокът за ремонта е 70 дни, а паветата ще бъдат заменени от асфалт. Единственият отложен засега ремонт по 30-милионния заем е за бул. "Северен", заради отчуждителни процедури.

През есента трябва да започне и реконструкция на улица "Крайезерна" в Бургас, която ще сложи край на кошмарния трафик. Изграждането на четирилентовия път ще струва 14,7 млн. лв. Това е един от най-ключовите инфраструктурни проекти в региона, защото в момента целият автомобилен поток за Южното Черноморие минава през Бургас, а това създава сериозни проблеми с трафика в града. Изграждането на кръгово движение на "Трапезица" донякъде облекчи задръстванията, но реализирането на проекта за четирилентов път изцяло ще разреши този проблем. Това един от доводите на общинския съветник Живко Табаков, който предлага бъде проведена информационна и разяснителна кампания, която да покаже на пътуващите към Южното Черноморие новите обходни пътища около Бургас.

Това лято в Плевен ще бъдат ремонтирани 11 улици. На 6 от участъците ще бъде подменен и водопроводът. Ремонтът по бул. "Русе" в отсечката от ул. "Неофит Рилски" до бул. "Христо Ботев" започна вчера и ще продължи до 25 август. Подмяната на водопроводната мрежа и асфалт в Плевен ще продължи до 25 октомври.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


30
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
От тези 26 милиона 22 милиона отиват за имоти на политиците в чужбина и 4 милиона за некачествена работа която след 2 месеца се руши.Това е системата в бившия соц. лагер.
25
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
От тези 26 милиона 22 милиона отиват за имоти на политиците в чужбина и 4 милиона за некачествена работа която след 2 месеца се руши.Това е системата в бившия соц. лагер.
24
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Борбата за власт е борба и за пари. Обществените поръчки в България се печелят само срещу комисион. За да получи възложителя на обществена поръчка своя комисион са необходими само две неща.1. Избира фирма която иска най-много пари за най-малко работа.2. Подкупва фирмата за качествен контролВ нормална държава качествения и финансов контрол се извършва от държавни служители и при малък мирис на корупция служителя заминава за 3 год. в затвор. В килията му се връчва и заповед за уволненение.
23
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
ГЕРБ ще са последното правителство преди държавата да фалира. На България и предстои да се разпадне изцяло като страна и като нация, а политиците ще избягат да умрат на старини при децата си в чужбина когато това стане в периода от 10 до 20 год. Тук ще върлуват все по-глупави хора с не български произход, в още по-голяма бедност и мизерия от сега, а горките български пенсионери ще има да си чакат да получат пенсии, такива ще са последствията за страната при сегашните начин на мислене и действия.
22
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
С Тиквата и Картовка е така.Вие си ги избрахте.*** ***.
21
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
От тези 26 милиона 16 ще отидат за изборите 6 за фирмата и останалите 4 за дупките.Честито тъпани бг!София е като след бомбардировка.Улиците никога не са били по-разбити.
20
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Ямата в главата на Борисов включена ли е в проекта ?
19
1
 
10
 
! Отговори
Blago преди 7 години
От години не очаквам никакво качество.Миналата година асфалтираха бул. Сливница от бул. Константин Величков, до бул. Петър Дертлиев. Бях сигурен, че няма да издържи 2 години и бях прав.В момента асфалта между ул. Бургас и ул. Чавдарица е деформиран и чакаме зимата за да се образуват новите дупки на едногодишният булевард. Пуснах и сигнал на кол софия бе ге и ще видим кога ще реагират.
18
0
 
10
 
! Отговори
Жоро преди 7 години
В тия ями все едно слагат парите (хартията) в тях. Щото след една зима отново пак са там. Няма ли някой да им каже поне стотинките от метал да сложат, та като мине някой камион да ги смаже малко и да не мърда желязото (с медта) от там.
17
1
 
9
 
! Отговори
Занзибар преди 7 години
Утре пак гласувайте за бостанската организация! Разбира се, винаги може да пуснете гласовете си и за ДОСТойната партия!
16
0
 
7
 
! Отговори
От народа преди 7 години
До Цецо"Цар Симеон" също не е пипната в частта между бул.Васил Левски и ул.Веслец (до там имам наблюдение), абсолютни измислици пишат тук...
15
0
 
13
 
! Отговори
додо преди 7 години
Ямите в София са бездънни ... тази година 26 млн.лв. - догодина - повече
14
13
 
1
 
! Отговори
Българин преди 7 години
С ГЕРБ напред!
13
6
 
3
 
! Отговори
Цецо преди 7 години
Паважната настилка, ако е направена качествено издържа в пъти повече време от асфалтната. Мисля че е по-добре не да се подменя с асфалт, а да се пренаредят паветата под строг контрол, хем ще е по-евтино, хем ще е по-трайно според мен. И защо пишат, че сега изцяло са ремонтирани "Поп Богомил" и "Св. СВ. Кирил и Методий" при условие, че са ремонтирани само отсечките им между "Георг Вашингтон" и " Княгиня Мария Луиза"?!?
12
0
 
4
 
! Отговори
булевард вл.вазов преди 7 години
някой знае какво ще рече първи етап за ремонта на булевард владимир вазов, живея та ми точно до нас трябва копаят за метростанцията пък те вместо това булеварда асфалтират сега ?!
11
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Асфалта е най-хубавото за краденето. Няма да разберат колко е пари похарчено.
10
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
А следващото лято пак... И така до безкрайност.
9
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
От "Поп Богомил" обновиха цели 50 метра, от пазара до "М. Луиза". Поклон!
8
0
 
18
 
! Отговори
fan преди 7 години
Някои да отиде да види на светофара на Орлов мост, посока Народното събрание какви коловози има в асфалта... Вие сте луди
7
0
 
13
 
! Отговори
елена преди 7 години
Предлагам на тези,които са написали тази статия да направят една разходка по ул Ангиста,за да видят с очите си,за какво става въпрос!!!!!!!