Повече синя и зелена зона в София – не за пари, за удобство!

Фандъкова иска максимално свиване на движението в центъра
7 авг 2017 14:30, Златко Желев
29
Повече синя и зелена зона в София – не за пари, за удобство!
Снимка: архив, Булфото

Столичният кмет Йорданка Фандъкова обяви, че разширяването на зелената и синята зона в София, е облекчаване на движението в центъра, а не увеличаване екипите на Центърга за градска мобилност (ЦГМ).

Така тя коментира исканията на собствениците на магазини по ул. "Шандор Петьофи" да плащат, както живущите там, такса, по-различна от 300 лева на месец за паркиране на автомобили.

"Постоянно има искания за промени, Общинският съвет е компетентен да разглежда всяко едно предложение и да взема решение", обясни Фандъкова.

Тя допълни, че трябва да се направи всичко възможно и всички да проявяват разбиране, за да има максимално свиване на движението в центъра, предвид желанието на мнозина за по-чист въздух и намаляване на трафика.

"Затова инвестираме в градския транспорт, в неговото качество и в същото време подреждаме чрез синята и зелена зона паркирането в особено натоварените райони, за да постигнем целта – да живеем в една по-добра градска среда. Конкретни предложения ще се разгледат в комисията в Столичния общински съвет", каза още Йорданка Фандъкова.


29
Още от
Напиши коментар Коментари
29
0
 
3
 
! Отговори
Митко преди 10 месеца
Не зони а безплатен градски транспорт! Талин и други го правят. Чист въздух, трафика от 100% става 20%. А тая *** вдигна цените? Теглиш чертата и виждаш че с колата е по тънко. Но алчни като бели акули.
28
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Удобството за пешеходци и велосипедисти не се създава с боядисването на тротоарите и превръщането им в синя зона!
Масово троторите са разбити и непроходими именно заради автомобилите по тях, пък не виждаме приходите от синята зона да отиват за подръжката и оправянето им. Изтичат в знайни и незнайни частни джобове. Ремонта после пък е за сметка на данъкоплатците.
27
0
 
7
 
! Отговори
DSS преди 10 месеца
Не е по темата, ама да ви питам: "Знаете ли колко получава един столичен съветник субсидия за гориво месечно?" :) И аз не знаех, ама имам съсед от входа, който е съветник, та той ми каза, 500 лв./месец.
Дааа, 8л/100км нафта по 2 лв = 16лв, което отговаря на около 3100км/месец.
Тея са таксита направо бе :)
26
0
 
5
 
! Отговори
БАСИ преди 10 месеца
Много моймуни се качиха на клона на ГЕРБ и не смогват да ги изхранят. Трябва да се захранват местните бабаити, иначе на следващите избори кой ще им носи гласове.
25
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Дааа.. Българските политици не работят за пари, а за удобство!
24
0
 
3
 
! Отговори
до 9 преди 10 месеца
Нямам против местата в квартала да са само за живущите, но говорим за жилищен квартал - няма общински и държавни учреждения, болници и пр. Да видя как паяка ще вдига наред колите на ченгетата които работят отсреща през булеварда и завземат кварталните улички по цял ден. А и разните баш-майстори от Е, СН, РК, У и пр.
23
0
 
2
 
! Отговори
Ники преди 10 месеца
На Фандъкова не и е за магарето, ами за калмуканя му...
22
1
 
10
 
! Отговори
3 преди 10 месеца
Рисувам на колата си един голям суджук и спирам където си искам.
21
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Ще повярвам на приказките на Фандъкова за ползите от сини и зелени зони,когато я видя да отива на работното си място с градския обществен транспорт или с велосипед,а не със служебният си автомобил!!И това се отнася не само за нея!!Сметнете движението в централната част на президентския автомобилен парк,на парламент,на министерства,на партийни централи,на комисии.................
20
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Миналата година хлъцнах, като видях че тия от градската мобилност според финансовия отчет били на загуба.
19
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
За удобство на грабените, те ще се грабят на цялата територия на столицата. Колко паркинга направи даскалицата, колко? Нито един. Така със зони се пълнят гушите на крадците от СО. Наши щяха да правят ревизия на парите от Синя и Зелена зона? Някой да е чул за тази ревизия? Къде са парите, мъ???ршо? Окрадени от теб, Суджук паша и слугите му.
18
0
 
14
 
! Отговори
бай преди 10 месеца
А аз що да не им го наръгам на тези от паркинги и гаражи в задния двор ей така за тяхно удобство. Малко им е само да ги псуваме тези дето обират парите на хората, а един бордюр не са сложили.
17
10
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Да но за удобство на живущите и за по-добра екология, тези зони трябва да са денонощни,а коли неотговарящи на екологичните и шумовите норми трябва моментално да се спират от движение!Също и моторите.А полицаите трябва да получават солиден финансов процент от наложените санкции,за да ги осъществяват активно.Да могат да се позамогнат,обаче и обратното-затвор, ако при тези условия ги уличат в корупция!
16
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Ако беше за удобството - щяхте да имате само "жълта" зона, т.е. да се знае къде може и къде не да се паркира. Другото си е чист рекет. Общинската фирма "Паркинги и гаражи" е просто рекетьорска структура, която за цялото си същетвуване и милиони, които е прибрала, 1 паркинг не е построила!
15
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Всеки кръвопиец ще ви обясни колко полезно за вас е кръвопускането.
14
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Прибираме парите на хората за доброто да обраните!
13
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Мдаааа, някой пак ще усвоява едни пари в името на хората, разбира се. Я опитайте да намерите място за паркиране в центъра? И със зона и без зона, места няма, ама сега си плащаме за обиколките из квартала докато си намерим къде да паркираме.
12
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
"Не за глоби, за удобство!" За чие удобство?
11
1
 
22
 
! Отговори
Hjh преди 10 месеца
Разбра ли народе - всичките глоби, такси дране и рекет са за ваше удобство и безопастност, а не за да пълни гушата алчната власт.
10
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
А какво стана с обещаните безплатни 15 минути в зоните?