Експериментът "Нощен транспорт" в София: Продадени 74 000 билета

Най-предпочитана е линия 2 – от Студентски град до Обеля
33
Експериментът "Нощен транспорт" в София: Продадени 74 000 билета
Снимка: БТА

От въвеждането нощния градски транспорт в София досега са продадени близо 74 000 билета, обяви Пламен Църноречки, ръководител на дирекция "Маркетинг и стопанска дейност" в Центъра за градска мобилност (ЦГМ) пред "Фокус".

Още по темата

Той припомни, че нощният градски транспорт е в експериментален период до края на годината и на този етап разполага с четири линии с пресечна точка площад "Княз Александър I", където се осъществяват и трансферите между тях.

Продадените билети сочат, че най-предпочитана се оказва Линия 2, която е от Студентски град до "Обеля".

Очаквано най-натоварен нощният градски транспорт е в дните от петък до неделя, когато пътуват над 700 пътници на нощ.

Както е известно нощният транспорт има четири линии, които се движат след полунощ – първата е от  "Люлин" до "Младост 4", другата е от "Студентски град" до кв. "Обеля", третата от кв. "Левски" до "Овча купел" и четвъртата от кв. "Дружба" до кв. "Гоце Делчев".

Интервалът за движение е 40 минути, а времето за прекачване между линиите на общата спирка на пл. "Княз Александър Първи" – 5 минути.

Цената за пътуване е 2 лева, като билетите се продават на място в автобуса от кондуктори.

Картата важи и за следващия автобус, на който пътника се прикачи, за да достигне до крайната си точка.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


33
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
28
16
 
2
 
! Отговори
extremist преди 5 години
ПАРИ ЗА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ НЕ ДАВАМ; СМЯТАМ ЧЕ ЛЪЖАТ С КОЛИЧЕСТВОТО ПРОДАДЕНИ БИЛЕТИ. АКО СЕ НАЛАГА ПРЕДПОЧИТАМ ДА ХВАНА ТАКСИ ЗА ПОВЕЧЕ ПАРИ ОТКОЛКОТО ДА КЕШИРАМ В ОБЩИНАТА
27
7
 
4
 
! Отговори
Шкембели бакшиш преди 5 години
Намаляха кинтаците, вашта мaмa! Минавам на Народен, Болярка и пилешки фенери.
26
9
 
5
 
! Отговори
Комуниста Винету преди 5 години
До Нормален 23. Колега прав си. Но аз с колкото чуждестранни граждани съм разговарял, определят моят роден град София, като МИЗЕРЕН, ДУПКА, КЛОАКА..........Един МакДоналдс с Кафе в 2 сутринта не можах да им предложа. А Трябваше да сме на летището след 2,3 мин. за проверка. България е под 5 милн. граждани. Но без пари толкова.....Личният пример на "шефа" да го видим!?
25
1
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
чакайте, не може всичко да е на тотален + , колко е разхода за един шофьор и един автобус за линия, 12 общо?да сега не са най -изгодни, ама хората още не са привикнали, хванете линиите по които се пътува, примерно летището трябва да е включено, административни сгради с нощна работа (HP и магазини до 12 и тн).постепенно може да се изземе хляба на такситата, не че ги виня, ама хванете такси в 2 сутринта в столицата... звъниш и никой не вдига, после реват че нямат работа.
24
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Или греша? Въпреки, че така е написана статията, че не е много ясно
23
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Е кво.. За 6 месеца общината е изкарала 150 хиляди от тази идея.. Аз мисля, че е добре. До Жо.. Пич 12 автобуса, 12 човека персонал.. Шофьора е кондуктора ;)
22
8
 
8
 
! Отговори
Жо преди 5 години
ЗА 6 МЕСЕЦА са пътували 74 000 пътника, което прави средно по 411 пътника на нощ. Движат се 12 автобуса с 24 човека персонал- шофьор и кондуктор. Към тях трябва да прибавим дежурни диспечери и селвизен персонал. На всеки от тях надницата, включваща и заплащане на нощен труд, е поне 50 лв.Много ли е това или малко, ще кажат специалистите.
21
4
 
3
 
! Отговори
A fghd преди 5 години
Колко са разходите и приходите за всяка линия?
20
8
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 17Нощния транспорт е съвсем отделна услуга от дневния и там са съвсем други билетите. Ако не може да се самоиздържа, минава под ножа... А явно пътниците са малко и вместо да се говори за разрастване, се изнасят сухи данни за пътуващите. И това нито е от първостепенна важност, нито нещо друго. Дотации трябват за междуградски транспорт и отдалечени села, за да се намали/спре обезлюдяването на малки населени места. Ама ти си мисли още за кварталната бакалия и се имай за голЕм експерт!
19
2
 
30
 
! Отговори
Нормален преди 5 години
Дано запазят тази добра практика. Дори да не се самоиздържат, ще се субсидират. Така ние потребителите имаме избор. Все пак сме европейска столица.
18
4
 
27
 
! Отговори
Шишо Бакшишо преди 5 години
Изядохте ни хляба бе, еееейййййййй!Най-сладките курсове са нощно време, смъквам по 35-40 лева от курс!Уморихте ни от глад.
17
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 3Ама не е 3 лева, а е по-скоро 17. Даже си става 20, ако имаш месечна карта за метрото. Ама ти, като ти се дават пари от горе, за нещо, коеот не винаги е и по-удобно, направо си отиди с личния атомобил и плати 400 лева паркинг, когаот се прибереш. Толкова ли ти се свидят.
16
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До АнонименАма ти сериозно ли мислиш, че когато билета беше 60 стотиники, градския транспорт беше "самоизплащ се" ?
15
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 15Ако държавите следваха този начин на мислене от типа "кварталната бакалия", досега щяха да са закрити много услуги, които ползваш, издържащи се от данъци и/или приходи от други услуги.
14
1
 
8
 
! Отговори
Динко преди 5 години
Бакшишите трябва да се намалят сериозно!В Бургас с въвеждането на бързите градски линии,такситата увяхнаха и почти никой не ги ползва-това намали трафика и хората плащат по малко!
13
27
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Значи имате под 150 000 лв приходи. А колко са разходите? Ако линиите могат да се самоиздържат ОК, иначе да ги закриват.
12
5
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Незнам ама последните 2-3години цгм се развива в правилната посока и дано продължават така и занапред
11
1
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"За всики влак си има пътници". Затова е експериментално, за да се види на практика колко е рентабилно. Иначе философи колкото щеш. Винаги има повече гледни точки. Да, някои хора не обичат таксиметровите фирми и циркулиращите таксита около летището и затова трябва да се пробва. Явно, че има много интереси около таксиметровите превозвачи там и още повече проблеми.
10
1
 
6
 
! Отговори
До 9 преди 5 години
И аз
9
2
 
42
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Центъра - студентски 2 кинта а с такси 15-20