19-годишно момче е загинало при катастрофа в тунела на "Люлин"

Едно момиче е пострадало и е откарано в болница
22 фев 2022 10:23, Ния Христова
58
19-годишно момче е загинало при катастрофа в тунела на "Люлин"
Снимка: БГНЕС
19-годишно момче е загинало тази сутрин при катастрофа в тунела на столичния квартал "Люлин", съобщи БНР.
 
Трагичният инцидент е станал минути след 6:30 часа.
 
Момиче, които се е возело в колата, е пострадало и е откарано в болница. 
 
Причините за катастрофата все още се изясняват.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


58
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
40
1
 
3
 
! Отговори
Обективен преди 2 години
По-ниска разрешена скорост, повече катастрофи. По цял свят е така.
39
4
 
3
 
! Отговори
Минувач преди 2 години
Джигитите са горе-долу като диваци. С разликата, че диваците не страдат от комплекси. Профилът на всички е един и същ.Само яки глоби със 100% събираемост, конфискация на движимото имущество и предаване за скрап ще ги излекуват.
38
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ако ти е толко лабилна психиката, че да те изнерви ограничение от 50 км/ч в града, трябва сериозно да се замислиш дали не караш опасно.
37
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ограниченията на скоростта. Когато по Тодор Александров преди тунела са ти наслагали ограничения от до 50 км/час съчетани с червена вълна на светофарите, даже и много спокоен и разумен човек може да се изнерви и с висока скорост да влезе в тунела
36
4
 
8
 
! Отговори
Салто Мортале преди 2 години
Ограничение от 50км/ч в тунел, в градска среда е напълно резонно.
35
5
 
5
 
! Отговори
Истината преди 2 години
Комбинацията от безyмно ниски ограничения на скоростта с пълната липса на контрол по пътищата е смъpтоносна. Всеки ден го виждаме, в случая също.
34
2
 
12
 
! Отговори
Ограничение в тунел преди 2 години
Ограничението в тунел е въведено по много причини, с оглед на безопасността на участниците. Една такава причина е, че атмосферните условия в тунела и извън него се различават. Друга е, рязката промяна на светлината при навлизане и излизане. Трета причина е, че ако стане ПТП няма много опции за отклонение, винаги трябва да сте много внимателни в тунели. Там стават много ПТП-та
33
4
 
4
 
! Отговори
Ниска скорост преди 2 години
То и на магистралата в тунела скоростта не е 140, ама от де толко акъл. Да я направим 300, кво ше каиш
32
2
 
2
 
! Отговори
до Експерт преди 2 години
Това е така, но с условието, че ако направиш катастрофа и колата ти не е в движение, да ти взимат веднага книжката за 1 година, а ако нямаш книжка да те вкарат в затвора за 1 година. Ако си наранил себе си, горното да е в двоен размер. Ако си наранил друг човек, горното в троен размер. Ако е загинал човек- ефективно в затвора от 8 години нагоре, при двама загинали- над 10 години, а самото следствие и съд да са приключили да 1 година. Вижте извращението с Милен Цв. и не вярвам нормален да го одоб
31
6
 
1
 
! Отговори
до 31 преди 2 години
Ами ако се се движил дори и с превишена скорост в лявата лента, а дясната е свободна, що да не ти присветват? Тая глупост с целодневно светнатите фарове я измислиха точно празноглави бюрократи. Ако случайно някой кара с личната си кола някой болен или има друга спешност, как точно да покаже, че има нужда да му дадат път? Ако го спре кат и види, че наистина е спешен случая, не вярвам да пишат акт или "сега ко праим". Научете се, че понякога може да отстъпите дори и да сте с предимство.
30
11
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
За любителите на ограниченията на скоростта. световният опит отдавна е доказал, че при ограничение на максимално допустимата скорост под безопасната за пътя, катастрофите се увеличават. Може да не ви харесва, защото не го разбирате, но е факт.
29
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Въртим се в един и същи затворен кръг. Някъде стават много катастрофи и по съвет на "експертите" на КАТ намаляват разрешената скорост. Резултатът е, че катастрофите се увеличават и по съвет на "експертите" на КАТ намаляват отново разрешената скорост. Резултатът е същия - катастрофите се увеличават и по съвет на "експертите" на КАТ ....
28
6
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Разбира се, че ще стават катастрофи при тунела за Люлин. При толкова ниска разрешена скорост не може да бъде друго. Ниската разрешена скорост винаги води до много катастрофи.
27
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Когато става дума за човешки живот санкциите трябва да са жестоки.Неподкупни полицаи и железен контрол.Друго спасение няма.
26
6
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Миналата седмица се движих по бул."Гешов" с 60км/ч при ограничение 50км/ч и отзад ми светеха къси дълги да се отместя в другата лента,защото явно съм бавен...И това е в цяла София.Карат като щурмуваци все едно е края на Вселената.Обезумели джигити са навсякъде.Да не говорим какво става по бул."България" вечерно време.
25
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До ДалиЩеСеОправимКогато Борисов дойде на власт 2009, всеки ден към и от работа минавах по алея Яворов. Заради страха, че ще е с"железна"ръка първия месец, месец и половина всички взеха да спазват ограниченията и да не правят проостотии. Като разбраха, че всичко си е по старому изведнъж станаха като отвързани. Хвърчат от ляво, от дясно. Няма ограничени, няма правила. Та извода е.. Отиде шофьор в Германия и още първия месец остана без книжка. Сега като види 50, кара с 50.
24
16
 
9
 
! Отговори
Експерт преди 2 години
Решението е да се увеличи максимално разрешената скорост навсякъде, където това може да стане. Примерно на Цариградско шосе да се върне до 110 км/час, както беше преди. В населено място да се върне до 60 км/час, както беше преди. За булевардите с повече от една лента за движение в посока да се увеличи на 70 или 80 км/ час и т.н. Това е сигурен начин катастрофите да намалеят почти два пъти.
23
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До ДалиЩеСеОправимИ 20км/ч да го наравят на Цариградско, каката от Дружба като излиза и се включва през непрекъсната лента директо в движението по Царирадско без да се огледа пак ще има катастрофи. Какво като по Владимир Вазов е недекватно ограничението от 50км/ч. Пииишлигаря с аудито си, правещ се на Шумахер те изпрасква и бяга от мястото на катастрофата, нищо, че ти пъплиш с 50км/ч.
22
8
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Има едно много елементарно правило, което всички експерт по пътна безопасност знаят, но в България няма такива експерти. Съкратено казано правилото е, че при намаляване на разрешената скорост, катастрофите се увеличават. Всеки, който предлага по-ниска разрешена скорост, предлага да има повече катастрофи. Може да ви звучи невярно, но статистиката по цял свят го доказва.
21
8
 
7
 
! Отговори
ДалиЩеСеОправим преди 2 години
Искам максималната скорост в София да е 50 и то по Околовръстното и Цариградско и големите булеварди, а на останалите места 30, и яко контрол. Убиват се без война, на 19 години, момичето на 16 бере душа