София остава без нощен транспорт

Причината е високата задлъжнялост на Столичен автотранспорт
21 ное 2022 20:44, Нели Христова
32
София остава без нощен транспорт
Снимка: БГНЕС

Транспортната комисия към Столичния общински съвет не прие предложението отново да има нощни линии на градския транспорт в София. Причината е основно високата задлъжнялост на дружеството "Столичен автотранспорт", както и недостиг на шофьори, изтъкнаха общинските съветници.

"На практика софиянци и гостите на София нямат алтернатива при избора им на начин на придвижване през нощта - личен автомобил или таксиметров превоз на цена, значително по-висока от цената за услугата нощен градски транспорт", се казва в доклада, чийто вносител е общинският съветник Борис Бонев.

Още по темата

Той припомня, че според данните от ЦГМ, има траен ръст на ползващите услугата нощен градски транспорт преди тя да бъде преустановена, информира stolica.bg.

"Ситуацията е достатъчно сериозна, за да не можем да си позволим експерименти", отбелязаха общинските съветници по време на заседанието. Представителят на транспортния синдикат "Подкрепа" отбеляза, че има недостиг на водачи. Той припомни, че на водачите беше обещано увеличение на възнаграждението и това обещание трябва да се спази, за да има въобще градски транспорт в столицата.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


32
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
6
 
23
 
! Отговори
Хуй преди 1 година
София умре!!! И без това там е вече само провансъри жадни за бързо забогатяване. То и преди 10ти си беше едно малко градче с корона от бетонени грозотии населени с плебеи, но сега му добавиха кварталите недоразумение по южната дъга та съвсем да го довършат. Да им пуснат там една линия, защото софиянци могат да се прибират и пеш в старата И истинска София
17
5
 
30
 
! Отговори
Ивайло преди 1 година
София - град на автомобила и на таксиметровото лобиране. Мафията е овладяла всичко!
16
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Шe ce валят nияни no kaнaвkитe...
15
5
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Фандъчката го тури на всички софь'енци!
14
4
 
6
 
! Отговори
пиянката преди 1 година
УжасТ.................!!!
13
6
 
14
 
! Отговори
До 15 преди 1 година
Където и да живееш брато живееш в град одимен, в който не се диша кално порутено гето, а ти и комплексираните съграждани мислете, че живеете в столица, атя цялата мирише на *** не се диша!!! Поздрави от Гео Милев 64 блок
12
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Айде пак вие карайте си колите пияни и дрогирани нощем. Ако ви спре ушевия фърлете му 20 кинта в калта, колкото щеше да дадете на бакшиша!
11
7
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Аз винаги съм работил на 5-10 минути пеша от вкъщи, сега който се е набил в младостите или люлин или други подобни кошари и е купил а не е мобилен да е мислил.
10
4
 
39
 
! Отговори
Единствената преди 1 година
Столица в Европа без нощен траспорт!! Не, че и дневния има нещо общо с нормалния такъв случай - Третия свят пасти да яде пред София. През далечната 1993 ходих в Мадрид и Париж за по няколко дни и бях впечатлен от транспорта, включително нощния сега да не говорим светлинни години. България е БАНАН
9
5
 
16
 
! Отговори
Българин преди 1 година
Къде са ни парите?
8
3
 
10
 
! Отговори
Само мюфтаци преди 1 година
Се качват да бият у тормозят Български граждани и полицията от грабеж-сарай ги варди.Да го спират.
7
5
 
13
 
! Отговори
В градския транспорт преди 1 година
Се возят гратис от султаната.Да го спират.
6
4
 
15
 
! Отговори
Гражданина преди 1 година
Според мен при нощния транспорт става дума за общо 8 шофьора за 4 линии за 4 часа.
5
5
 
3
 
! Отговори
MaйMyнaтa преди 1 година
До 3....Що ти у космоса .и искаш да гласуваш, или у Гугъл
4
12
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Няма нужда от транспорт заради шепа пияници по нощите
3
7
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Нафандъчиха ви!
2
8
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Важното е, че ще гласуваме с хартия! ХА ХА ХА ХА
1
9
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Столицата на абсурсда.