Превозвачи на бунт: Какви са параметрите за ТОЛ-системата?

В търга участват 6 български и чуждестранни консорциуми
3 окт 2017 12:07, Петя Славова
17

2671 гледания   |  Още видео

Тази седмица ще бъдат отворени финансовите параметри на кандидатите за изграждане на ТОЛ-система. Участниците в търга са 6 български и чуждестранни консорциуми, предаде репортерът на Bulgaria ON AIR Димитър Димитров.

"Възможно е ТОЛ-системата да доведе до загуба за транспортните фирми у нас, но само за период от 2-3 месеца. Това е времето, което ще отнеме увеличението на цената да бъде прехвърлено върху експортни фирми, вносители, износители, търговски фирми и производители. Така те постепенно ще прехвърлят ТОЛ-таксата към своите стоки и така тя ще се плаща от цялото население", поясни директорът на компания за международен транспорт Христо Христов.

Според него няма как да имаме хубави пътища, ако никой не иска да плаща за тях.

"В Европа само ние и Румъния нямаме ТОЛ-такси. Сумата събрани пари ще е около 3-4 пъти по-голяма от сегашната от винетни такси. С тази сума се предвижда да се поддържат второкласни и третокласни пътища из страната", отбеляза още Христов.

Той посочи, че ТОЛ-такса трябва да има само за международните пътища, а не за второстепенните.

 


17
Още по темата: Bulgaria ON AIRТОЛ-система
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
1
 
! Отговори
112 преди 11 месеца
Тия главници, ще ни стопят лагерите от простотиите си. Само мога в този момент да си представя какви задръствания ще организират тези тиквеници
16
1
 
2
 
! Отговори
ккккккк.....ррр преди 11 месеца
Аз съм Толчо Таксов и ако не ви прецакам да смъкна някой лев защо мислите, че го въртя този пениз!
15
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Единствената цел на ТОЛ системата е да се смъкнат повече пари. Иначе ремонти на пътищата пак няма да има.
14
0
 
2
 
! Отговори
до 12 преди 11 месеца
ами вий толкоз асфалтирани пътя имате ! ти за черните пътища ли сакаш се плаща? 98-99% от междуградските ви пътища са черни !
13
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Луда работа...ще си имаме и ТОЛ и ВИНЕТКИ, а сигурно и по няокя такса за преминаване през мостове и тунели ще добавят наглеците...
12
1
 
3
 
! Отговори
от сидниАав$тралия преди 11 месеца
Този говори ЛЪЖИ! ЛЪЖИ!ЛЪЖИ! Как къде по света имало развита държава без тол такси. Алоуууу ами в Ав$тралия малко равита ли е за тебе? 4-та по среден доход на населението в СВЕТА! Единствено тол система има на няколко 10-15 километрови отсечки, като общо са 6-7 на брой. ПОВТАРЯМ! НА целия континент има само 6-7 отсечки чийто дължина е 10-15 километра. Целта е да се разцепи трафика по алтернативни пътища за да не стават задръствания. Това е! като процент 0.001% от цялата пътна мрежа на КОНТИНЕНТА
11
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Кого се опитва да заблуждава тоя? Дори 50 пъти повече пари да прибираха, пътищата все такива щяха да бъдат, както са сега.
10
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
ПАРАМЕТРИТЕ СА СЛЕДНИТЕ:
ДОСЕГА СА СЪБИРАНИ 380 МИЛИОНА ГОДИШНО
ПРИ ТОЛ СИСТЕМАТА ЩЕ СЕ СЪБИРАТ 1 МИЛИАРД.
КРАТКО, ТОЧНО И ЯСНО. САМИЯТ ПРЪВ ПАРТИЕН И ДЪРЖАВЕН РЪКОВОДИИТЕЛ ГО КАЗА.
9
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
"В Европа само ние и Румъния нямаме ТОЛ-такси."

Да, като изключим Австрия, Словения, Чехия, Германия, Швейцария и др.
8
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
От вече година се говори за ТОЛ таксите и тн, но реално никъде не видях правителството да казва каква ще е точно таксата.
Колко ще струва на превозното средство да измине 100км по нашата пътна мрежа?
7
0
 
6
 
! Отговори
Предложение преди 11 месеца
Най-добре е за второстепенните пътища и за полските пътеки да остане винетната система, както си е досега, а ТОЛ-такса да има само за главните. Разбира се, пътищата от градовете до главните трябва да се водят второстепенни, за да е сигурно, че тези, които плащат ТОЛ-такси, няма да се разминат с винетките.
6
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Това че цената ще се пренесе у производителя и клиента е вярно, но при условие, че един от двамата се намира в България. Транзитният превоз (напр.турските тирове) не влияе пряко на цената до крайния български потребител . Т.е съществуването на тол система е спряведлива - който руши ще плаща. Друг е въпроса че в България масово камионите се карат претоварени..
5
1
 
20
 
! Отговори
Отчаян преди 11 месеца
Това са пълни глупости! Ненормална работа, а парите от винетките за какво ги събирате, какво ги правите?
4
0
 
27
 
! Отговори
Sve преди 11 месеца
Ти и с вдигането на цената на винетките ни обещаха по-добри пътища, но останахме с обещанията!
3
0
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
"Така те постепенно ще прехвърлят ТОЛ-таксата към своите стоки и така тя ще се плаща от цялото население"

Винаги така правят. Уж увеличават данъците за бизнеса и бизнеса просто увеличава цените на услугите и продуктите и накрая увеличението го плаща бедния народ, а мутрите продължават да дебелеят.
2
1
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Този говори пълни глупости.
1
0
 
29
 
! Отговори
редник преди 11 месеца
Всеки ще начислява и прехвърля цената докато стигне до последния който няма на кого да прехвърли ! Просто обедняването продължава !