до 57 . Аз и да сбъркам ще претрепя себе си и най-много още един-двама, все пак това не ми е професия....................... Таези сбъркала и уби 6 човека. Осакати 23 - ***.
Значи, ако ще и супермен да си и някой непрофесионалист ти се натресе със 120 та дори и 100, е човече разбери и бог не може да ти помогне. Съболезнования ;(
До 56зависи от "чукването" ако под ъгъл 90 градуса на посоката на движение, със сигурност няма да имаш време да реагираш, ама тук иде реч за обекти движещи се в една посока, от които единия е с близо 10 пъти по-малка маса, нормалното в тая ситуация е по тежкия обект да запази относително стабилна посоката на движение дори и въобше да не реагира
... да, дааааа... а разправяха, че не били фаталисти многознайковците...Те и за Титаник много им знаеха устата на лаладжиите, но Титаник още лежи на дъното, където е потънал. Голям залък лaпни, голяма дума не казвай.
А ти правиш ли разлика между професионален шофьор на автобус и обикновените шофьори каращи коли до 3,5 тона? Шофьорът на автобуса отговаря са живота и здравето на много хора - 10 загинали и над 20 ранени, за това ства дума. Аз и да сбъркам ще претрепя себе си и най-много още един-двама, все пак това не ми е професия.
Много ми е интересно всички дето коментират, че шофьорът на автобуса не е реагирал адекватно, да си представят ако някой в чукне леко със 120 как ще реагирате?
Като коментирате удара, все пак не забравяйте, че май са се движели в една и съща посока и удара няма как да е силен. По всичко прилича, че има и непрофесионална реакция на шофьора на автобуса, но едва ли ще се докаже, а и има значение на кого е фирмата. Ако са виновни ще трябва да плащат повече.
пораженията по реното са основно от последващ удар в мантинелите особенно тези в преднта част, единственно сплескаването по заданата врата е от автобуса, вероятно се е оттрило от автобуса и шофьора на автобуса се е шашнал и е навил яко волана на дясно, което се вижда и от снимките,без да съм абсолютно сигурен съдейки по пораженията на автобуса от ляво и начина на навиване на гумите му, иде реч за неадекватнма реакция на шфьора на автобуса, която именно е причинал преобръщането
Гледайте снимка 9:Автобусът нама никакви нарушения по лявата страна!Както се е обърнал на дясно там се виждат и повредите на корпуса и стъклото!Как реното е "бутнало" автобуса???
До 46до откат, до карен предел, виж снимките, при така навити гуми неможеш да продължиш движението си с 90 км/ч, дори и да няма удар се обръшаш,особенно пък автобус с по-висок център не тежеста
Това, което съм срещал за теглото на автобусите е, че празни тежат обикновено около 11 тона, а максимално могат да тежат до 18-20 тона. Разбира се зависи от автобуса. Не виждам как една кола с тегло около 1,5-1,6 тона, ако това е Рено Колеос, ще го измести от пътя. най-вероятно и шофьорът на автобусът е помогнал с някаква неадекватна реакция.Реното по никакъв начин не изглежда на 20 годишно, а по-скоро на кола на максимум 5-6 години, а ако е Рено Колеос на доста по-малко.
До Анонимен 43Плавно и "откат" не са противоречия. Обратното на плавно е рязко. Откат означава крайно положение, не показва с каква скорост (плавно, рязко) се е стигнало до крайното положение. Никъде не видях да съм споменавал, че трябва да навива "до откат", нито че трябва да се навива рязко. Я прочети какво съм написал и се опитай да го асимилираш.
И ЗАЩО НИКОЙ НЕ ДАВА НИКАКВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЪПАТА ОВЦА ШОФИРАЛА РЕНОТО ??? НА ШОФЬОРА ВЕЧЕ И "МАЙЧИНОТО МЛЯКО" ПУБЛИКУВАХТЕ... Е, ХАЙДЕ НАПИШЕТЕ НЕЩО И ЗА НЕЯ! ИЛИ ВЕЧЕ СТЕ ИНСТРУКТИРАНИ - ПО ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ЗАПАЗИ ПОВЕЧЕ МЪЛЧАНИЕ, ОТНОСНО САМОЛИЧНОСТТА Й...