Пътят край Своге - с нов асфалт и маркировка. Достатъчно ли е?

Правят одит на пътната безопасност следващата седмица
25
Пътят край Своге - с нов асфалт и маркировка. Достатъчно ли е?
Снимка: БТА, архив

Участъкът от второкласния път Своге - София е с подменен износващ асфалтов пласт и с шумяща маркировка за повишаване безопасността на движение.

Обновена е отсечката от водостока, преди пътния инцидент, до моста над река Лесковдолска. Това съобщиха от пресцентъра на Агенцията "Пътна инфраструктура".

Още по темата
В района на 25 август стана тежка катастрофа с автобус, която взе 17 жертви.

През следващата седмица започва одит по пътната безопасност и преглед на цялостното състояние на близо 82-километров участък на второкласния път през Искърското дефиле от лицензирани външни одитори по пътна безопасност.

Въз основа на техните заключения ще бъдат взети решения какви допълнителни ремонтни дейности трябва да бъдат предприети и мероприятия, свързани с повишаване безопасността на движение, включително и с поставянето на допълнителни ограничителни системи и пътни знаци.

Според Правилника за прилагане на Закона за пътищата в урбанизираните територии за населените места до 100 000 души, каквато е и община Своге, Агенция "Пътна инфраструктура" отговаря за поддържането на платното за движение - тоест от бордюр до бордюр.

Отговорност на конкретната община са тротоарите, подземните съоръжения, велосипедните алеи, паркингите, пешеходните подлези, осветлението и крайпътното озеленяване извън платното за движение на републиканските пътища в границите на населените места.


25
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
24
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
РАЗБИРА СЕ, ЧЕ НЕ Е ДОСТАТЪЧНО!!! Оправяне на целия завой и другите подобни, а не преасфалтиране. Правите ли разлика?
Апропо, кой плати преасфалтирането?
23
0
 
1
 
! Отговори
65 преди 2 месеца
А за тази катастрофа към Разград от вчера ,какви ще са мерките ?Нови оставки?Добре,че няма жертви! Но ,кой е виновен,
22
0
 
15
 
! Отговори
NoName преди 2 месеца
След дъжд, качулка!
21
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
ще има ли осъдени от АПИ че са допуснали пътя да бъде приет след като не отговаря на изискванията
——————

Пътят е отговарял на всички изисквания и е бил приет без забележки.
Аз го видях ден след инцидента и твърдя, че беше абсолютно изряден.
20
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
до Факт

зеленината пречи да се види влиза ли в завоя насрещна кола и евентуално да се намали даже под ограничението
—————

Затова ли бай Григор си е оставил гумите в насрещното, щото си е мислел, че срещу него няма трафик?

Умно.
Русофилче си, видно е.
19
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Преди малко в Старозагорско някакъв си Юсуф от Хасково със 150 км/ч е навлязъл в насрещното и се е ударил челно в друг автомобил. Сигурно и той е загубил сцепление. Виновен е асфалтът, АПИ и т.н.... и лично ББ, Меркел, Папата, Тръмп, Путин и който можете да се сетите. Само Юсуф е невинен.
18
6
 
3
 
! Отговори
;-) преди 2 месеца
Когато на същия участък отново стане сакатлък, а такъв ще стане, защото там шофират де6или, пак асфалтът, АПИ, министърът, ГЕРБ и лично Бойко Борисов ще са виновни, нали?
17
4
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Така, значи щом ще се асфалтира, косвено признавате, че предишния асфалт е бил некачествен?
И след като изгрмяха някакви бушончета, които още се чудите къде да ги наместите всъщност, това ли е отговорността, която поемате?
И защо само шофьора на автобуса ще бъде съден? Не трябва ли да бъдат съдени и изпълнителя на ремонта, и ЧОВЕКА (казвам човека, не Общината или Държавата) одобрил ремонта и сложил подписите си, и неговия началник, и така всички по веригата?
16
1
 
11
 
! Отговори
ля ля преди 2 месеца
значи може за 10 дни да се оправи нещо! пак е много разбира се защото май това е единствен път но мисля че трябва да се подобри както темпото така и контролът на всичко - СЪБУДЕТЕ СЕ ХОРА извън нашия Свят хората работят - за тях си :) за да живеят на по-добро!
15
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
КАТ кажете нещо за тапата на Тракия от Вакарел до Елин Пелин? Мерцедеси в аварийната лента няма жив патрул нито служител на АПИ, оставили са една лента за влизане в София...
14
1
 
10
 
! Отговори
КАТ преди 2 месеца
Достатъчно е да се спазват ограниченията на скоростта и да се кара внимателно,като се гледа пътя,а не този до теб.
13
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Не е достатъчно!
Необходимо е да се поставят въздушни вазглавници на рисковите места!
12
1
 
5
 
! Отговори
А бе преди 2 месеца
До Напълно съгласен!
Едва ли шофьорът си е играл с телефона-едно,че е възрастен и друго,че пътя е само завои които предполагат използването на двете ръце.
Обаче на магистралата май точно това се е случило,а го намятат на шофьорката с мижавото Рено,дето била изхвърлила автобуса от пътя.
11
2
 
17
 
! Отговори
месара преди 2 месеца
Колко са такива като Своге пътища. Да не се окаже, че цялата работа на герб е такава. Всичко ли ще преасфалтираме. Пък кралия - крал, пито платено.
10
0
 
15
 
! Отговори
Факт преди 2 месеца
Пътищата навсякъде са обрасли с дървета и храсталаци,а при второкласните и третокласни растителността е навлязла и на пътното платно!На местата с вътрешни завои,където преди имаше по 300-400,че и повече метра видимост,сега няма и 100!Случаят с тоя завой в Своге е същия-зеленината пречи да се види влиза ли в завоя насрещна кола и евентуално да се намали даже под ограничението.
Проблемът не е толкова трудно решим,има модерна техника за целта,а даже могат да се изкарат и пари от дървения материал!
9
5
 
4
 
! Отговори
Напълно съгласен! преди 2 месеца
До Ivan

Не уточниха дали случайно шофьорът на злополучния микробус не си е говорил/цъкал по телефона.
8
3
 
8
 
! Отговори
Ivan преди 2 месеца
По този път съм минавал хиляди пъти, включително и днес когато слагаха новата маркировка. Моето мнение е че пътя не е лош, настилката е добра. Но това е Искърското дефиле хора, завой след завой, кара се бавно а в дъжд още по-внимателно!
7
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
ИСКАМЕ ДА ВИДИМ КОЙ ВЛИЗА В ЗАТВОРА -КОИ СА ВИНОВНИТЕ-
6
17
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Вмятаме следното. По този път минават десетки автобусни дневно. Никой, живеещ в регинона (пак казвам- имам вила там) не се е оплакал от пътя доста време, защото не е лош. Ако беше добър, нямаше да има ограничение 40. Фактите са си факти. Нахакан чичак, автобусен шофьор, над правилата, мислещ се за недосегаем, влиза с превишена скорост с неизправна машина в опасен завой. Жокер- от там минават много автобуси дневно.Повече няма какво да кажем. Тези, които го защитават, няма да коментирам в детайли.
5
7
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Разбира се, че е дотатъчно! Новият асфалт ще помогне от там да не се минава с превишена скорост! Все пак един единствен автобус мина от там и асфалтът погуби 1000 души (било е заледено по последни информации). Не са минавали да кажем 1000-2000 автобуса никога от там. Този е бил първият и умират 1000 души! Новият асфалт ще спаси поне 1 милион живота! БРАВО!!!!!!!!!!! Също така шофьорът ангел на въпросния автобус е НЕВИНЕН!!! БИЛО Е ЗАЛЕДЕНО И АВТОБУСЪТ САМ Е УСКОРИЛ И ПРЕВИШИЛ СКОРОСТТА!!!!!!!!!!