5 месеца по-рано – и по "Струма" от Кресна до Сандански

На 21 декември пък ще спрат камионите от движение
7 дек 2018 09:45, Боряна Павлова
16
5 месеца по-рано – и по "Струма" от Кресна до Сандански
Снимка: Bulphoto, архив

С 5 месеца предсрочно ще бъде пусната отсечката от магистрала "Струма" от Кресна до Сандански, обяви председателят на УС на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Светослав Глосов.

Официалното откриване ще е след края на следващата седмица.

В последния почивен ден преди коледните празници – 21 декември, между 14 и 20 ч. ще бъде забранено движението по магистралите на товарните автомобили над 12 тона.

"Целта е да бъде обезпечено нормалното придвижване на колите", поясни Глосов пред bTV. Същото ще важи и за последния почивен ден по празниците.

От 16-те пътните участъци, за които от БСП искат проверка, само 4 са били ремонтирани в последните 5 години, каза още шефът на УС на АПИ.

Участъците по магистрала "Хемус", които посочват от левицата, са построени преди повече от 30 г. и не са ремонтирани.

Глосов припомни, че през 2014 г. по искане на правителството на Пламен Орешарски е направена пълна ревизия на пътищата, построени по оперативните програми, от Европейската комисия. Взети са и проби от пътните участъци.


16
Още от Страната
8-ми декември иде: Затварят заведения с нарушения
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
4
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Вие от БСП изкарахте магистрала Хемус от европейското финансиране, а Марица нарочно не я строихте цяла година при Орешарски за да може повече млади българи да загинат по пътищата защото те и без това не гласуват за вас.
Такова е вашето строителство на магистрали!
15
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Да, от януари 2097 са фондовете, ни вие от БСП не построихте нито един метър магистрала докато бяхте на власт. Вместо това твърдяхте, че асфалт не се яде и Орешарски фалира КТБ.
14
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Бойко Борисов е на власт малко под 7 години и половина. Периодът когато магистрали се строят със средства на структурните фондове на ЕС започва от 1 януари 2007 година, т.е. вече почти 12 години, т.е. освен Бойко Борисов, магистрали със средства не ЕС строяха и другите правителства за тези 4 години и половина, когато те бяха на власт в този период. Това, че Орешарски резна летичката на магистрала Струма за участъка Долна Диканя-Дупница или че Бойко Борисов е резнал друга лентичка не означава, че
13
3
 
4
 
! Отговори
До 9 преди 1 седмица
Какво ти разбираш под построени - рязане на лентичката ли, самото строителство или целия технологичен цикъл по строеж на магистрала. Доколкото те разбирам, ти смяташ рязането на лентичката за строеж на магистрала. Е, лентичката на Тракия я резна Орешарски. Пак за Тракия. Оризово-Чирпан е пуснат на 1 юли 2006 (Станишев). Чирпан-Стара Загова е пуснат на 5 октомври 2007 (Станишев), Зимница-Карнобат на 15 юли 2013 година (Орешарски) и т.н.
12
2
 
5
 
! Отговори
Жиб. преди 1 седмица
E-eми те Бе Сепе ще изберат за проверка най-разбитите участъци та,няма да изберат най-ремонтираните но ако бяха те на власт,щеше да стане точно обратното!
11
2
 
3
 
! Отговори
Жиб. преди 1 седмица
E-eми те Бе Сепе ще изберат за проверка най-разбитите участъци та,няма да изберат най-ремонтираните!
10
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Магистрала Тракия при Станишев беше до Чирпан, Борисов я построи докрай. Марица я построи цялата Борисов. Струма досега само Борисов я строи. Строи и Хемус.
Ядем ви е че вие от БСП не построихте нищо, а само крадохте от българите!
9
5
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
И кои са тези магистрали построени от Орешарски, Станишев и служ правителства, изброй ми ги?
8
6
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Правилно казва 7.Строителството на магистрали е дългогодишна държавна политика. Не е на сегашния премиер. Няма и как, тъй като се изисква доста дълъг период от време. Гордостта му магистрала Тракия е строена и са пускани участъци след Тодор Живков и от царя и от Станишев. По времето на Станишев беше и завършена. И така е с всички магистрали.
7
4
 
5
 
! Отговори
Истината преди 1 седмица
До 3
Сега има построени около 776 км магистрали, вкл. 16,5 км Северна тангента в София, която не е магистрала. Магистрали в България се строят от 1973 г. До 1990 г. са завършени 273 км магистрали. От 1990 до 2007 още 150 км. До 2007 магистралите се строят със средства от държавния бюджет без външно финансиране, а след 2007 основно със средства от фондовете на ЕС. Голяма част от магистралите след 2007 г. не са построени от правителството на ГЕРБ, а от Станишев, Орешарски и служебните правителства
6
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
И защо вие от БСП не построихте тази магистрала от желязобетон, след като 26 години бяхте на власт?
5
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
До Анонимен 4

Др. червен каскет , ти не искаш ли сега вместо да стоиш пред компа и да пишеш глупости да си в луксозен офис и да получаваш 5 000 лв заплта . Да ама си неграмотен и необразован. Иначе така както Хитлер е строил магистрали сега вместо един милион на километър ще струва пет милиона лв. на км. По просто казано вместо сега да си в панелка да имаш луксозна къща в Бояна. Анадъмно .
4
9
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Нова гробница ли откриха предсрочно. Не разбраха ли че така не се строи. Само след няколко месеца лато пукне пролетта и ще цъфнат дупки дунавски вълни и тем подобни. Път без основа не се строи. За да стане истнски аутобан основата трябва да отлята от железобетон и слвд това да се нанесе асвалта. Ако Хитлер беше строил без основа аутобаните му нямаше да ги има.
3
10
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
За 45 години БКП-БСП нищо не направиха освен едни панелни гета където набутаха народа в големите градове и изпразниха селата. Тодор Живков си направи магистрала до с. Правец и това беше. ГЕРБ само за 10 години построиха магистрали и пътища , които БКП не построиха за 45 г. , а ако бяха на власт още 45 години пак нямаше да ги построят .
2
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
В условия на пълна липса на конкуренция ремонтът на Националната библиотека е възложен на строителната компания Биад-С, която е собственост на децата на Светослав Глосов, шеф на Агенция Пътна инфраструктура. Фирмата от година се притежава и управлява от Диана Глосова и Апостол Глосов, син и дъщеря на топ чиновника в строителството. Техническият паспорт на сградата пък е издаден от Глоса, която е основана от Глосов и в момента се управлява и притежава от съпругата му.
1
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Снимката подвежда. Едва ли магистралата е с поне три ленти за движение, както е на снимката.