Дерайлирането на вагони при Нова Загора бави влакове

Засегнато е движението между гарите Коньово и Стара Загора
Обновена: 15 май 2020 11:20 | 15 май 2020 11:16, Веселина Йорданова
7
Дерайлирането на вагони при Нова Загора бави влакове
Снимка: БДЖ

Движението на влаковете в участъка между гарите Коньово и Стара Загора се осъществява със закъснение.

Причината е дерайлиране на вагони от товарна композиция на частен железопътен превозвач във входните стрелки на гара Нова Загора, съобщиха от БДЖ.

Създадена е организация за преминаване на влаковете само през един коловоз в гарата, което води до неопределено забавяне в преминаването през участъка и натрупване на закъснения.

Аварийни екипи на НКЖИ работят по разчистването на дерайлиралите вагони и възстановяване на железопътната инфраструктура.

При инцидента тази нощ от релсите са излели 10 вагона от 25-вагонната композиция. Няма пострадали или разпръснати опасни вещества.

Нанесени са щети на около 200 м железен път, повредени са стълб на контактната мрежа, елементи на осигурителната техника и др.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


7
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До 3. Лично съм ги правил.Кръстовка.Сърце се казва на стоманеният блок,където се заваряват релсите.Там имапивдигане,което технологично, още е трудно да сепредвиди.Заварява се почти като вкалъп.За заварчика почти няма въздух.Ако професора от Банкя ти е симпатичен,питай него.Може да ти каже- " Хау". На жепето- релси,натовар-ването е много голямо.Тези които гипочукват- кантонерите,е нужно да саграмотни и да следят кръстовките също.
6
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Тези не са ли чували за Подбалканската линия.Толкова не могат да пренасочат влаковете от Ст.Загора през Тулово, Дъбово и Сливен до Бургас.Който пътува до Ямбол ще направи смяна на Зимница и готово. Като че ли това е единствената линия София-Бургас.
5
0
 
5
 
! Отговори
До 2 преди 3 години
Транспортни и Строителни войски имаше и през демокрацията. Ликвидираха ги през 2002 г., познай кой беше премиер. А водят началото си от времето на Александър Стамболийски под друго наименование. После ги кръщават Строителни, а през 1979 от тях се обособяват Транспортни. И така до 2002 по времето на един оправач за 800 дни, когато техниката се разграби, а повечето сгради станаха развъдник на кукумявки.
4
0
 
3
 
! Отговори
ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ преди 3 години
Все на "Булмаркет" влаковете отиват в канавките...
3
0
 
5
 
! Отговори
до 1 преди 3 години
Още един "професор", същият като ОНЯ от Банкя. Няма термин "кръстовка", само в твоето село му казвате така. Нарича се "кръстовина" или "сърце"!!!
2
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Преди демокрацията имаше Войски на Министерството на Транспорта имаше Строителни Войски ремонтите се извършваха качествено и в срок. Сега има шуробаджанашки фирми който имитират дейност и подизпълнители навързани като свински черва, незнаещ кой какво прави. Обжалват търгове, дела се точат и така те.
1
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
И тук същата работа.Не се поддържатстрелките и съответните кръстовки,които са много важен компонент.Ако не е е диспечерска грешка,то тя е наподдръжката.Така бе и при предишната авария,но изкараха виновни машинистите.МАШИНИСТИТЕ НЕ САВИНОВНИ!!!Поддръжката не е на ниво,а искамескоростни влакове.В Загорето,няма литехнически грамотни и съвестни хора.